Problem z gaźnikiem

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymonjawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tykocin

PostWysłany: Pią 20:04, 06 Sty 2012    Temat postu: Problem z gaźnikiem

Siema, denerwuje mnie problem z gaźnikiem, bo na poczatku nie mialem doplywu gaźnika przez zaworek iglicowy, kupilem nowy zestaw naprawczy wkrecilem nowy zaworek w moj stary gaźnik i problem jest w tym ze albo kapie paliwo z ganika albo wogole nie zapala sie jawka ;x plywak jest dobry bo plywa, a czy jak jest blaszka pod zaworkiem to ona musi caly czas dotykac zaworka czy moze miec odstep od zaworka? Czemu mi najczesciej wogole nie zapala?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Pią 20:14, 06 Sty 2012    Temat postu:

Bo gaźnik Jaki jest ch*owy. Nie słuchaj bajek o regulacji bo musiał byś to robić codziennie. Zmień gaźnik Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Pią 20:14, 06 Sty 2012    Temat postu:

Dziwne że Jawka nie chce Ci się zapalić xD.
Blaszka zamyka dopływ paliwa, kiedy ten osiągnie swój ustalony poziom.
Z tego co piszesz wydaje mi się że motorek dostaje za dużo paliwa, zmniejsz poziom odginając blaszkę w dół.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzysiek787
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Pią 20:31, 06 Sty 2012    Temat postu:

nie pieprz się ja tak 2 tygodnie wytrzymałem i kupiłem nowy gaźnik i wszystko gra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pią 20:49, 06 Sty 2012    Temat postu:

co wy gadacie że gaźnik ch**owy. jak sie nie chce wyczyścić i wyregulować to sie wymienia , co przeważnie jest wyrzucaniem kasy w błoto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 21:01, 06 Sty 2012    Temat postu:

iglica z zaworka wysuwa się kilka mm tak więc przy odpowiednim poziomie blaszka może nie dotykać igliczki tylko gdy komora pływakowa jest sucha, jak mamy odkręcone paliwo to zawsze powinna sie stykać, weź pod uwagę fakt że podczas normalnej pracy ten zaworek rusza się minimalnie a zmiany poziomu w komorze pływakowej nie przekraczają +- 1,5mm w każdą stronę oczywiście średnio i nie licząc przepływu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonjawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tykocin

PostWysłany: Pią 21:21, 06 Sty 2012    Temat postu:

mam kilka propozycji tylko nieiwem ktora jest powodem po 1 kopulka jest przykrecona na 1 srubke bo drugiej takiej niemam xD, po 2 moze zaworek jest do konca przykrecony i dlatego? po 3 co konkretnie trzeba regulowac zeby paliwko mi nie kapalo? Very Happy

Nie dziwne, ze te forum upada, jak powstają takie posty.. Ludzie kur*a, umiecie szukać i czytać tematy w tutorialach i usterkach? Ten temat jest w ch*j razy powtarzany, a do tego nie zrobisz podstawowych rzeczy jak wkręcenie wszystkich śrubek do gaźnika. Jeszcze niech powstaną takie tematy a będę wlepiał warny za lenistwo i zaśmiecanie forum!- plusminus


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pią 21:26, 06 Sty 2012    Temat postu:

Szymonjawa napisał:
mam kilka propozycji tylko nieiwem ktora jest powodem po 1 kopulka jest przykrecona na 1 srubke bo drugiej takiej niemam xD


I ty się dziwisz, że nie odpala... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin