Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prze_cinek
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Wto 9:26, 17 Cze 2008 Temat postu: ogar 200 : przerywa i nie wchodzi na obroty |
|
|
witam mam taki problem bo wogle nie da się jeździć z pasażerem nie ma mocy słabo się rozpędza i a jak dodaje gazu to tak czasem coś strzeli i prerywa nie procuje równo ... a i jeszcze taki problem jak założe tą gume filtra to za chiny nie ma wysokich obrotów zato lepiej rusza z wolnych a jak zdejme gume to normalenie jeździ znaczy lepiej ale też źle pomocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PatrickM
Emerytowany Moderator
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)
|
Wysłany: Wto 12:05, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Bo im dłuższa jest guma od filtra tym mocniejsza na wolnych obrotach, im krótsza to moc jest przesunięta na coraz wyższe.
Po pierwsze odblokuj silnik bo w ogarach były blokowane:
-nowy króciec - lub rozwiercony - to co idzie od gaźnika
-ucięte kolanko które wchodzi do rury wydechowej
Jak na początkującego to najłatwiejsze zabiegi aby usprawnić motor.
Obroty wyreguluj śrubką do obrotów (przy gaźniku).
Wyreguluj poziom paliwa. Założyć nową świece nie zaszkodzi.
Jawka z pasażerem jest słaba. Ja jak jeżdżę sam to bardzo ładnie się zbiera, ale z kimś to masakra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prze_cinek
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Wto 14:15, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
oki ale silnik juz dawno odblokowałem i nie jestem początkującym :p no moze torche ... świece niedawno wymeiniłem facetka w skelpie mi dała i powidziała że będzie dobra ; i próbowałem wielu metod i nei moge ustawić wolnych obortów zawsze gasł więc dałem torzeke szybsze i jak coś to na luzie ręką se dodaje bo ciągle prubuje zgasnąć iglice przestawiełem na wszystkie ząbki po koleji i ciągle tak samo ... a co ciekawe ogar pali z pół metra popchniącia lub z pół kopa ;| dziwne jedno co zauwżyłem to jak się zdejmie ten dykielek w silniku i złapie w kombinerki ten wałek od przerywacza to ma luzy ... i jeszcze jedno dzisiaj wygotowałem cały gaźnik i kupiłem nowy pływak bo stary był powgniatany ;/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Prze_cinek dnia Wto 14:18, 17 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Wto 14:38, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
no to masz luzy na wale... a masz naciagnieta linke od gazu?? Ja srubka tez nie moglem dojsc do ladu to naciagnąlem "za bardzo" linke gazu i obroty jak marzenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 14:39, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | nei moge ustawić wolnych obortów | Norma w 223
Cytat: | jedno co zauwżyłem to jak się zdejmie ten dykielek w silniku i złapie w kombinerki ten wałek od przerywacza to ma luzy | Powoli kończą się łożyska, chociaż z doświadczenia wiem, ze jeszzcze mogą przejechać tak hoho i jeszcze więcej. Tylko czy warto ryzykować zmasakrowaniem karterów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 19:22, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wiem o jaki luz dokladnie chodzi bo sa dwa rowiazania:
-albo jak mowia luzy na wale, nowe lozyska, simernigi, brudna robota itd.
-lub jezeli silnik sie obraca a krzywka stoi w miejscu i powstaje luzny zaplon, dobrze jest wtedy dokrecic krzywke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hawk
Początkujący
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:57, 19 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
jak strzela to nie masz pełnego spalania dokręć cylinder na tych srobkach dokręc swiece moze za duzo oleju lejesz !! smiejsz mieszankę i jeszcze obroty wyregoluj powietrze-paliwo ! to jest ważne moja jawa powiem wam ze i z 2 osoboami spokojnie do 40 sie rozpędza ale do 50 to już wolniej leci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|