Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Sukces po długich próbach naprawy...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jawa50
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Pon 14:10, 27 Sie 2007    Temat postu: Sukces po długich próbach naprawy...

Witam

Przez dłuższy czas mój kadet miał problemy z odpalaniem, niby była iskra ale nie chciał palić, po zmianie kilku części (również magneta) silnik udało się uruchomić, testując szybkość mojego moplika byłem pod wrażeniem gdyż na liczniku wskazówka dobijała do 60km/h (możliwe że momentami jechałem nawet więcej...)

Dziękuje użytkownikom forum za pomaganie w rozwiązaniu wielu moich problemów jakie miałem z moją maszyną. (możliwe że będą nowe usterki )

Informuje również że niebawem umieszcze na forum nowe zdjęcia i filmy ukazujące mojego kadeta Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adek755
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Pon 14:50, 27 Sie 2007    Temat postu:

wow kadet pocina Ci 60 :O

Powiedz dokładnie co wymieniłeś bo mi też kadet nie odpala, a jest iskra. Ziomale podpowiadają mi że to klin, więc sprawdzę to.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cartman
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pionki

PostWysłany: Pon 14:54, 27 Sie 2007    Temat postu:

Zapewne miałeś krzywe magneto i ocierało Ci o cewkę, ja też tak miałem w tym silniku Wink A co to za licznik co pokazał że jedziesz 60 km/h kadetem? bez tuningu? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 15:02, 27 Sie 2007    Temat postu:

i co cartman klociles sie ze mna na forum o simsonach ze kadet 60 nie pojdzie ;o

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adek755
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Pon 15:06, 27 Sie 2007    Temat postu:

bo nie powinien pójść bez tuningu. (sam licznik jest to 60 Razz) Narazie czekamy na odpowiedź od jawa50 jak dokonał tego wyczynu. jawa50 pisał o ile się nie pomyliłem o swoim kadecie że jechał 75, ale nie pamiętam czy to na pewno on. poszukam...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawa50
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Pon 15:30, 27 Sie 2007    Temat postu:

na tamtym silniku co teraz nie działa i się uszkodził to bardzo szybko jezdziłem.

w tym silniku co teraz to jest nowy wał,tłok,pierscienie,zimmeringi i cylinder 60cmm.
To prawda że teraz pojade około.60km/h bo na tamtym podrasowanym silniku to jezdziłem bardzo szybko..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cartman
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pionki

PostWysłany: Pon 16:51, 27 Sie 2007    Temat postu:

Ponawiam pytanie na jakim liczniku to sprawdzałeś, nawet z cylindrem 55 ccm nie pójdzie 60 km/h, wiem coś o tym, sam miałem motorynkę z tym cylindrem, w silniku wymieniłem: głowice, cylinder, tłok, pierścienie, wał, łożyska, simmeringi, iskrownik mangeto i gaźnik, po idealnym dotarciu, wyczyszczeniu po dotarciu wydechu leciała prawie 55 km/h (dokładnie 53,9 km/h, licznik rowerowy, dobrze ustawiony), a normalna dryna leci niecałe 50 km/h, ja nie wierze żeby silnik ten poleciał więcej niż 60 km/h, a jak tyle poleci to korbowód się roztrzaska bardzo szybko Wink do tego ten gaźnik jest bardzo lipny więc trzeba by dużo forsy władować żeby być blisko v-maxu jawki Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Pon 16:52, 27 Sie 2007    Temat postu:

ale dryna ma chyba mniejsze koła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 16:56, 27 Sie 2007    Temat postu:

DOkladnie tak Wink
wiesz cartman ze motor motorowi nei rowny [;
moj stary mial duzego fiata i mu szedl 160 wierzysz ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Pon 20:13, 27 Sie 2007    Temat postu:

ja wieże kantówy rządzą Smile a koło 6 dych to prawdopodobne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin