Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
jawka nie ma mocy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek2777
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:24, 11 Sie 2010    Temat postu: jawka nie ma mocy

Przejechałem w jeden dzień trasę 20km z przerwami(10km w jedną stronę, 2h przerwy i 10km), wszystko chodziło tak jak wcześniej tzn. wg. mechanika olej szedł do silnika, i przez to nawet na najmniejsze wzniesienie nie pójdzie trójką, a pod duże góry trzeba redukować do 1.V-max ok. 45km/h po prostej. Wracałem od kolegi (7.5km) i po 2 km zaczęła przerywać, jakby paliwa brakowało, zobaczyłem do zbiornika i miałem jeszcze ok 2 litry, musiałem zredukować do 2 a po 500m już do 1. Sprawdziłem czy paliwo leci i okazało się, że kranik był zapchany, jechał ze mną kolega skuterem i miał klucze to odkręciłem i przedmuchałem kranik. Paliwo dochodziło ,ale była już bardzo słaba( na luzie się dobrze wkręcała) z 1 ledwo ruszyła, dalej było trochę od górki to wbiłem 2, na tym biegu doszedłem do 35km/h , moja jawka już więcej nie ciągnie na drugim biegu, więc postanowiłem wbić 3. Od razu zaczęła schodzić z obrotów, a potem na 2 jak odkręciłem więcej niż pół manetki to przygasała. Do domu jechałem ciągle na 2, ale 2km przed domem jest taka wielka góra, zawsze musiałem redukować tam do 1, ale tym razem na 1 zeszła bardzo z obrótów i musiałem zejść z jawki, wtedy jechała sama pod górę 5km/h wg. licznika. Dalej była już prosta i dojechałem do domu na 2. Następnego dnia chciałem zobaczyć co jest, odpaliła od 4 kopa, a normalnie zapala od 1. Na luzie wchodziła na obroty ale tylko na 1s. a potem tylko na wolnych obrotach. Na 1 dało się ruszyć tylko z wolnych obrotów, a przy 10km/h dało się wrzucić 2. Jeszcze jak wracałem od kolegi to jak odkręcałem więcej jak 3/4 manetki to coś piszczało. Ojciec powiedział mi, że mógł pierścień pęknąć, ale sprawdzałem i to nie to. Kompresje ma. Zauważyłem jeszcze, że po 2 min. jazdy na wolnych obrotach cylinder był wrzątek i coś z niego się dymiło. Dawka powietrza i paliwa chyba by się sama nie przestawiła. Jeszcze dzisiaj ustawie zapłon i zobaczę. Gaźnik jest czysty, paliwo do cylindra dolatuje, rurka od filtra powietrza mokra, zalewa świecę.
Sorki ,że aż tyle napisałem ale chciałem napisać jak najwięcej żeby było w miarę wiadomo co jest mojej jawce....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 12:50, 11 Sie 2010    Temat postu:

Przeczytałem to całe i żal było mi tych 2 minut życia i żebym nic nie npisał. Twisted Evil
Skontroluj pływak oraz dysze, zdejmij filtr powietrza i spróbuj bez niego odpalić, tłumik nie jest zapchany?


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuba1231
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z tąd

PostWysłany: Śro 16:29, 11 Sie 2010    Temat postu:

ale sie chłopak rozpisał Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek2777
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:58, 12 Sie 2010    Temat postu:

Dobra, dzięki za pomoc, okazało się, że miałem trochę zapłon przestawiony i filtr powietrza zapchany. Jeszcze została sprawa grzania się : dzisiaj przejechałem 600m i miałem cylinder wrzący... to chyba nie powinno tak być, co? Czytałem gdzieś, że jak się grzeje to jest zapłon za wczesny, ale ja nie mam wczesnego zapłonu, i jak dam bardziej w prawo to już nie odpala...

EDIT

Dzisiaj kupiłem nowy filtr powietrza i na luzie wkręca się dobrze, ale na biegu nie mogę odkręcić więcej niż pół manetki bo gaśnie... Mam wuregulować dawkę paliwa w komorze pływakowej czy zmienić rowek na iglicy? Aktualnie jest na 2 rowku od dołu...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek2777 dnia Pią 20:35, 13 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin