Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Ogar pali ale nie jeździ
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
M@łpa
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 18:42, 27 Lis 2007    Temat postu: Ogar pali ale nie jeździ

Witam. Dawno mnie nie było na tym forum, ale jestem znowu Smile
Otóż mam taki problem.
Ostatnio kumpel mnie nakręcił i paliłem gume moim ogarkiem. Później jeździł coraz gorzej (tak jakby powoli tracił moc), aż w końcu przestał jeździć. Teraz jak go odpalam to normalnie chodzi, ale jak wrzucam jedynkę i chce ruszyć to jest skrzypnięcie i motorek gaśnie. Sprzęgło jest dobre, bo wysprzęgla. Co mogło się stać i jak to naprawić? Chciałbym zrobić go przez zimę, żeby na wiosnę był już gotowy do jazdy.
Kolega mówił mi że mogła mi pójść choinka, ale szczerze mówiąc nie wiem co to jest ta cała choinka Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Wto 18:45, 27 Lis 2007    Temat postu:

wg. mnie po prostu pierscienie padły... najlepiej bedzie jeżlei zmienisz tlok wraz z pierścieniami. jeżeli jest gorzej i cylinder ma próg daj go do szlifu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian9944
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 19:50, 28 Lis 2007    Temat postu:

wymień cilinder i popacz do skrzyni biegów Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1689
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 106 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Śro 21:49, 28 Lis 2007    Temat postu:

sorber napisal:
Cytat:

"wg. mnie po prostu pierscienie padły... "


Wydaje mi sie, ze jesli pierscienie byly na tyle "rozciagniete", ze nie daloby sie na 1 biegu ruszyc, to tez by nie odpalal - zbyt mala kompresja - rzecz oczywista. Idea

damian9944 napisal:
Cytat:

"wymień cilinder.."


Heh, no ja bym jednak jeszcze wstrzymal z jego wymiana.. Very Happy


BTW;
Jesli chodzi o tzw. "choinke" to owszem, jest , ale w Ogarku z polskim silnikiem - jesli dobrze pamietam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw 11:03, 29 Lis 2007    Temat postu:

Dlatego takie zabawy są bez sensu ... jesli pierscienie by walnely mialby problem z odpalaniem Smile
A na luzie na wysokich obrotach tez chodzi ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
M@łpa
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 6:42, 01 Gru 2007    Temat postu:

Chodzi na wysokich obrotach i nie ma problemu z odpalaniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 9:35, 01 Gru 2007    Temat postu:

Czyli pierscienie mozna wykluczyc ..
Wedlug mnie Wink
Moze naprawde cos w silniku zgrzytneło i lipa ;/
Zapomnialem dodac , sprawdz czy gwint w głowicy jest dobry , moze swieca sie poluzowala od klepania .. Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 9:47, 01 Gru 2007    Temat postu:

wiecie co... ja tez tak mialem i to wlasnie byly pierscionki Shocked ladnie cykal, a ruszyc to nie szlo, bo jak byly wytarte pierscionki to se tlok latal luzno i nie bylo zbyt duzych oporow, wiec bez obciazenia tj. ruszania czy wogole jazdy, to se cykal na luzie idealos, wiec jednak stawialbym na pierscionki, a jesli bierzemy pod uwage posypana skrzynie, to niech m@lpa moze sproboje ruszyc z dwojki, wtedy bedziem wiedziec, czy za to wszystko sa odp. pierscionki czy posypany tryb 1 biegu... wiekszosc jawek i ogrow (jak moj) bez wiekszych problemow rusza z dwojki... albo jeszcze jedna metoda by sprawdzic czy to wina pierscionkow, to m@lpa moze kogos poprosic by popchal i niech wrzuci jedynke, jak pojedzie to znaczy ze kompresja do dupy, a jak zgrzytnie to skrzynia...
uff... to tyle Very Happy


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 10:03, 01 Gru 2007    Temat postu:

Faktycznie pod obiązeniem inaczej sie zachowuje ..
ale czy na luzie wchodzilby na maxa oborotw ?
Wydaje mi sie ze jednak nie ..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian9944
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 10:06, 01 Gru 2007    Temat postu:

daj go do kogoś co sie tym interesuje Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 11:00, 01 Gru 2007    Temat postu:

musze cie rozczarowac motorzysta, moze sie wkrecac na luzie i to lepiej niz na zdrowych pierscionkac, bo jest spory luz i nie ma tarcia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian9944
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 7:55, 02 Gru 2007    Temat postu:

jeszcze otym niesłyszałem Shocked Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 8:50, 03 Gru 2007    Temat postu:

Hmm mozliwe ze masz racje , tego nie byłem pewien Smile)
I co rozwiazałes problem co mu dolega ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
M@łpa
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 11:55, 03 Gru 2007    Temat postu:

Narazie jeszcze nie rozwiązałem bo rozchorowałem się. Musze w łóżku troche poleżeć i dopiero będe mógł do garażu skoczyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian9944
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 15:29, 03 Gru 2007    Temat postu:

szybkiego wyzdrowienia Smile Smile Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin