Problem z Rometem Ogarem 200
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Czw 6:00, 21 Sie 2008    Temat postu:

W ścigaczach,krosach 50cm,125cm tez są takie gąbkowe flirty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 7:19, 21 Sie 2008    Temat postu:

Lopez napisał:
Jawkowicz napisał:
Tylko po wyczyszczeniu nasącz go olejem przekładniowym Exclamation Bo silnik będzie Ci kurz zasysał. Wsadź go do oleju, a później pozwól żeby nadmiar oleju z niego spłynął (najlepiej postaw go na czymś i zostaw na kilka godzin). Później wystaw na słońce, żeby wysechł i załóż do motorka Wink
Pozdrawiam


A ze zwykłym filtrem też trzeba tak robic? Confused

Tak
[link widoczny dla zalogowanych]
Radzio napisał:
Chłopie są do tego specjalne płyny w spray olejem nie bo będzie zatkany i będzie problem z powietrzem wiem bo sam tak miałem ale z stożkowym nie trzeba nic robić.

Widocznie źle nasączyłeś.
Radzio napisał:
Powiem jasno nie trzeba w papierowych filtrach się tego nie robi i w stożkowych się tak samo nie robi robi się tylko w gąbkowych flirtach np.takie jakie są w skuterkach ale specjalnym płynem żeby przyklej do siebie kusz itp. a olej ci tego nie zrobi.

Mówisz jasno, ale bzdury! W swoim modelu samochodu z silnikiem spalinowym mam filtr powietrza gąbkowy i wcale nie nasączam go jakimś specjalnych płynem tylko olejem (rycynowym). Możliwe, że producent skuterów zaleca nasączanie filtrów specjalnym płynem, ale tylko po to... A mniejsza...
Jeżeli dbasz o swój silnik w motorku, to nasącz filtr olejem tak jak napisałem wcześniej. Nasączając go zabezpiecza się przed dostaniem drobinek kurzu (po prostu brud przykleja się do nasączonego filtra). Podam przykład. W modelarstwie jest tak, że modele jeżdżą w ciągłym kurzu. Na zawodach jak jest gorąco to aż oddychać nie można, bo tak pyli. Gdyby filtr powietrza nie był nasączony olejem, to ten cały kurz dostał by się do silnika, ponieważ nie miałby gdzie osiąść. Po rozebraniu filtra kurzyło by się z niego jak z trzepanego dywanu. Natomiast gdy filtr jest nasączony olejem, po rozebraniu nic się nie kurzy, tylko cały brud jest przyklejony do gąbki. Jedno jest pewne. Nasączony filtr szybciej się zapycha, ale mamy pewność, że nic się nie dostanie do wnętrza silnika Wink
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 20:02, 27 Sie 2008    Temat postu:

Albo kupic nowy stozek, bo tamten brudny mogl byc. Very Happy No i temat do zamkniecia widze, a kto sie tym zajmie?! Wink ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin