Jawka buuu na 3-jce
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawa60
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:00, 01 Maj 2011    Temat postu: Jawka buuu na 3-jce

Witam!!!Moja jawka chodzi 1 i 2 jak marzenie.Natomiast jak wrzucę 3-jkę to Jawka jest jakaś mułowata (na 1/4 gazu dobrze chodzi).Dalej to tylko buuuu.
Zapinkę mam na 4 rowku od dołu.Zapłon na 100% dobrze ustawiony.Świece wypala na kawę z mlekiem.Proszę o pomoc ,poziom paliwa regulowałem i to samo Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Nie 19:46, 01 Maj 2011    Temat postu:

jaka kompresja? może zespół cylinder-tłok już swoje przeżył?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Nie 19:55, 01 Maj 2011    Temat postu:

Kompresja odpada bo chodzi na 1 i na 2-gim biegu i to pewnie na pełnym zakresie obrotów. Wnoskując z tego co napisałeś to raczej paliwko nie dochodzi. Bynajmniej jak odkręcasz kranik i go lekko przelejesz to paliwo Ci do komory pływakowej naleci. Pojedziesz sobie kawałek i wypalisz to paliwo a potem kranik nie nadąża z przepustem paliwa. Jak jedziesz już na tej trójce to przerywa Ci co chwila czy jak? Jak się przejedziesz dłuższy kawałek na dwójce to dzieje się to samo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawa60
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:06, 01 Maj 2011    Temat postu:

Na dwójce dobrze chodzi . Na 3-jce nie przerywa tylko taki muł jakby chciała jechać a nie mogła .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian953
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 6:57, 02 Maj 2011    Temat postu:

Musisz ja wyregulowac gaznik, zaplon. Tutoriale znajdziesz na forum. Jak nie pomoze to potrzebny bedzie remont

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 7:19, 02 Maj 2011    Temat postu:

Albo masz za dużą dawkę paliwa względem powietrza, albo przytarty tłok daje o sobie znać..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawa60
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:47, 02 Maj 2011    Temat postu:

Jak wcisnę pompkę na gaźniku podczas jazdy to normalnie jedzie .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 14:46, 02 Maj 2011    Temat postu:

zapchany kranik bądź zaworek iglicowy nad pływakiem. Ewentualnie dysza wysokich obrotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 14:47, 02 Maj 2011    Temat postu:

Jawa60 napisał:
Jak wcisnę pompkę na gaźniku podczas jazdy to normalnie jedzie .

no to musisz delikatnie podgiąć blaszkę w gaźniku i będzie git. ale delikatnie. nie za mocno bo będzie przelewać ją Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawa60
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:06, 03 Maj 2011    Temat postu:

Wczoraj panowie wieczorem poprosiłem kolegę Kawulę o pomoc .Regulacja gaźnika niestety nie pomogła. Kranik czyszczony 1 mies. temu.Zaworek zmieniłem na inny swój i dalej to samo.Takiego przypadku nie widziałem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawa60 dnia Wto 11:07, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Wto 11:58, 03 Maj 2011    Temat postu:

Jeżeli przy wciśnięciu pompki jedzie normalnie, to jest na pewno coś z dopływem paliwa albo jest za niski poziom, ustaw poziom paliwa tak żeby benzyna przykrywała pływak omijając kołnierzyk.
Mówisz że takiego przypadku nie widzialeś, ja miałem lepiej Wink
Jawka na wolnych/niskich obrotach zalewala się czyli jakby za dużo paliwa dostawała a przy wysokich obrotach, tego paliwa jej brakowało Smile Cały układ paliwowy praktycznie zmieniłem, wszystkie części w gaźniku, nowy kranik itp. nic nie pomogło.
Co się okazało?.... Trzeba było podnieść o sporo poziom paliwa i wywiercić w innym miejscu dziurę w puszcze od filtra, jak ręką odjął zaczęła chodzić prawidłowo Wink

Sprawdź u siebie dokładnie wszystko bo to może być jakaś banalna przyczyna Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dzwonek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:49, 07 Maj 2011    Temat postu:

a moze sprobowac z platynami?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafiraf2000
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lbn

PostWysłany: Śro 19:50, 11 Maj 2011    Temat postu:

Najlepiej to sprawdzic wszystko od zaplonu, swiecy itp. do gazniaka przewodu paliwowego i cala reszte.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MagnuuM
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 19:31, 12 Maj 2011    Temat postu:

Zobacz czy Obudowa filtra powietrza siedzi tak jak powinnan Tj. ta góra bo ja też tak miałem na 1 i 2 idzie jak burz a na 3 do 1/4 gau okej a potem buuuu i okazało się, że ta górna część filtra się kantła i dostawała za dużo powietrza włożyłem tak jak powinno być i idzie jak przecinak na 1,2 i 3 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dexter1213
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemiatycze

PostWysłany: Pią 21:07, 13 Maj 2011    Temat postu:

mam ten sam problem... Kilka dni temu pojeździłem i odstawiłem do garażu. Następnego dnia chciałem odpalić i nic... okazało się że gaźnik jest tak zasyfiony że szok... Jako że mam inny gaźnik (też jikov od jawki 50 tyle że polskiej produkcji) założyłem go i zostawiłem tylko dysze i pokrywe komory pływakowej. Ustawiałem na wiele sposobów... Teraz mam na 3 rowku nie nie wiem co jeszcze zrobic... Dodam że mam cylek 60.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin