Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szyna
Bywalec
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 20:12, 06 Sty 2007 Temat postu: tylko pyrka ;( pomocy ! |
|
|
kupilem silnik od kolegi i tylko pyrka na mniejszych obrotach pyrka czesciej na wiekszych wcale prawie, proboje palic na swiecy iskra f95 bo na tej najwiecej perkocze. jak sie ustawia zaplon to iskrownik kreci sie tylko ok. 2.5-3 cm ?? pomocy !! gaznik jest ok bo swieca mokra, kompresja jest, przerwa na przerywaczu 0.4 mm, blagam o pomoc ;(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 23:03, 06 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
1. Jak świeca jest mokra to może zalewa. Pokombinuj z innymi wartościami cieplnymi świecy - wg instrukcji Jawka powinna mieć zdaje się F85.
2. Dokładnie sprawdź zapłon. W GMP szczelina 0,4mm i wyprzedzenie 1,2 do 1,5 mm dla zdławionej i 1,8 - 2,0mm dla odblokowanej. Sam iskrownik faktycznie wiele się nie obraca (cewki przeszkadzają).
3. Sprawdź czy dysze w gaźniku są wkręcone na maksa.
Na razie tyle.
MIETMEN Jawka MUSI chodzić bez akumulatora. Z akumulatorem na pewno lepiej (choć ja nie mam i nie narzekam) ale bez akumulatora też musi iść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:08, 06 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
1 w jawkce f65 lub f80 chyba..
2. ja wiem tylko że w świect ma być 0,5 mm szczelina..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Nie 9:06, 07 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
moze dlatego pyrka na wolnych obrotach a na wysokich nie bo moze miec zly poziom mieszanki ustawiony albo iglice ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 20:50, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Siemka !!
Ja tez tak mialem kiedy w ogarze ze jak na kopa to pali nie chcial a jak z popychu to jechal od polowy obrotow .
Okazalo sie ze jednego pierscienia nie bylo mialem 2 pierscionki z trzech
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 10:26, 16 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Dziwna sprawa, że to właśnie dlatego tak miałeś Piwko. Myślę, że masz źle zapłon ustawiony. Możliwe, że Ci się krzywka odkręciła i przestawiła, albo źle była ustawiona. Świeca dla tego silnika to Iskra F80 lub F85, albo jej odpowiedniki. Pokąbinuj, może coś przeoczyłeś, mów więcej, co się dzieje. Jak dajesz gazu to co się dzieje i wogóle. Możliwe, że masz gaźnik już zużyty (wytarty rozpylacz) i zalewa świece jak otworzysz przepustnice. Chcem więcej informacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szyna
Bywalec
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Wto 19:38, 16 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
nie poradze se z tym musze liczyc na mechanika o ile bedzie ktos chcial sie tym złomem zajac ;(((( zaplon ustawialem ze 20 razy chyba bez sensu wyjmowalem ta tulejka ktora podnosi przerywach spilowalem troche ten zabek ktory wlazi w rowek tej tulejki i wsadzilem ja ze 2 mm w prawo od tego zeba. 2 mm od gmp i nie pali choc iskra marna (byla ok wczesniej) jak pyrkal to czrna swieca jak wegiel i mokra tez byla. nie mam juz nerwow czy ten zlom jeszcze posmiga ?? ;-(((((
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Wto 19:59, 16 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
hehe, <b>Szyna</b> nie lam sie; jak chcesz jezdzic swoim Ogarkiem czy Jawencja, to musisz sie przyzwyczaic do ciaglego dlubania..
Glowa do gory! Jeszcze raz na spokojnie sprawdz gaznik, plywak czy jest caly, czy sie "nie przelewa" zbyt mocno, po troche przestawiaj zaplon..najpierw minimalna szczelina na platynie, potem (jesli nie pomoze) to wieksza...az bedzie niebieski kolor iskry...zobacz uszczelki przy gazniku, czy nie lapie "lewego powietrza", moze siemmering od strony zaplonu jest do wymiany...no nie wiem..na spokojnie jeszcze raz wez sie za niego- na pewno sobie poradzisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 11:20, 17 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
aaaa już wiem. Jak masz czarną świece, tzn. że masz za dużo oleju w benzynie lub iglica jest za wysoko. Mówisz jak jest mokra to ją zalewa. Ustaw iglice na najwyższym rowku, wtedy ją opuścisz maxymalnie. Sprawdź efekty i proponuje dolać świeżej benzyny do tej mieszanki, żeby trochę rozcieńczyć. Jeżeli teraz masz marną iskrę, to ustaw krzywkę tak jak była wcześniej (ale nie powinieneś jej piłować) i sprawdź iskrę. Jak nie będzie to sprawdź czy napięcie na kablu wysokiego napięcia jest. Odkręcasz fajkę i przykładach na 2 do 3mm od karteru i kopiesz. Jak przeskoczy ładna długa iskra tzn, że jest prąd wporzo, jak przeleci słaba, albo czerwona to znaczy, że masz platynt do bani. Sprawdź i napisz. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|