Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
[OGAR 200] Problem z biegami/sprzęgłem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 11:13, 18 Mar 2012    Temat postu: [OGAR 200] Problem z biegami/sprzęgłem

Witam. Mam problem z moim ogarem 200. Podczas jazdy gdy chce np. z dwójki wrzucić trójkę, to tak jakby nie chce sie wrzucić, nawet próbuję siłą bardziej i też nie, puszcze sprzęgło -kawałek pojade i już moge wrzucić , to bardo uciążliwe. To może być tylko przez to że np. nie ma już oleju w skrzyni ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 11:34, 18 Mar 2012    Temat postu:

to ty nie sprawdziłeś tego jeszcze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 11:37, 18 Mar 2012    Temat postu:

No wczoraj to zauważyłem i zapomniałem dolać, i teraz pytam bo nie wiem czy sie opłaca do garażu iść czy to przez to . Bo jak coś grubszego to w niedziele nie bede robił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 13:09, 18 Mar 2012    Temat postu:

a to gazu nie odejmujesz przy redukcji? nie próbowałem tego nigdy z jawką bo to dość stara skrzynia ale mógł byś zrobić test i przełączyć bieg według schematu prawidłowego dla większości motocykli, nacisk na dźwignie najpierw, później regulacja gazem i ewentualnie sprzęgło w momencie ujmowania gazu, jak wtedy bieg nie wskoczy to oznacza problem ze skrzynią, a jeśli wskoczy to olej może być przyczyną, bo wtedy sprzęgło nadmiernie się grzeje i przestaje działać (przy okazji przygotuj się na rozbiórkę bo pewnie kosz już się rozklepał od temperatury...)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 20:56, 18 Mar 2012    Temat postu:

Spokojnie, potrafię zmieniac biegi itp. ale z nimi coś jest nie tak , bo po prostu słabo wskakują ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Pon 7:32, 19 Mar 2012    Temat postu:

a nie poluzował Ci się automat biegów ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 16:43, 22 Kwi 2012    Temat postu:

Właśnie, dokręć go. A potem zalej skrzynie nowym olejem. Najlepszy lux 10 do takich motorków

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Woody_22
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:16, 22 Kwi 2012    Temat postu:

A ja mam taki problem, na zimno sprzęgło chodzi ładnie, na ciepło też jeszcze ok, ale już po trasie i mocnym nagrzaniu przy zmianie z 3 na 2 bieg jest zgrzyt i dochodzi problem z ruszaniem, trzeba kliknąć sprzęgło 2-3 razy wtedy rusza bez problemu, jak puszczam od razu to opornie rusza.
Regulacja wystarczy czy tarczki do wymiany? Olej Lux 10.
Dodam że przy jeździe nie czuć spadku mocy, normalnie się potem rozpędza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 11:41, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Musisz sprawdzić sam. Najpierw wyreguluj a jak to nie pomoze to rozbierz sprzęgło i zobacz co tam sie dzieje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 12:55, 23 Kwi 2012    Temat postu:

masz mało oleju albo lewy uszczelniacz puszcza i olej się rozrzedził, przy okazji pewnie już się kosz sprzęgłowy rozklepał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Woody_22
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:27, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Co to znaczy, że się rozklepałWink?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 13:38, 23 Kwi 2012    Temat postu:

że trzpienie na których są sprężyny są luźne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Woody_22
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:09, 23 Kwi 2012    Temat postu:

W takim razie zajrzę do środka. Jak zdejmę kapę będzie można wyczuć luzy na tych sprężynach?
Jak wygląda sprawa z łańcuszkiem sprzęgłowym, ile luzu zalicza się go do wymiany?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 16:16, 23 Kwi 2012    Temat postu:

poczytaj instrukcje napraw do WSK/SHL czy jakichkolwiek motocykli tam masz jak się ocenia stan łańcucha, musisz odciągnąć go od zębatki i zobaczyć ile odstaje, ile się ugina, nie wiem ile dokładnie w jawce powinno być ugięcie ale martwił bym się gdyby łańcuch zbliżał się do jakiejkolwiek krawędzi silnika, czy też stawiał się na zębach od tarczek. Jak poczekasz do weekendu i się przypomnisz to mogę Ci pomierzyć wymiary z nowego łańcuszka ze starych zapasów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Woody_22
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:34, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Akurat udało mi się kupić nowy łańcuszek ze starych zapasów oraz nowe stare tarcze sprzęgłowe;) więc porównam, dzięki za pomoc. Właśnie w instrukcji do Jawy 50 takich informacji nie ma, ściągnę te które podajesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin