Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
POMOCY problem z ogarem 200

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 21:49, 24 Lip 2007    Temat postu: POMOCY problem z ogarem 200

Witam!!
Mam taką sprawe niedawno z jakiś miesiąc temu kupiłem sobie na Allegro tłok do tej pseudo 60 zrobiłem szlif cylinderka elegancko dotarłem no i moto śmigało sobie spokojnie ponad 70 bo miał zrobiony w tamtym roku kapitalny remoncik (wał łożyska gaźnik itp...) no i zaczeła siadać mi skrzynia ciężko biegi wchodzić zgrzyty i wogóle no to nie wiele myśląc i być w posiadaniu pewnej gotówki Laughing Laughing Laughing postanowiłem zrobić naprawe no i silniczek na stół rozpoławiamy elegancko nowe właki tryby łożyska przy okazji na wale simeringi no komplet wszystko poskładałem pyk i motorek chodzi ALE no właśnie i tu sie zaczynają problemy Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad moto ciezko chodziło miało straszne opory no ale po rozmowie z mechanikiem stwierdził ze skrzynia musi sie dotrzeć i faktycznie po pewnym czasie było git opory ustąpiły i znowu ALE Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad motorek tak jak smigał sobie leciutko 70 ma teraz problemy żeby przekroczyć 60 poprostu brakuje mu gazu już na tych wyższych obrotach miał tak w trakcie docierania skrzyni no myślałem sobie ma ciezko to nic z tym nie robiłem lecz juz nie ma cieżko a tak zostało co ja już nie robiłem i gaźnik i świecie i paliwo i zapłon i normalnie już nie mam pojęci tyle kasy wpakowałem a on nie chce tak śmigać jak śmigał BŁAGAM POMOCY jeśli ktoś coś wie to napiszcie PROSZE !!!!!!

Pozdrwiam
Powrót do góry
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Śro 3:04, 25 Lip 2007    Temat postu:

dokładnie składałeś czy byle jak żeby było a silnik nie ma słabą kompresję

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiooreck
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha

PostWysłany: Śro 7:42, 25 Lip 2007    Temat postu:

a jak robiłeś remont tej skrzyni, to na wałku zdawczym(tym co oddaje moc z silnika na łańcucj) wymieniałeś zębatkę?? Bo może założyłeś mniejszą niż miałeś wcześniej i po prostu mototr jest mocniejszy ale wolniejszy Smile

powiedz ile stara zębatka miałą zębów, a ile nowa ma.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 8:32, 25 Lip 2007    Temat postu:

Moze jednal zle wyregulowales sprzeglo ? calej mocy nie przeklada , i gaznik zle wyregulowany ze cala iglica sie nie podnosi do konca ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Śro 13:27, 25 Lip 2007    Temat postu:

sprzegło moze mieć zamocno naciągniete. wtedy ty mu gas np. przy 50km/h obroty do góry predkosc const :p albo spada Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 20:54, 25 Lip 2007    Temat postu:

co do kompresji to jest bardzo dobra bo tak jak pisałem cylinder jest ledwo co po dotarciu zębatki nie wymieniałem ale mam 13 a o sprzęgle to nie pomyślałem to musze sprawdzić jeszcze tak myśląc co to może być wpadło mi do głowy czy to czasem nie jest filtr powietrza może być brudny dostaje za mało powietrza i go dusi !!! co wy o tym myślicie ???
Powrót do góry
Wiooreck
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha

PostWysłany: Czw 8:25, 26 Lip 2007    Temat postu:

tak ajk najbardziej ściągnij filtr powietrza i się przejedź

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Pią 7:24, 27 Lip 2007    Temat postu:

no to na 13 chcesz sie rozpędzac?? zmien na 12 a gwarantuje Ci ze zauwazysz roznice (na lepszze) oczywiscie na 13 rzadko ktory jawoski silnik ma silę sie rozpędzic założ 12 zębatke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiooreck
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha

PostWysłany: Pią 16:58, 27 Lip 2007    Temat postu:

13 nadaje się tylko na zjazdy z górek Smile kolega mi kiedyś opowiadał że na 13 swoją kaczuchą jechał prawie 80 z góry... wszystko jest możliwe Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 18:56, 27 Lip 2007    Temat postu:

Zgadzam sie z wami , jezdzilem przez 2 lata na 12 zebatce , nie dawno chcialem zobaczc jak to jest z 13 , i szczerze ? poszlem z gory 81 km/h (licznik rowerowy ) ale na prostej musialem na 2 jechac Neutral
teraz mam 11 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin