Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
tylko pyrka ;( pomocy !

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szyna
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Sob 20:12, 06 Sty 2007    Temat postu: tylko pyrka ;( pomocy !

kupilem silnik od kolegi i tylko pyrka na mniejszych obrotach pyrka czesciej na wiekszych wcale prawie, proboje palic na swiecy iskra f95 bo na tej najwiecej perkocze. jak sie ustawia zaplon to iskrownik kreci sie tylko ok. 2.5-3 cm ?? pomocy !! gaznik jest ok bo swieca mokra, kompresja jest, przerwa na przerywaczu 0.4 mm, blagam o pomoc ;(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 23:03, 06 Sty 2007    Temat postu:

1. Jak świeca jest mokra to może zalewa. Pokombinuj z innymi wartościami cieplnymi świecy - wg instrukcji Jawka powinna mieć zdaje się F85.
2. Dokładnie sprawdź zapłon. W GMP szczelina 0,4mm i wyprzedzenie 1,2 do 1,5 mm dla zdławionej i 1,8 - 2,0mm dla odblokowanej. Sam iskrownik faktycznie wiele się nie obraca (cewki przeszkadzają).
3. Sprawdź czy dysze w gaźniku są wkręcone na maksa.
Na razie tyle.

MIETMEN Jawka MUSI chodzić bez akumulatora. Z akumulatorem na pewno lepiej (choć ja nie mam i nie narzekam) ale bez akumulatora też musi iść.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:08, 06 Sty 2007    Temat postu:

1 w jawkce f65 lub f80 chyba..
2. ja wiem tylko że w świect ma być 0,5 mm szczelina..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 9:06, 07 Sty 2007    Temat postu:

moze dlatego pyrka na wolnych obrotach a na wysokich nie bo moze miec zly poziom mieszanki ustawiony albo iglice ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 20:50, 13 Sty 2007    Temat postu:

Siemka !!
Ja tez tak mialem kiedy w ogarze ze jak na kopa to pali nie chcial a jak z popychu to jechal od polowy obrotow .
Okazalo sie ze jednego pierscienia nie bylo mialem 2 pierscionki z trzech Very Happy
Powrót do góry
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 10:26, 16 Sty 2007    Temat postu:

Dziwna sprawa, że to właśnie dlatego tak miałeś Piwko. Myślę, że masz źle zapłon ustawiony. Możliwe, że Ci się krzywka odkręciła i przestawiła, albo źle była ustawiona. Świeca dla tego silnika to Iskra F80 lub F85, albo jej odpowiedniki. Pokąbinuj, może coś przeoczyłeś, mów więcej, co się dzieje. Jak dajesz gazu to co się dzieje i wogóle. Możliwe, że masz gaźnik już zużyty (wytarty rozpylacz) i zalewa świece jak otworzysz przepustnice. Chcem więcej informacji Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szyna
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Wto 19:38, 16 Sty 2007    Temat postu:

nie poradze se z tym musze liczyc na mechanika o ile bedzie ktos chcial sie tym złomem zajac ;(((( zaplon ustawialem ze 20 razy chyba bez sensu wyjmowalem ta tulejka ktora podnosi przerywach spilowalem troche ten zabek ktory wlazi w rowek tej tulejki i wsadzilem ja ze 2 mm w prawo od tego zeba. 2 mm od gmp i nie pali choc iskra marna (byla ok wczesniej) jak pyrkal to czrna swieca jak wegiel i mokra tez byla. nie mam juz nerwow czy ten zlom jeszcze posmiga ?? ;-(((((

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1689
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 106 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Wto 19:59, 16 Sty 2007    Temat postu:

hehe, <b>Szyna</b> nie lam sie; jak chcesz jezdzic swoim Ogarkiem czy Jawencja, to musisz sie przyzwyczaic do ciaglego dlubania.. Wink
Glowa do gory! Jeszcze raz na spokojnie sprawdz gaznik, plywak czy jest caly, czy sie "nie przelewa" zbyt mocno, po troche przestawiaj zaplon..najpierw minimalna szczelina na platynie, potem (jesli nie pomoze) to wieksza...az bedzie niebieski kolor iskry...zobacz uszczelki przy gazniku, czy nie lapie "lewego powietrza", moze siemmering od strony zaplonu jest do wymiany...no nie wiem..na spokojnie jeszcze raz wez sie za niego- na pewno sobie poradzisz Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 11:20, 17 Sty 2007    Temat postu:

aaaa już wiem. Jak masz czarną świece, tzn. że masz za dużo oleju w benzynie lub iglica jest za wysoko. Mówisz jak jest mokra to ją zalewa. Ustaw iglice na najwyższym rowku, wtedy ją opuścisz maxymalnie. Sprawdź efekty i proponuje dolać świeżej benzyny do tej mieszanki, żeby trochę rozcieńczyć. Jeżeli teraz masz marną iskrę, to ustaw krzywkę tak jak była wcześniej (ale nie powinieneś jej piłować) i sprawdź iskrę. Jak nie będzie to sprawdź czy napięcie na kablu wysokiego napięcia jest. Odkręcasz fajkę i przykładach na 2 do 3mm od karteru i kopiesz. Jak przeskoczy ładna długa iskra tzn, że jest prąd wporzo, jak przeleci słaba, albo czerwona to znaczy, że masz platynt do bani. Sprawdź i napisz. Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin