Dobrze ustawiony zapłon brak iskry

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pabloc14
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 19:59, 10 Mar 2009    Temat postu: Dobrze ustawiony zapłon brak iskry

Witam jak w temacie.
Ustawiłem zapłon zawołałem mechanika sprawdził on tez i dobrze jest ale teraz wogóle nie zaskakuje i na dodatek stracił iskrę. Moze to być wina ze simering zasniedział?? Jaka to może być przyczyna?? Silnik jest od Rometa 205


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Wto 20:32, 10 Mar 2009    Temat postu:

stracił iskrę bo pewnie na odwrót podłączyłeś kable u góry silnika jeśli je rozłączałeś, a jaśli nie to musisz się pobawić platynkami, nie wiem o co Ci chodzi zaśniedziałym zimeringiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MaTlAk
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: oświęcim

PostWysłany: Czw 21:01, 12 Mar 2009    Temat postu:

możliwe też, że zepsuła się cewka zapłonowa (ta puszku pod bakiem) sprawdź też kabel zapłonowy oraz kondensator Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Czw 21:18, 12 Mar 2009    Temat postu:

MaTlAk napisał:
możliwe też, że zepsuła się cewka zapłonowa (ta puszku pod bakiem) sprawdź też kabel zapłonowy oraz kondensator Wink


kolega ma rometa 205 silnik polski, tam nie ma cewki pod bakiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trejki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

PostWysłany: Pią 18:12, 13 Mar 2009    Temat postu:

Chłopie może być wiele przyczyn:
Kondensator, kabel do śweicy , świeca moze być hu****, albo kolanko to co sie wsadza swiece i kabel.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 21:32, 13 Mar 2009    Temat postu:

trejki napisał:
Chłopie może być wiele przyczyn:
Kondensator, kabel do śweicy , świeca moze być hu****, albo kolanko to co sie wsadza swiece i kabel.


Blue_Light_Colorz_PDT_07 tzw. fajka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 10:03, 14 Mar 2009    Temat postu:

No to tak sobie ten zaplon ustawiles i to jest przyczyna. Posprawdzaj zbiegnosc platynek itd. a takze kable. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qziok
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chęciny

PostWysłany: Sob 17:44, 14 Mar 2009    Temat postu:

nie wiem jak jest w 205 ale ja w jawce miałem tak że młoteczek nie był wyizolowany i zawsze był zamknięty obwód. Co najlepsze przed dokładnym wyregulowaniem zapłonu wszystko działało tzn. jak zapłon dziadowy to i była iskra, jak wszystko wyregulowane to nie działa. jeśli masz miernik to weź yyyyy test diod? tak żeby sprawdzić czy jest połączenie i przystaw mierniki do młotka i kowadełka jak są złączone to powinien przechodzić ładunek a jak są oddalone to nie. jak nie masz miernika to po prostu najstarszy i najlepszy sposób: kable, bateria i żarówka
jak to sprawdzisz to odchodzi przynajmniej jedna z możliwości a roboty przy tym niecałą minute. jeśli to jednak to musisz się pobawić albo kupić nowe palatynki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez qziok dnia Sob 17:48, 14 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarecki
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:07, 17 Mar 2009    Temat postu:

sprawdz moze nie masz masy miedzy cewka a rama ja mialem taki przypadek w ogarze 200 masy była dołaczona do takiiej sruby przy lampie a rama była peknieta i niebylo obiegu pradu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xlukasz
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:42, 18 Mar 2009    Temat postu: romet

Ja miałem taki sam problem w motorynce i winowajcą był przerywacz. po prostu była za mała przerwa i nie było iskry. Jeżeli to nie pomoże to sprawdź cewkę zapłonową.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez xlukasz dnia Śro 13:43, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin