Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Na 2 mało co silnik nie wyskoczy a na 3 słabnie :/
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 17:29, 13 Paź 2011    Temat postu: Na 2 mało co silnik nie wyskoczy a na 3 słabnie :/

Mam problem z Ogarkiem. Silnik w pełni odblokowany, odchudzony tłok, oryginalny czeski cylek przeszlifowany do 40,50mm i dodatkowe dwa płuki. Jednym słowem 56/4. Wszystko dobrze wyregulowane, zapłon i gaźnik. Świecę wypala na czekoladke. Na 2 to mało co silnik z ramy nie wyskoczy... wchodzi na takie obroty że wszystko mało co nie odpadnie a na liczniku 45, czasem nawet 50. Po przełączeniu na trójce już nie jest tak fajnie bo słabnie i nie ciągnie więcej jak 50. Zębatka 12. Z górki to wiadomo że poleci szybciej (60 max). Co mu może być? Może to byś wina tłumika? mam troche dobity, przyspawany do kolanka itak dalej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Czw 19:45, 13 Paź 2011    Temat postu:

A silnika czasem nie rozbierałeś? Może coś źle złożyłeś?

P.S. Moja na dwójce pójdzie 60, a na trójce góra 5-10/h szybciej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Czw 20:18, 13 Paź 2011    Temat postu:

jawek 50 napisał:
P.S. Moja na dwójce pójdzie 60, a na trójce góra 5-10/h szybciej Wink


To jest nic, moja na 2 biegu 72 idzie a na 3 to 10/18 szybciej...
Coś mi tu Tuwimem pachnie (przecież to też był bajkopisarz Wink )

Co do tematu. Ściągnij tylko na próbę filtr powietrza i zobacz co się będzie działo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 22:26, 13 Paź 2011    Temat postu:

Bez filtra powietrza muli go. A co do tych opowieści że jawka ileś tam wyciąga to czasami zbieram szczęke z podłogi... naprawde... na 2 60 no spoko ;] licznik tak wibruje że wiesz Very Happy u mnie też tak bylo ale dałem na licznik taką jakby gume żeby wibracje sie nie przenosiły i jest ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawkowicz223
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Pią 6:23, 14 Paź 2011    Temat postu:

Wisz co nie obraż sie ale ja bym na twoim miejscu sprzedał tego ogara czy co tam masz bo ciągle twoje tematy widze w usterkach i innych naprawczych Smile kup inny egzęplaż bo ten to tragedia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
razor500
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 9:06, 14 Paź 2011    Temat postu:

Możliwe, że ci pierścień pękł. Tak kiedyś miałem, że na 1 i 2 wszystko było ok, a na 3 się już nie rozpędzała. Po zmianie pierścieni normalnie łapie vmax na 3 biegu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 9:44, 14 Paź 2011    Temat postu:

Ok ale ja mam tłok na 3 pierścienie, więc nawet gdyby 1 pękł to chyba ogromnej straty kompresji by nie było ? A ty razor500 na ile pierścieni miałeś tłok wtedy jak ci pękł ?? I pytanie - czy te pierścienie jak zmienie (mam zapasowe już dawno kupione) to je jakoś docierać czy jak ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pią 11:46, 14 Paź 2011    Temat postu:

Pierścień to bardzo mało prawdopodobne.. Tutaj myślę, że chodzi o skład mieszanki lub ew. zapłon.
Poustawiaj gaźnik za pomocą naczyń połączonych i zobacz co i jak.
Na którym rowku masz iglicę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 12:35, 14 Paź 2011    Temat postu:

Iglica na 2 rowku od dołu... pisałem że świece wypala prawidłowo. Gaźnik ustawiłem tak jak w fabryce tzn zgodnie z poradnikiem z mojej strony ;p Zapłon troche przyśpieszyłem i już było lepiej. Po mojemu to ten tłumik. Bez tłumika sie jeździć nie podejmuje Very Happy A zmieniłem pierścienie i dałem lżejszy sworzeń, jest poprawa ale to jeszcze nie to co bym chciał... no cóż, trzeba zbierać fundusze na nowe kolanko i tłumik od simsona ;] bo coś mi sie zdaje że ten mój blokuje spaliny (miałem tak w motorynie)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
razor500
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 16:36, 14 Paź 2011    Temat postu:

Ja poza pierścieniami silnik mam w 100% oryginalny, czyli mam tłok 2-pierścieniowy. Po co od razu wydawać kasę na nowy wydech? Może lepiej sprawdź te pierścienie bo dużo roboty nie ma, najwyżej jak tam będzie wszystko ok, to wtedy myśl nad wydechem. Jeszcze może być tak, że jak ci pierścień pękł, to cylinder się porysował.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pią 17:05, 14 Paź 2011    Temat postu:

Iglica na 2 rowku od dołu? Coś mi się zdaje, że powinna być na 2 ale od góry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 17:36, 14 Paź 2011    Temat postu:

doman30 napisał:
Bez tłumika sie jeździć nie podejmuje Very Happy

A co?mieszkasz 200m od posterunku policji czy mieszkasz na moherowym osiedlu? Nic nie zaszkodzi jeżeli zdejmiesz tłumik i się przejedziesz chwilę. Kolejna sprawa, czyli wibracje, jaki do cholery wibracje? Gdzieś masz źle wyważony układ korbowo-tłokowy, bo tyle sprzętów co ja miałem z silnikiem 223 i wszystkie jeździły normalnie bez zbędnych wibracji. Nadal również nie odpowiedziałeś na pytanie które zadał jawek, a zapewne jest ono kluczowe w tym temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 17:37, 14 Paź 2011    Temat postu:

Na 2 od dołu i gaźnik mam prawidłowo wyregulowany... pisze to już 3 raz. Wydech mam rozwalony a w 2t to bardzo ważna rzecz. Pierścienie pisałem że zmieniłem i jest lekka poprawa. Ale niewielka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 17:41, 14 Paź 2011    Temat postu:

doman30 napisał:
Na 2 od dołu i gaźnik mam prawidłowo wyregulowany... pisze to już 3 raz. Wydech mam rozwalony a w 2t to bardzo ważna rzecz. Pierścienie pisałem że zmieniłem i jest lekka poprawa. Ale niewielka.


To ja Ci jeszcze radzę zmienić ustawienie iglicy tak jak pisze ogarzysta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 19:54, 14 Paź 2011    Temat postu:

Ale na drugim rowku od dołu jest optymalnie przecież. Na 1 rowku od dołu dostaje najwięcej paliwa, a na 2 rowku od góry będzie dostawał dość mało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin