To się domyśl.. Idz do silnika i przypatrz się co jest do masy przykręcone w jaki sposób ma byc a nie zdj. Ludzie złoci.. A jak dalej nie ogarniasz ściągnij sobie schemat silnika albo magneta i tam jest to zobrazowane a nie rób kocich oczu by ktoś specjlnie dla Ciebie rozwalał sobie poł zapłonu. A gdybyś dalej nie umiał oddaj komuś kto się zna bo Ty i tak spierdzielisz...
heh ale pomocni na tym forum... pytałem sie czy ktos wytłumaczy ale widze ze NIE więc nie ma co dalej tematu krązyc... snikers1991 powiec mi tylko jedno poco administrator zrobił tą stronę poto aby uzyskać odpowiedzi i się uczyć jak trzeba było pół zapłonu rozbierać to spoko ale już afery jakieś nie rób.Wystarczyło tylko "sory ale trzeba pół zapłonu rozebrać" i tyle eehhhh
Znalazlem odpowiedz po prostu od cewki zaplonowej gdy lutowałem kabelek to mi sie po czasie lekko odkleił i jak złapałem kombinerkami ten kabel o kopnołem zaiskrzylo sie i pojawił sie prąd czili muszę dolutować tą część TEMAT DO ZAMKNIĘCIA i DZIĘKI WAM WSZYSTKIM za pomoc )
Wszystkie czasy w strefie GMT Idź do strony Poprzedni1, 2
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach