Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
problemy ciąg dalszy ;/
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arrrtur
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon 10:40, 29 Gru 2008    Temat postu:

te skrzypienie dobiega tam gdzie jest iskrorwnik itp. jak wlozylem srubokret do tej srubki co tam i zakrecilem to w jednym miejscu zaczelo skrzypiec

1.Dobra to juz zrobilem tylko czemu mi cos w cylku dzwoni ;|
2.Odpalam za pierwszym razem wow chodzi po chwili mi zgasl wracam za 5 min kopie w starter i nic niue odpali juz Sad co moze byc przyczyna tego ze juz nie odpala a za pierwszym razem na dotyk odpalil ;/
3.czemu jak kopie w starter to tam gdzie kolanko laczy sie z cylindrem pryska beznyna ? mam podklade i jest dokrecony na maxa

Po godzinie znowu odpalil Neutral trzymalem go caly czas na full gazie i po 10 sec zgasl


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arrrtur dnia Pon 16:38, 29 Gru 2008, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 16:57, 29 Gru 2008    Temat postu:

Cytat:
1.Dobra to juz zrobilem tylko czemu mi cos w cylku dzwoni ;|
2.Odpalam za pierwszym razem wow chodzi po chwili mi zgasl wracam za 5 min kopie w starter i nic niue odpali juz co moze byc przyczyna tego ze juz nie odpala a za pierwszym razem na dotyk odpalil ;/
3.czemu jak kopie w starter to tam gdzie kolanko laczy sie z cylindrem pryska beznyna ? mam podklade i jest dokrecony na maxa


1. To prawdopodobnie pierscienie. Zazwyczaj nie ma sie czym przejmowac, czesto przyczyna jest ich kiepskie wykonanie.
2. To mi wyglada na brak kompresji lub bardziej prawdopodobne zle ustawiony zaplon. Zawsze to powtarzam, ze silnik typu 223 na pare sekund na wysokich obrotach odpalisz zawsze, nawet na kompletnie zle ustawionym zaplonie. Zawsze gorzej z jazda. Prawdopodobnie jak bawiles sie iskrownikiem przestawiles zaplon. Jest artykul na ten temat: http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/ustawienie-zaplonu-jak-to-sie-robi,2765.html. Zrob to a potem powiedz co i jak. Pamietaj, ze podczas takiego ustawiania musisz miec calkowicie sprawna swiece i co jakis czas ja czyscic jakas szmata. Na uszkodzenie wskazuje takze dalsza czesc posta:
Cytat:
Po godzinie znowu odpalil trzymalem go caly czas na full gazie i po 10 sec zgasl
Jestem pewien na 80%, ze jest to zaplon. Pamietaj, ze nie jest prosto go ustawic!
3. No o jest zle dokrecony lub uszczelka jest stara. Niedopala mieszanki to potem tak jest, paliwo nie ma gdzie uciec. Przyczyna jest brak isry lub zapchany tlumik. Tu na zapchany tlumik obstawiam pozostale 20% awarii. Sprawdz to i popraw te polaczenie.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arrrtur
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon 20:15, 29 Gru 2008    Temat postu:

a nietrzeba tylko zwiekszyc dawki paliwa? czemu by sie zaplon rozregulowal?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 14:38, 30 Gru 2008    Temat postu:

Jakby dostawal za malo paliwa odpalal by zawsze. obroty stopniowo by wzrastaly az do zgasu. Zobacz jak zgasnie jaka masz swiece mokra czy sucha. Prawdopodobnie bedzie mokra. Jezeli tak to zle doregulowany zaplon ewentualnie wypadaja zaplony i na to obstawiam. Jezeli nie to napisz i pomyslimy. Co do zaplonu zawsze moze sie przestawic, nie widze powodu aby sie nie mogl przestawic. Takie glupie pytanie. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arrrtur
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto 15:46, 30 Gru 2008    Temat postu:

dobra to tak chce go odpalic bez trzymania gazu kopie kopie i nie odpali, potem daje manekta na full prawie odpalil za 2 razem odpalil juz jak puscilem gaz to zaraz zgasl.swieca nie byla mokra troszke tylko mi palec ubrudzila paskami Razz ale slabo tylko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 18:19, 30 Gru 2008    Temat postu:

To znaczy, ze dostaje za malo powietrza. Daj wyzej iglice, potem ewentualnie zmniejsz poziom paliwa w komorze plywakowej. Mozesz podwyzszyc przepustnice za pomoca sruby regulacyjnej. Powinno pomoc. A jak odpalasz z manteka na full to chodzi normalnie? Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arrrtur
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto 18:23, 30 Gru 2008    Temat postu:

puszcze manetke i zgasnie.a i gdzie jest ta sruba?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arrrtur dnia Wto 18:24, 30 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 18:59, 30 Gru 2008    Temat postu:

Przepraszam pomylilem sie Confused Mialem na mysli obnizenie iglicy. Sruba regulacyjna znajduje sie z boku gaznika. Nie od strony kopki tylko rury wydechowej(w Ogarze). Sa tam trzy srubki. Dwie zlote po bokach(dysze) i srebna w srodku z charakterystyczna sprezynka. Wkreca sie ja maksymalnie do srodka i odpala moto. Potem powoli wykreca az do momentu w ktorym moto zgasnie. Wtedy lekko sie podkreca minimalnie, tak na styk i jest wyregulowany. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arrrtur
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto 19:06, 30 Gru 2008    Temat postu:

na ktory rowek najlepiej dac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 19:19, 30 Gru 2008    Temat postu:

To zalezy od Ciebie. Tym wyzej dasz tym do cylka wejdzie wjecej paliwa. Osobiscie jezdze na iglicy, ktora jest w maksymalny dolnym polozeniu. pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arrrtur
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto 19:21, 30 Gru 2008    Temat postu:

jutro do 12 powinienem napisac czy to pomoglo...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 19:47, 30 Gru 2008    Temat postu:

Ok, tylko nie pisz takich postow bo pozniej nie dostane wiadomosci o ich aktualizacji. Nie mozna pisac posta pod postem a edit jest nieskiuteczny Wink Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arrrtur
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Śro 9:32, 31 Gru 2008    Temat postu:

dobra to tak dalem ta mala blaszka na sama gore iglicy dobrze dalem? Moze to wina swiecy bo jak bylo cieplej to zostawilem go na 5 min a on dalej chodzil a teraz ani 5 sec nie pochodzi ;/ mam swiece ngk BP7HS

Eureka ^^ nie gasnie :] tylko czemu on sam dodaje sobie gazu??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arrrtur dnia Śro 9:54, 31 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Śro 10:47, 31 Gru 2008    Temat postu:

arrrtur napisał:
dobra to tak dalem ta mala blaszka na sama gore iglicy dobrze dalem? Moze to wina swiecy bo jak bylo cieplej to zostawilem go na 5 min a on dalej chodzil a teraz ani 5 sec nie pochodzi ;/ mam swiece ngk BP7HS

Eureka ^^ nie gasnie :] tylko czemu on sam dodaje sobie gazu??


Temu, że dałeś mu za dużo powietrza w stosunku do paliwa. Obniż tą zapinke o jeden rowek w dół i wtedy powinno byc ok. A jeszcze zapytam: Ile rowków masz na iglicy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arrrtur
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Śro 10:51, 31 Gru 2008    Temat postu:

ja 4 ale jak dam o jeden nizej to gasnie ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 7 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin