Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Niepokojący metaliczny podźwięk z wnętrza silnika:/
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
David
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 21:13, 22 Mar 2008    Temat postu:

Chyba niektórzy nie wiedzą tutaj o czym mówią!Gdyby nie zakładano krytych łożysk na wał,to gdyby np.puścił jeden simering i byśmy o tym nie wiedzieli to olej dostawał by się na wał i spalał by go razem z benzyną.A tak jak puści simering to trzyma to jeszcze łożysko

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez David dnia Sob 21:16, 22 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 23:42, 22 Mar 2008    Temat postu:

David napisał:
Chyba niektórzy nie wiedzą tutaj o czym mówią!Gdyby nie zakładano krytych łożysk na wał,to gdyby np.puścił jeden simering i byśmy o tym nie wiedzieli to olej dostawał by się na wał i spalał by go razem z benzyną.A tak jak puści simering to trzyma to jeszcze łożysko
Dzieki za poprawienie humoru Laughing Laughing Laughing Takich herezji to dawno nie slyszalem Laughing Laughing Laughing

Jak uda Ci sie odpalic silnik bez simmeringow, to pakuje kiste jaboli w auto i jade Ci je wreczyc...

A tak jako dopowiedzenie: rozebralem juz `pare` silnikow i nigdy takiego czegos nie widzialem, bo to jest fizycznie niemozliwe. Raz pchalem motor z pol dnia w srodku miasta zeby zapalil... i wiesz co? Simmering puscil Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 0:02, 23 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 8:45, 23 Mar 2008    Temat postu:

Ja też rozebrałem już parę silników tak dla twojej wiadomości.I wcale nie powiedziałem że w silniku ma nie być simeringów.Ja tylko powiedziałem że łożyska kryte są lepsze na wał ponieważ gdy puści simering wtedy jest większa szansa żeby olej nie dostał się na wał.Ja osobiście jeżdżę na krytych zrobiłem ponad 1000 km i jakoś się nie zatarly.Aha i napisz czego w życiu w silniku nie widziałeś bo cię trochę nie zrozumiałem

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez David dnia Nie 9:14, 23 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 9:47, 23 Mar 2008    Temat postu:

silniki na OBUSTRONNIE krytych lozyskach nie poleca dlugo. Jednostronnie kryte nie robia wiekszej roznicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 9:57, 23 Mar 2008    Temat postu:

A jak będą odkryte na wale to skąd mają mieć smarowanie?Kryte mają w sobie chociaż smar

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cieply-kc
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 10:09, 23 Mar 2008    Temat postu:

Ja polecam zdejmować te blaszki od strony wewnętrznej anie po stronie simerów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 10:17, 23 Mar 2008    Temat postu:

No wreszcie ktoś coś mądrego powiedział.Dzięki za włączenie się do dyskusji ale wedługmnie nie trzeba zdejmować od strony wału wkońcu tam nie ma smarowania no ale można w każdym razie,nic to nie zaszkodzi.W żadnym wypadku nie polecam zdejmować blaszki od strony simeringu.Zresztą jak ktoś chce to proszę bardzo

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez David dnia Nie 10:19, 23 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 10:57, 23 Mar 2008    Temat postu:

Koles, dobijasz mnie. Specjalnie dla Ciebie poszedlem do garazu i pokaze Ci kilka konstrukcji

Oryginalne lozysko walu w jawce:
Wał 1 (Trabant)

Wał 2 (slabo widac, bo lozysko waleczkowe)
l

lozyska sa smarowane mieszanka! Nie wiem jakie Ty silniki rozbierales, ale chyba nie spalinowe.

We wtorek moge Ci odkopac takich wałow jeszcze kilka (romety, jawki...), dzisiaj nie wypada sie z tym mordowac...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 10:59, 23 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazi
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie

PostWysłany: Nie 12:03, 23 Mar 2008    Temat postu:

Jak będzie ciepło to założe silnik do ramy i zobaczymy czy moje przypuszczenia z pierwszego posta były słuszne. Rozpołowiłem silnik i wychodzi na to co obstawiałem, łożysko igiełkowe wału się mocno zużyło i tak tarabani przy obciążeniu jak się jedzie. Wał zmieniony , przy okazji kupiłem nowe łozyska na wał FŁT.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 13:55, 23 Mar 2008    Temat postu:

Trudno może zrobiłem błąd z łożyskami w moim silniku.Jeśli będzie kiedyś taka potrzeba to rozpołowie silnik i wymienię.A ty koleś się tak nie wymądrzaj i przedewszystkim nie obrażaj bo rozbierałem silniki spalinowe.Jestem ciekawy jak chodzi twoja jawka bo mój ogar i jawka mojego starego sprawuja się świetnie bez żadnych przeróbek oprócz gaźnika.Poprostu wystarczy dobry szlif i jest git

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 16:29, 23 Mar 2008    Temat postu:

Nie wymadrzam sie, ale po prostu denerwuje jak ktos wmawia mi cos, co jest nieprawda i mowi :
Cytat:
Chyba niektórzy nie wiedzą tutaj o czym mówią!
. Po prostu sie zdenerwowalem. Jezeli Cie urazilem- sorki, ale staraj sie na przyszlosc pisac sprawdzone informacje, bo moze to wpedzic forumowiczow w niepotrzebne koszta.

Jak chodzi moja jawka? Jakbys zobaczyl, tobys stwiedzil ze kupa zlomu. I rzeczywiscie tak jest, chociaz niejeden simsonowiec zostal z tylu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 16:40, 23 Mar 2008    Temat postu:

Dobra rozumiem zrobiłem błąd,ale mam nadzieję że te łożyska mi pochodzą bo nie będę zmieniał łożysk co sezon.Sory że cię zdenerwowałem,i obiecuje że będę pisał tylko wtedy kiedy będę pewny swojego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 17:31, 23 Mar 2008    Temat postu:

Wiesz, jak nie przegrzejesz jej to moze jeszcze pochodza, ale sam nie wiem...

Tak OT, to mi raz na forum doradzili, ze fajnie sie maluje pistoletem w słońcu. Ja glupi posluchalem, bo to bylo deczko dawno... no i bylem 2 puszki lakieru do tylu+ do dzis odłażący lakier na aucie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 17:47, 23 Mar 2008    Temat postu:

Wiesz w sumie do dziadków do poddębic mam 30 km i często tam jeżdżę i jest ok.Bo w sumie kryte mają smar i coś tam mieszanki też się dostanie bo są szpary pomiędzy łożyskiem a tą blachą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pirozol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stalowa wola

PostWysłany: Wto 15:42, 25 Mar 2008    Temat postu:

ja tez mam kryte lozyska na wale, nowe igoelkowe pod korbowod, i szumi od 1 dnia po remoncie:P wiec watpie zeby to mogly byc lozyska

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin