Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
filtr powietrza
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarecki
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:11, 18 Maj 2009    Temat postu:

ja wpadłem na taki pomysł ze wyjołem całkiem filtr (sama puszka) i tam gdzie jest łaczenie gumy z puszka do połowy tego wlotu zakleiłem izolacja i załozyłem. jest juz lepiej a i jeszcze u mnie nierówny był kruciec i lewego powietrza łapało to delikatnie pilniczkiem go wyrównałem i git ale jest delikatna róznica z ta guma a bez a paliwo jak wyrzucało tak wyrzuca Smile pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RaceKing1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mirsk/Gryfów Śląski

PostWysłany: Wto 10:54, 19 Maj 2009    Temat postu:

a jeszcze sie zapytam,co oznacza stożka walnąć? Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez RaceKing1 dnia Wto 10:56, 19 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 13:31, 19 Maj 2009    Temat postu:

Kur*** szlag mnie chywta jak to widze, zajrzyjcie do innych postwo ile razy bylo to ku*** walkowane. Za malo powietzra dostaje, przyczyny sa chyba oczywiste.... Wszystko napisalem:
Cytat:

1. Wyczyscic filtr powietrza lub wymienic go na nowy
2. Obnizyc iglice(wyzszy rowek)
3. Obnizyc poziom paliwa w komorze plywakowej(blaszka w dol, minimalnie)
4. Sprawdzic luz iglicy w rozpylaczu, jak jest za duzy wymienic iglice lub gaznik
5. Sprawdzic srednice dyszy, element wymienia sie na nowy
6. Sprawdzic cieplote i sprawnosc swiecy, wyregulowac przerwe miedzy elektrodami na odpowiednia
7. Sprawdzic sprawnosc aparatu zaplonowego
8. Sprawdzic sklad paliwa(chodzi o olej i bendzyne)


Cyztac nie umiecie? Kazdy nastepny post to powtorzenie. Jak nic nie pomaga to winna jest wyrobiona przepustnica iglica, rozpylacz, gotowanie gaznika, zle czyszczone dysze itd. itd. Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RaceKing1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mirsk/Gryfów Śląski

PostWysłany: Wto 14:23, 19 Maj 2009    Temat postu:

Wiem,że to nie ten temat ale mam pytanie...Przez cały tamten rok jeździłem na świecy NGK,kolega polecił,nie było problemów,dobrze pracowała...Ale jednak poczytałem parę tematów i widzę tu same złe opinie na temat tej świecy Sad również w tutorialu gdzie opisywane są świece NGK jest bardzo słabo oceniona...Chciałem dostać tą świece PAL ale nigdzie nie mogę jej znaleźć..Więc jaką?Iskra?
Proszę o odpowiedź
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez RaceKing1 dnia Wto 16:29, 19 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 17:24, 19 Maj 2009    Temat postu:

Szukaj Brisk, to jest to samo. Uzytkownicy polecaja Izolator, ja Bosha. Jezeli jezdzisz juz jakis czas na NGK to sie nie martw i jezdzij dalej. Jest to bardzo dobra firma, niestety wiekszosc osob ma niedoregulowany silnik i nie chce chodzic, prawda jest, ze nie lubi oleju i szybko pada. Ciesz sie, bo Twoj silnik chodzi jeszcze dobrze Wink Pozdrawiam

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RaceKing1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mirsk/Gryfów Śląski

PostWysłany: Wto 19:43, 19 Maj 2009    Temat postu:

Mam nadzieję,że jak wymienie kondensator to będzie dobrze...Bo kocham ten motor po prostu i szkoda żeby stał Razz a ostatnio jak w sklepie kupiłem kondensator to się później okazało,że jest za gruby i że ocierał o tłok :/ i chyba przez to go szlag trafił.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez RaceKing1 dnia Wto 20:03, 19 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 16:06, 20 Maj 2009    Temat postu:

Jak kondensator moze ocierac o tlok Wink Moesz kupic z malucha, jest lepszy jakosciowo niz do Jawek, Pozdro Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin