Nieszczelna głowica
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sznajder
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 13:41, 12 Maj 2009    Temat postu: Nieszczelna głowica

Witam! Po odkręceniu cylindra, głowicy i wyczyszczeniu tych elementów mam pewien problem. Kiedy skręciłem wszystko z powrotem i wymieniłem wcześniej pierścienie to motor w ogóle nie chce odpalić. Kiedy kopie to słyszę tylko powietrze, które się ulatnia z cylindra. Tak jakby w ogóle nie zasysał mieszanki. Nalałem do cylindra paliwa strzykawką, przykręciłem świecę ale nie przyczepiałem fajki. Kiedy kopnąłem raz całe paliwo wyleciało na boki z łączenia pomiędzy głowicą a cylindrem. Jak mogę to skutecznie uszczelnić? To chyba jest przyczyna nie odpalania. Kupiłem uszczelkę aluminiową na głowicę ale nic nie pomogła. Proszę o pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 14:17, 12 Maj 2009    Temat postu:

No coz, zle skrecasz ta glowice, mozliwe ze sie juz zdefomowala i nalezy kupic nowa, tak samo jak cylinder. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewon14
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bukowo

PostWysłany: Wto 14:53, 12 Maj 2009    Temat postu:

a jak skręcasz tą głowicę? bo trzeba ją na krzyż

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:57, 12 Maj 2009    Temat postu:

No wlasnie po przekatnej Smile Pewnie dokreciles jedna po drugiej Razz To tak samo jak w kole od samochodu... zawsze na krzyz!

Albo masz pokrzywiona poprostu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 17:24, 12 Maj 2009    Temat postu:

galakty napisał:
No wlasnie po przekatnej Smile Pewnie dokreciles jedna po drugiej Razz To tak samo jak w kole od samochodu... zawsze na krzyz!

Albo masz pokrzywiona poprostu


Jak zle najdzie to i tak nie siadzie. Na krzyz tu chodzi bardziej o to aby sie nie odksztalcila i zeby sruby byly z podobnym momentem dokrecone. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sznajder
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 18:14, 12 Maj 2009    Temat postu:

Odkręcałem na krzyż i przykręcałem na krzyż. Wydaje mi się że jakbym tam dał trochę tego silikonu odpornego na wysokie temperatury to by było ok. Co o tym sądzicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewon14
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bukowo

PostWysłany: Wto 18:18, 12 Maj 2009    Temat postu:

niebardzo bo sylikon reaguje z benzyną prędzej czy potem to ci sie rozwali

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 13:15, 13 Maj 2009    Temat postu:

Mam ten sam problem co kolega Wink Ma ktoś jakiś pomysł jak to uszczelnić?? Nie mam kasy żeby akurat kupować nowy cylinder ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vince
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bro.

PostWysłany: Śro 14:11, 13 Maj 2009    Temat postu:

hmm może daj jeszcze jedną taką aluminiową uszczelkę +silikon na jakiś czas wystarczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
garden92
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z Katowic

PostWysłany: Śro 14:57, 13 Maj 2009    Temat postu:

Miałem identyko... i nic nie pomagało... silikon w ruch i wyczyściłem głowice i dałem silikonu i po problemie Very Happy i akurat kino bo nie miałem tego silikonu na wysoką temperaturę to dałem na silikon akrylowy Very Happy i do dziś smigam i nic mi nie syczy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 16:20, 13 Maj 2009    Temat postu:

Czyli nie dawać podkładki żadnej jeszcz jedenej aluminiowej tylko sam silikon pierdyknąć i będe śmigał elegancko?;d
Ps. Czy może to być przyczyną, że motor nie odpalał?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:23, 13 Maj 2009    Temat postu:

Tak dawaj na silikon Smile

Jesli nie mial kompresji to mogl nie zapalac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 17:24, 13 Maj 2009    Temat postu:

lewon14 napisał:
niebardzo bo sylikon reaguje z benzyną prędzej czy potem to ci sie rozwali


Akurat ti Ci sylikon nie pojdzie, w porownaniu do krocca...

Tak to jest przyczyna problemu, nie masz przypadkiem czeskiego cylindra i polskiej glowicy? Polska(almot) glowica ma glebszy rowek niz czeska, a cylinder dluzszy kolnierz(niz czeski). Nie mozna mieszac tych elementow, chyba, ze glowica(czeska) i cylinder(polski). Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 19:42, 14 Maj 2009    Temat postu:

Chyba nie, nigdy nie zmieniałem calka ani głowicy więc powinno pasować, dodam tylko że jak przykręce głowicę do cylindra to tak jakby jest między tym przerwa jakieś pół centymetra ale środek jest złączony, tyle tylko że nieszczelny;/ Walne sylikonem i po sprawie pewnie ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bocian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Pon 20:29, 18 Maj 2009    Temat postu:

Ja mam to samo xd ale ja kupiłem polski cylinder i miałem czeską głowice. Po dokupieniu głowicy okazuje się że mi nie pasuje bo stara ma już swoje odkształcenia :p założyłem uszczelkę aluminiową skręciłem porządnie i jeżdżę. Co tydzień muszę dokręcać ta głowice bo mi się luzuje ale jeździ dobrze. Ostatnio taki przypał miałem, że mi się świeca sama odkręciła xd choć bardzo mocno była przykręcona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin