Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Kupiłem (dziwną?) przepustnicę

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 12:08, 23 Cze 2007    Temat postu: Kupiłem (dziwną?) przepustnicę

Witam
mam problem, otoz kupilem ostatnio przepustnicę nową, poniewaz tam gdzie jest rowek taki nacięty gdzie wchodzi sruba od regulacji wolnych obrotów w środek była masakra. cały rowek był poucinany na obydwie strony i jeszcze wgłębiony. teraz kupilem nową przepustnice ale gnębi mnie jeden mankament. W rowku tym jest tak jakby odlany ząbek wystający... moze grubosc z 1,5 mm.. niewiem czy tak być powinno czy nie, ale wolę nie montować, bo jak to jest wada i ten ząbek sie ulamie i wleci gdzies w gaznik to moze byc problem. ponizej daje zdjecia, jesli ktos ma w miare nową przepustnice albo wie czy tak byc powinno prosilbym o odpowiedź. z góry dzięki


Shot with SGH-E250. at 1969-12-31


Shot with SGH-E250. at 1969-12-31


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Sob 12:12, 23 Cze 2007    Temat postu:

a słyszałeś o czymś takim jak nadlew ?? po prostu jest to kawałek materiał z rowka prowadzącego ciekły metal do formy. spiłować i po klopocie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 12:33, 23 Cze 2007    Temat postu:

teraz baba w sklepie powiedziala mi ze tak byc powinno ;fff
sam juz niewiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 13:31, 23 Cze 2007    Temat postu:

przeciez nic sie nie stanie jak zamontujesz taka przepustnice. Ja swoja przepustnice w ogarze 200 spiłowałem, bo mi nie trzymał niskich obrotów bo przepustnica była juz wyrobiona. I teraz jest ok.
Powrót do góry
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 10:46, 24 Cze 2007    Temat postu:

kurcze, moglby ktos sie jeszcze udzielic ? bo juz nie wiem czy ją montować czy nie :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 11:11, 24 Cze 2007    Temat postu:

no więc najlepiej będzie jak spiłujesz ten kawałek i juz... ;] tylko nie za mocno...
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin