Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Nie odpala gdy ciepła
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vince
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bro.

PostWysłany: Śro 18:33, 20 Maj 2009    Temat postu:

NO ok ale kiedyś mi palił Ogar normalnie ciepły czy zimny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RaceKing1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mirsk/Gryfów Śląski

PostWysłany: Śro 19:03, 20 Maj 2009    Temat postu:

Sory,że piszę tutaj ale nie chcę zaczynać nowego tematu...
Pomocy,nie wiem co robić...Jawka mi cały czas przerywa,zapłon ustawiony,kondensator dwa razy wymieniałem (żeby być pewnym),świece też różne próbowałem...Ja już po prostu nie mam siły....4 dni od razu po szkole przy niej siedze i zero efektów,wygotowałem gaźnik,uszczelniłem filtr powietrza,wymieniłem filtr na nowy,z blaszką się bawiłem w komorze pływakowej,przerwe ustawiałem,nie wiem,chyba już wszystko co możliwe...
Jak ktoś ma jakieś pomysły niech mówi,bo ja nie mam Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rInGo412
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NAROL

PostWysłany: Śro 19:11, 20 Maj 2009    Temat postu:

Witam! do tematu głownego to tez tak mam i przestałem sie tym martwic a co do RaceKing1 to uwazam ze masz za mały poziom paliwa i sie dławi. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RaceKing1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mirsk/Gryfów Śląski

PostWysłany: Śro 19:30, 20 Maj 2009    Temat postu:

To może być od stanu paliwa?bo na wolnych chodzi,dodam gazu to najpierw tak jakby nie chciała wskoczyć na obroty,potem wskakuje...Jak jade to jest podobnie tylko że dochodzi do tego jeszcze przerywanie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rInGo412
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NAROL

PostWysłany: Śro 19:33, 20 Maj 2009    Temat postu:

Azaworek dobry???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XDHubi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:48, 20 Maj 2009    Temat postu:

A mi zaraz pali na zimno a na ciepło to ciężko mi powiedzieć bo rzadko się zdarza okazja ale jakiś czas emu jak na ciepłym odpalałem o za chyba 3 kopem odpalił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RaceKing1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mirsk/Gryfów Śląski

PostWysłany: Czw 11:13, 21 Maj 2009    Temat postu:

Jaki zaworek?\

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 19:23, 29 Cze 2009    Temat postu:

Co do tematu głównego, również mam ten problem. Jawka dostała nowe życie, totalną kapitalkę. Zimna czy po godzinnym postoju odpala na kopniaka, i to bardzo leciutkiego.

Sprawa jest też taka, że ja mam chyba źle ustawiony zapłon, bo jawa chodzi jak turbo diesel. Na wolnych obrotach jest słaba, ale w połowie dostaje potężnego kopa, aż potrafi zrobić zrywa w czasie jazdy. Do tego jakoś wolno reaguje na gaz.

Co do samego tematu, to niektórzy twierdzą, że wystarczy kupno świecy brisk i pali zarówni zimna jak i zaraz po zgaszeniu ale po kilkuminutowym postoju też. Cóż, to około 10zł, spróbuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 6:05, 02 Lip 2009    Temat postu:

Najpierw główny temat! Rzeczywiście faktem jest, że 90% Jawek po zgaszeniu gorącego silnika nie odpala. Nie chodzi tu o sytuację w której od razu po zgaśnięciu odpalamy, ale o sytuację gdy silnik jest lekko ciepły. Dzieje się tak ze względu na specyficzną budowę silnika 223 i umieszczenie gaźnika. Jego pozycja nad cylindrem powoduje skraplanie się paliwa w komorze w wyniku różnicy temperatur. Pewnym rozwiązaniem jest zakręcenie kranika prze wyłączeniem silnika. problem ten pogłębsza się gdy używamy polski części czy uszczelek, jednak problem można wyeliminować. Po pierwsze w 100% polski gaźnik, króciec i cały komplet tłoka, głowicy jak i cylindra. Należy stosować odpowiednie uszczelki termoizolacyjne(szczególnie na cylinder). Dużo daje okapnik chroniący ciepło roznoszone drogą promieniową. Szczególnie ważna jest regulacja i synchronizacja ze sobą gaźnika i zapłonu, a także odpowiednio dobrana i wyregulowana świeca. No i nie stawiać silnika w słońcu.

Co do drugiego problemu może być za późny zapłon, ale z tego co pamiętam problemem było niedochodzące paliwo?! Należy wymienić zaworek iglicowy, wyczyścić bak kranik i przewód igielitowy, dlaczego on?! Bo jeżeli ma dziurę i dostaje się przez nią powietrze może to być problemem, tak samo jak źle ustawiony, za duży lub bibułkowy filtr paliwa. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamiln497
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nieborów k. Łowicz

PostWysłany: Pią 21:13, 11 Gru 2009    Temat postu:

Kup nowy gaźnik. Zalewa się na tym co masz. Miałem tak samo. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin