Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diobel
Nowy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:33, 07 Kwi 2009 Temat postu: Nie pali |
|
|
Witam ,
Wczoraj chcialem zmienic tlumik, i przez okolo pol godizny jezdzilem bez tlumika , i mi przerywalo , jakby zalewalo swiece,
Odlozylem go i zalozylkem stary tlumik, ale nie chcial odpalic, napoczatku odpalil , ale nie chcial gazowac ,jakby sam silnik chodzil, potem zgasl i juz nie da sie go odpalic , wiecie moze oco chodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
qziok
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chęciny
|
Wysłany: Wto 10:56, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
może pierścienie popękały tak to jest jak się jeździ bez tłumika może i fajny odgłos ale są konsekwencje czasami. masz kompresje?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez qziok dnia Wto 10:57, 07 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hondansr70
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Śro 17:20, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Dlaczego macie takie gupie pomysły jak jazda bez tłumika przecierz to katowanie i to równe zrozumiem jeszcze jazde tam minute ale pół godziny sprawdż kompresjie bo prawdopodobnie popękały ci pierścienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Śro 17:26, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Debilizm ludzi jest porażający... O)k więc sprawdz pierscionki koniecznie i no nie wiem moze go zakatowałeś albo coś...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xiang
Wymiatacz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:45, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze tak jak mówili koledzy , sprawdź kompresję, gdy jest to ok. A gdy kompresji nie ma to demontujesz cylinder i sprawdzasz nie tylko pierścienie, ale i gładź cylindra i tłok. Piszesz , że ci przerywa, i zalewa świecę; jaki osad? Na innej świecy to samo? Popatrz również czy iglica i przepustnica normalnie się przesuwają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tadek333
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:59, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ale ty jeździłes bez tłumika wogule czy na samym kolanku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 19:08, 08 Kwi 2009 Temat postu: Re: Nie pali |
|
|
diobel napisał: | Witam ,
Wczoraj chcialem zmienic tlumik, i przez okolo pol godizny jezdzilem bez tlumika , i mi przerywalo , jakby zalewalo swiece,
Odlozylem go i zalozylkem stary tlumik, ale nie chcial odpalic, napoczatku odpalil , ale nie chcial gazowac ,jakby sam silnik chodzil, potem zgasl i juz nie da sie go odpalic , wiecie moze oco chodzi? |
Powiem tak, jak przerywa sa dwie mozliwosci brak paliwa lub rozregulowany zaplon. Tak na marginesie to drugie moze sie rozregulowac podczas szalenstw bez wydechu. Z tego co powiedziales potem wynika, ze ledwo ciagnal na niskich i nie chial sie wkrecic. Jak nie padl kondensator, ani nie przestwail sie zaplon(moglby nastepowac za wczesnie) to poszedly Ci pierscienie. Najpiwerw spojrz na cylinder, a potem jak bedzie ok. przebiegnij sie z motorkiem. Jak odpali z wyzszych obrotow to wina za wczesnego zaplonu. A iskra jest? Kolor swiecy i czy jest mokra czy sucha po paru kopach? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|