Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Przez 3 tyg było DOBRZE.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
berettos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:45, 04 Lip 2012    Temat postu: Przez 3 tyg było DOBRZE.

Witam mam problem z moim ogarem 200 na zimno pali od 1 kopa iskra jak djobeł Very Happy wszystko gra jadę w "trasę" i zawsze w zależności jak szybko jadę najpierw przerywa a potem gaśnie po 5-10km jests tak gorący, że aż śmierdzi . Odkręcam świece, świeca sucha nie czarna lekko brązowy kolor tylko gwint lekko olejem zabrudzony więc po ostygnięciu cylka na odkręconej świecy zakładam świeżą NGK i motorek po 20m odpala na pych kopką nie ma szans jadę znowu 5-10km i to samo tylko wtedy lipa bo zmieniana świeca nie zdąży ostygnąć i postój na 1h ;/ Ktoś ma jakieś pomysły związane z tym gaśnięciem. Zaobserwowałem, że gdy motor się zagrzeje i zaczyna przerywać następnie gaśnie iskra na świecy jakby zanika bo po odkręceniu jej przypięciu do fajki widzę wszystko jak na dłoni jej po prostu nie ma ;/. Nawet normalnie nie mogę z kumplami na ryby jechać ;O TAKIE BYŁY WcZEŚNIEJSZE OBJAWY I USTERKI zresztą treść taka sama jak w poprzednim temacie.

Dostałem parę odp. że winą takiego zachowania będą simeringi więc je wymieniłem wszystkie jakie były ,złożyłem silnik bez jakiej kolwiek nadziei że odpali a tu niespodzianka za 3 razem odpalił i przez 3 tygodnie palił NOC, DZIEŃ nawet po przejechaniu 35 km zaraz po zgaszeniu odpaliłem go za 2 strzałem. Później było coraz gorzej i nie chciał palić jak się zagrzał ale nie gasł w czasie jazdy, teraz niestety wróciło do pkt wyjścia pali na zimnym gaśnie sam na gorącym i ameno . Wymiana simeringów rozbieranie całego silnika na 3 tygodnie jazdy nie bardzo się opłaca. HELP.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 13:44, 04 Lip 2012    Temat postu:

a po co rozbierać cały silnik? albo lejesz za dużo oleju do paliwa, albo masz źle wyregulowany gaźnik albo właśnie wywalił lewy uszczelniacz który wymienisz po odkręceniu kapy i zdjęciu zębatki z wału. Jest też opcja że masz skrajnie źle dobraną świecę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 14:09, 04 Lip 2012    Temat postu:

Tak jak mój przedmówca napisał sprawdź ten uszczelniacz, napisz też jaką masz świecę, spróbuj wymienić kondensator, ale wydaje mi się że to może być ten uszczelniacz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berettos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:14, 04 Lip 2012    Temat postu:

Świece mam iskre F80 kondensator przy składaniu dałem nowy. Mieszanka 1-35

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez berettos dnia Śro 14:21, 04 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 16:27, 04 Lip 2012    Temat postu:

to źle nie jest, świece ewentualnie zmień, sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej w tutorialach masz opisane jaki powinien być (w mm od krawędzi chyba, oczywiście naczyniami połączonymi), jak wszystko będzie ok (łącznie z zaworkiem) to niestety musisz dobrać się do uszczelniacza

edit: jest jeszcze opcja, że przy remoncie gdzieś ktoś skopał i puszcza uszczelka, ogólnie uszczelkę jak i uszczelniacz sprawdzisz po tym, że będzie ubywać oleju ze skrzyni


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Śro 16:31, 04 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 16:53, 04 Lip 2012    Temat postu:

Mówiłeś że wymieniłeś kondensator jak składałeś silnik wnioskuje że to było 3 tygodnie temu, przy dzisiejszej jakości części wszystko możliwe że kondensator zrobił wysiadkę, przez 3 tyg jeździłeś a silnik się nagrzewa dla pewności sprawdź kondensator, bo jak znika ci iskra to jest możliwe że to on jest winowajcą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati_pl xD
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 161
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLPK

PostWysłany: Śro 18:31, 04 Lip 2012    Temat postu:

A zapłon dobrze masz ustawiony? Nie masz przypadkiem spalania stukowego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Czw 6:08, 05 Lip 2012    Temat postu:

a jak cewka WN ? sprawdzałeś? Może być już amen i jak się zagrzeje to przestaje pracować prawidłowo co za tym idzie tracisz iskrę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berettos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:58, 05 Lip 2012    Temat postu:

Teraz po wymianie któregoś z simeringów iskra jest nawet jak się nagrzeje i zgaśnie tylko i tak nie odpali na gorącym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 14:48, 05 Lip 2012    Temat postu:

Na gorącym silniku wgl nie odpala czy odpala po kilku nastu kopach ??? Który uszczelniacz wymieniłeś ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berettos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:23, 05 Lip 2012    Temat postu:

mateusz1230 Nie ma takiej opcji że jak po przejechaniu paru km przerywa i gaśnie sam żeby go potem odpalić trzeba czekać aż wystygnie choć iskra jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Czw 21:28, 05 Lip 2012    Temat postu:

może lewiznę łapie i kompresja znika ? masz wszystkie powierzchnie proste i szczelne ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 9:03, 06 Lip 2012    Temat postu:

Jak masz czym to sprawdź kompresje na zimnym i ciepłym silniku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berettos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:57, 06 Lip 2012    Temat postu:

a jak i czym sprawdzić czy jest kompresja?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 7:08, 07 Lip 2012    Temat postu:

http://www.google.pl/imgres?num=10&hl=pl&biw=1440&bih=761&tbm=isch&tbnid=p3bkd92J1nxJ9M:&imgrefurl=http://www.mekp.pl/viewtopic.php%3Fp%3D159343&docid=8hKsx1-XBfcFtM&imgurl=http://www.s-tech.pl/img/ST-CTF_d.jpg&w=300&h=281&ei=-973T-ezEdDDtAbChOmRBQ&zoom=1&iact=rc&dur=537&sig=112974339800044284743&sqi=2&page=1&tbnh=129&tbnw=134&start=0&ndsp=28&ved=1t:429,r:0,s:0,i:68&tx=70&ty=82

Takim urządzeniem wkręcasz to cudo w miejsce świecy kopiesz o sprawdzasz ile jest,z tego co mi wiadomo powinna wynosić 9.5 albo 9


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin