Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wymiana Tłoka, Docieranie , Pare Pytań.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz__LG
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk / Leźno

PostWysłany: Śro 11:40, 10 Lut 2010    Temat postu: Wymiana Tłoka, Docieranie , Pare Pytań.

Słuchajcie Wczoraj Wymieniłem w Moim Ogarze 200 Tłok kupiłem z trzema Pierścieniami , i moje pytanie JAk Cylinder Zostawiamy i wymieniamy tylko tłok i pierścienie to chyba nie trzeba te 300 czy ile km docierać nie ? Wystarczy chyba Jak jakiś czas będziemy jeździć NA wolnych obrotach tak ?

i Jak kupiłem tłok z trzema pierścieniami to lepiej do używanego trochę już wytartego cylka nie ? Bo Z dwoma pierścieniami sie kupuje chyba do nowego ? i Jak miałem Na tłoku CX to Chyba to jest lepszy tłok tak ?

Ostatnie Pyt , ogarek chodzi ładnie ale nie może utrzymać wolnych obrotów dlaczego ? iglice mam na drugim od dołu rowku , I wgl Słabo reaguje na tą śrubkę od regulacji obrotów ponieważ jak wkręcę na max to ma tylko trochę duże nie równe obroty . GAńnik jest czysty ! I wszędzie dobrze dokręcone


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kry$tian
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Śro 14:42, 10 Lut 2010    Temat postu:

1. CX jak dobrze pamiętam to firma. U nich można kupić pseudo 60
2. Z tym docieraniem to zrób te 400 km nie przegrzewając motorka i nie trzymac go na wysokich obrotach
3. A do tego gaźnika to przeczyść filtr powietrza. Może jest bardzo brudny i nie dostaje powietrza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz__LG
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk / Leźno

PostWysłany: Śro 14:52, 10 Lut 2010    Temat postu:

A z tym Filtrem To jest Tak jest niby czysty ale muszę szmatką przytkać Bo inaczej jeszcze gorzej chodzi . .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil12345121
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: kozienice

PostWysłany: Śro 18:24, 10 Lut 2010    Temat postu:

z tymi obrotami tez tak mam poprostu taki gaznik i w nim nie ustawisz wolnych obrotuw jedynie na lince tu przy monetce gazu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz__LG
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk / Leźno

PostWysłany: Śro 18:46, 10 Lut 2010    Temat postu:

Da Sie Musze inny gaźnik złożyć oryginalny . Ale to jest dziwne jak manetką trzymam niby obroty ale dodam minimalnie gazu i już ma duże obroty i spadają . . .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Czw 16:28, 11 Lut 2010    Temat postu:

dorzucę coś od siebie, 100km w pełni wystarczy na pierścienie, bo to pierścienie się docierają a nie tłok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz__LG
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk / Leźno

PostWysłany: Czw 21:04, 11 Lut 2010    Temat postu:

Mnie Cały czas Dręczy co możne być przyczyną tych nierównych obrotów .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pią 1:11, 12 Lut 2010    Temat postu:

Może się zużyła przepustnica...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 16:07, 12 Lut 2010    Temat postu:

Profi nie poznaję Cię xD i nic więcej nie napisałeś?! Dobra więc może zacznę od tyłu:

Cytat:
ogarek chodzi ładnie ale nie może utrzymać wolnych obrotów dlaczego ?


Bo aktualnie masz silnik na dotarciu, tłok po prostu "puchnie" nadmiernie, zwiększa się tarcie i nie chce trzymać wolnych obrotów... Problem samoistnie zniknie po jakiś 150km, w zależności jak docierasz, dlatego tym:

Cytat:
glice mam na drugim od dołu rowku , I wgl Słabo reaguje na tą śrubkę od regulacji obrotów ponieważ jak wkręcę na max to ma tylko trochę duże nie równe obroty . GAńnik jest czysty ! I wszędzie dobrze dokręcone


nie zawracaj sobie głowy... Dalej,

Cytat:
JAk Cylinder Zostawiamy i wymieniamy tylko tłok i pierścienie to chyba nie trzeba te 300 czy ile km docierać nie ?


To zależy jak docierasz i na jakich częściach, jeżeli jesteś zaawansowanym użytkownikiem po 100km będzie już prawie ok. 150km wystarczy, to się czuje kiedy jest dobrze, jeżeli będziesz docierał według podręcznika 300km co najmniej musisz pokonać.

Cytat:
Wystarczy chyba Jak jakiś czas będziemy jeździć NA wolnych obrotach tak ?


Jak dla mnie absolutnie nie, ale nie będę po raz enty się wypowiadał na temat professionalnego docierania dwusuwa, zachęcam do opcji szukaj z moimi postami lub innych lektur... Wolne obroty to dla mnie śmierć dla takiego silnika, ale nieważne...

Cytat:
i Jak kupiłem tłok z trzema pierścieniami to lepiej do używanego trochę już wytartego cylka nie ? Bo Z dwoma pierścieniami sie kupuje chyba do nowego ? i Jak miałem Na tłoku CX to Chyba to jest lepszy tłok tak ?


Heh, to nie ma praktycznie znaczenia, teoretycznie do bardziej zużytej gładzi cylindra będzie pasował 3 pierścieniowy tłok, ale te są gorszej jakości, bo takowe wykonuje almot, natomiast 2 pierścieniowe są tylko oryginały lub made in tajwan, a różnica jakości do polskiego rzemiosła ogromna... W obu przypadkach jednak wymiana tłoka na zużytym cylindrze to głupota..., bo dopasuj idealne kółko(tłok) do owalu?! Wymienia się cały zestaw, stary tłok dłużej wytrzyma niż ten nowy, który wsadziłeś, choć na chwilę uzyskasz lepsze osiągi szybciej czeka Cię remont generalny.. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz__LG
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk / Leźno

PostWysłany: Sob 16:17, 13 Lut 2010    Temat postu:

Dzięki Tobie Za wypowiedz ; ) JA Zamierzam Bliżej lata kupic Nowy Cylinder tłok pierścienie i głowice . Zobaczę w jakim Stanie będą łożyska i wał Ale to Bliżej lata . Zobaczymy Jak go trochę dotrę Jak będzie chodził . Pzdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin