regulacja sprzęgła....
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 14:06, 11 Lip 2006    Temat postu: regulacja sprzęgła....

Witam mam duzy problem zesprzęgłem.. mianowićie .. śróba regulacyjna z kontrą ... mam ją samorobną bo nie mogłem jej dostać w sklepie .... i nie wiem jak ustawić to sprzęgło .. tzn... potrzebuje porad jak to si robi i na jakiej zasadzie działa ..... prosze o pomoc
Powrót do góry
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Wto 19:45, 11 Lip 2006    Temat postu:

ja to robie na zgaszonym silniku. dokręcasz srubę aż kopniak żacznie ci się slizgać , potem minimalnie ją popuszczasz i zakrecasz kontrę, czyli wkręcasz srubkę i kopiesz jak kopniak uruchamia silnik to dalej dokręcasz i tak to uzyskania efektu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
0VV
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z kątowni

PostWysłany: Śro 19:37, 12 Lip 2006    Temat postu:

musisz ustawić w miare pośrodku - żeby kop sie nie ślizgał, ale żeby sprzęgło chlodziło w miare dobrze - najlepiej jest tak jak mówi miki1002, dokręcasz do oporu i ustawiasz tak żeby było na pograniczu ślizgu i bardzo twardego sprzęgła, jeszcze troche odkręcasz (masz słabą siłe kopa, bardzo łatwo sie kopie i nieraz może nie odpalić z pierwszego) tak żeby było dobrze i już.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piątal
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 18:01, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Nie chciałem robić nowego tematu więc piszę tutaj:
Mam prbolem ze sprzęgłem. Nie mogę ruszać z miejsca bo jak tylko wrzucam bieg to jawa gaśnie, mimo,że jest caly czas na sprzęgle. Co zrobić, żeby wysprzęglało do końca? Jak jadę, to jest okej, biegi chodzą nieźle. Zróbcie coś bo inaczej całe życie będę musiał z rozbiegu ruszać Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 19:19, 03 Wrz 2006    Temat postu:

byc moze sprzeglo masz zle poskladane albo linka za krotka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 14:12, 04 Wrz 2006    Temat postu:

Bardzo możliwe, że nie masz kulki w popychaczu. Mój kuzyn tak ma, w miejscu jak się wrzuci jedynke(Ogar 205) to trzeba ostro gazu do zgaśnie, a biegi idealnie wchodzą. Pozdrawiam Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirzbir
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: k. Krakowa

PostWysłany: Pon 16:03, 04 Wrz 2006    Temat postu:

A ja mam jeszcze inny problem ze sprzęgłem. Przez 2 sezony sprzęgło chodziło idealnie jednak od paru dni zaczęło mi ciągnąć. I to nie jest spowodowane złym ustawieniem linki.

Tarcze do wymiany??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Pon 17:09, 04 Wrz 2006    Temat postu:

też tak miałem, podczas zimowego remontu zmieniłem tarcze, i dalej to samo było, dopiero jak zmeniłem spręzyny, to było o nibo lepiej, musiałem na nowo się uczyć jeździć, wcześniej to za każdym razme musiałem bac się czy mi na skrzyżowaniu nie zgaśnie od sprzęgła, teraz to wogule inna jazda, ja bym zmienił tarcze i sprężyny, koszt tarcz to 16 zł za dwie i sprężyny ok. 10zł, czyli za 26zł masz nowe sprzęgło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirzbir
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: k. Krakowa

PostWysłany: Pon 18:32, 04 Wrz 2006    Temat postu:

Hmm...

Mam sprężyny używane od sprzęgła to moźna by je wymienić, ano pomoże..

I pytanie:

Czy mechanik taki jak ja (mało doświadczony) poradzi sobie z rozbiórką i złorzeniem sprzęgła?? Mniej więcej wiem o co chodzi ale prosze o rady odnośnie tej czynności.[/i]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 18:42, 04 Wrz 2006    Temat postu:

Sprzęgło ma prosTa budowę wiec nie powinienes mieć problemu. Najwiekrze jaja są z założeniem segerów przy składaniu sprzegła bo trzeba ścisnąć sprężyny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pon 19:40, 04 Wrz 2006    Temat postu:

bardzo dobrze sie je sciska na prasie hydraulicznej Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirzbir
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: k. Krakowa

PostWysłany: Śro 15:46, 06 Wrz 2006    Temat postu:

Napiszcie po kolei co mam odkręcić na co uważać żeby czegoś nie spartolić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Śro 15:57, 06 Wrz 2006    Temat postu:

1.spuszczasz olej poprzez odkręcenie sruby pod silnikem
2. Odkręcasz dekiel sprzegła płaskim srubokrętem
3. odkrecasz zebatke od wału
4. Ściagasz 5 zapinek powinienes je zauwazyc, tylko uważaś żeby ci w oko nie strzeliła i nigdzie nie uciakła
5. zdejmujesz podkładki które były pod zapinkami
6. wyciagasz sprężyny
7. zakładzasz drugie sprężyny
8. nakładasz podkładki
9. Wciskając sprężyny śrubokrętem lub czyms podobnym zakładasz zapinki ( najtrudniejsze ze wszytkich czynności, gdzieś o tym jak to zrobic pisałem juz na forum)
10. nakładasz łańcuch na tarcze i zębatkę
11. zakręcasz nakrętkę na zębatce
12. nakładasz dekiel
13. zakręcasz srubu dekla płaskim srubokrętem
14. zakręcasz śrube spustu oleju i odkręcasz te dwia w deklu
15. przez ta gorna wlewasz CZYSTY olej, az się pojawi w dolnym otworku ( motor musi stac równo, jak wlejesz olej to zakręcasz dwie sruby
16;. zalewasz do pełna i testujesz cały dzin do wyjezdzenia całe benzyny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lipon
Założyciel Forum
Założyciel Forum



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 19:11, 06 Wrz 2006    Temat postu:

Oj będzie problem z tym zapięciem zapinek jak myślę Wink. Pamiętam kiedyś koledze kupywałem segery Smile (zapinki).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Śro 19:17, 06 Wrz 2006    Temat postu:

ale jak ma się sposób to zakłada się w minute

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin