jawa przerywa na pełnych obrotach
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adik50
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 12:11, 03 Maj 2011    Temat postu: re

na świecy?? przecież jak jej nie ruszałem od nowości a kiedyś chodziła to dlaczego teraz miała by sie zmiejszyć??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adik50 dnia Wto 12:13, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Wto 12:48, 03 Maj 2011    Temat postu:

najlepiej ustawić 0,4 na platynkach i 0,4 lub 0,5 na świecy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kemot176 dnia Wto 12:48, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 12:50, 03 Maj 2011    Temat postu:

jeśli kupiłeś niewłaściwą świecę to i odległość masz złą od nowości, z tym że wtedy by przerywała od razu na wysokich obrotach a nie dopiero po przejechaniu kawałka...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Wto 12:55, 03 Maj 2011    Temat postu:

A jak włożyłeś nową świece to przejechałeś jakąś trasę na niej ?? czy włożyłeś odpaliłeś i zgasiłeś ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawkowicz223
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Wto 13:18, 03 Maj 2011    Temat postu:

przy kazdej zmianie zapłonu lub przerywacza przerwa na świecy moze nie odpowiadać zapłonowi ja tak to sobie tłumacze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Wto 14:56, 03 Maj 2011    Temat postu:

moskit122 moim zdaniem ma rację. Może równie dobrze być odwrotnie. Na wysokich obrotach platynki nie zamykają się zawsze. Jeśli przerywanie (pracy silnika) jest cykliczne i ma swoją częstotliwość (nie jest przypadkowe) to być może platynki już swoje wysłużyły. Wymień platynki lub tylko element sprężysty. Mógł się po prostu wyrobić i nie powraca do pierwotnego kształtu. Wadliwa świeca raczej odpada bo albo jest sprawna albo nie. Skoro daje iskrę to bez względu na ilość powtórzeń w jednostce czasu. No chyba, że psuje się i zaraz się sama naprawia Smile. Wymień te platyny i zobaczymy co dalej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 20:10, 03 Maj 2011    Temat postu:

nie ma szans, platynki otwierają się w 10-20% powierzchni krzywki przez resztę sę zamknięte, sprężyna przy tym musiała by być zupełnie sztywna żeby nie odbić i nie domknąć platynek a w aż takie zmęczenie materiału nie wierzę, możliwe co prawda jest wypadanie zapłonów przy wysokich obrotach poprzez pęd ale nie w standardowej jawce, ten silnik musiał by sie kręcić przynajmniej od 10 000obr a i na to sa rady (jak ktoś pisał, mniejsza przerwa dużo pomaga) no ale w normalnym silniku to na pewno nie ma znaczenia. Ja bym szukał w układzie zasilania a nie w elektryce. Przede wszystkim czysty gaźnik i dobry dopływ paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Wto 22:08, 03 Maj 2011    Temat postu:

No masz rację. Z tym, że albo zbyt twardy albo zbyt elastyczny materiał sprężynujący lecz mniejsza o to. Może po prostu brakuje jej tchu Smile Spróbuj przejechać się bez filtra powietrza. Jeśli nie pomogą nasze forumowe rady to nie śmigaj takim tempem i po problemie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adik50
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 15:11, 04 Maj 2011    Temat postu: problem rozwiazany temat do zamknięcia

kupiłem nowy gaźnik i śmiga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 15:23, 04 Maj 2011    Temat postu:

a starczyło stary wyczyścić i wyregulować...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Śro 18:51, 04 Maj 2011    Temat postu:

Mam jeszcze jedno pytanko.
Mam silnik po generalce na dotarciu.
Który rowek na iglicy od dołu ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Śro 19:19, 04 Maj 2011    Temat postu:

Bogata mieszanka czyli drugi lub nawet pierwszy no i wiecej oleju do mieszanki Very Happy

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 20:50, 04 Maj 2011    Temat postu:

ale z tym olejem bez przesady, rowek drugi na pierwszym będzie sadza na świecy i możesz dać zapłon przy dolnej granicy wyprzedzenia ale wtedy słabszy będzie. Ogólnie unikaj dłuższej jazdy na równych obrotach, nie męcz na zimnym, ale nie bój się sporadycznie odkręcić manetki prawie do końca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adik50
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 18:45, 05 Maj 2011    Temat postu: temat do zamknięcia

temat do zamknięcia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin