Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
okrut93
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Nie 19:54, 01 Sie 2010 Temat postu: dziwne tarcie w cylindrze jawka 50 |
|
|
Siema. Mam mały problem z moją jawką. Cylinder pseudo 60 ccm otóż z cylindra dochodzą jakieś dziwne stuki i tarcie byłem ciekawy co to i ściągnąłem cylinder i zauważyłem, że pomiędzy tłokiem, a korbowodem jest duży luz (jakieś 1.5cm) tak, że tłok chodzi na boki czy to normalne? I co zrobić żeby to zlikwidować? Dodam jeszcze że ostatnio wymieniałem tłok z pierścionkami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 20:05, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ile? Chłopie.. 1,5cm to jest 15mm, przy skoku tloka jawki 37mm silnik by nawet nie odpalił. Miedziana tulejka nie wypadła przy zmianie tłoka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
okrut93
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Nie 20:17, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Tulejka jest na swoim miejscu. a ty mnie chyba zle zrozumiałęs tłok nie ma luzow do przodu i do tylu tylko na boki chodzi jak go z cylindra wyciagne .
A i jeszcze jeden problem mam. Jak jadę po prostej drodze to szybko się zbiera, a jak jest jakaś górka to nie ma mowy żebym na 2 biegu bez dużego rozpędu wjechał, albo zerdukował na 1 bo go od razu muli i gaśnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez okrut93 dnia Nie 20:23, 01 Sie 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kudec4
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Legnicy
|
Wysłany: Nie 21:48, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Tłok ma mieć luz na boki. Najważniejsze żeby nie miał luzu do przodu i do tyłu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
okrut93
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Pon 9:39, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Do przdou i di tyłu nie ma luzow tylko mnie to tarcie martwi bo wczesniej tego nie bylo słychac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil12345121
Wymiatacz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Pon 10:23, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
nieprzejmuj sie zadnymi luzami na boki ani zadnym tarciem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
okrut93
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Pon 11:18, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dobra h*j z tym tarciem ale co z ta moca i z spalaniem .Pali mi 5 l na 100 km.A jak jade pod gorke i na jedycne mam juz prawie full gaz i dam dwa to po chwili go muli i musze redukowac. Jedynie wyjade jak cie dobrze rozpedze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 11:35, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Na wcześniejszym tłoku było wszystko ok? Po zmianie cylindra zmieniłeś dyszę na "super moc"? Zmierz dokładnie średnicę tulei cylindra oraz średnicę tłoka. Chociaż i tak moim zdaniem źle to jest spasowane.. Aha, na wolnych obrotach pracuje normalnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
okrut93
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Pon 11:44, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Taj po zmianie cylindra dalem te tuningowe dysze i spalanie było 5 l/100 tak wiec wsadziłęm te orginalne i dalej to samo. srednica tłoka 40 mm. Na starym tloku tego nie bylo zreszta na nowym tez tylko ostatnio zaczeło sie tak dziac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez okrut93 dnia Pon 11:45, 02 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 11:51, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Na zimnym/ciepłym silniku jest tak samo? To, że kiedyś tam gdzieś pisało, ze ma 40mm. Przynajmniej suwmiarka w łape i mierzysz teraz. Trochę nim przejechałeś, wiec mógł dostać luzu, czyli spadek kompresji i dźwięki wydaje tłukąc o tuleję, jak również pierścienie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
okrut93
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Pon 12:27, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
na tłoku napisane jest 40 .a suwmiarka teraz nie sprawdze bo nie mam . na cieplym mniej niz na zimnym
A co zrobic zeby zwiekszyc moc .bo pod górke sląby jest na jedynce izie na max gazu a jak dam dwa to go muli
A co moze byc przyczyna grzania sie cylindra .ok 1.5 min na woolnych obrotach i silnik jest goracy w hu* i nie ma mocy wogole jechac. nowy cylinder tlok i pierscienie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez okrut93 dnia Czw 19:03, 05 Sie 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|