Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 17:29, 01 Gru 2006 Temat postu: Bardzo mocna jawa na 1 i 2 biegu a mulna na 3 biegu :(((((( |
|
|
siemka mam taki pewien problem z moja jawka mianowicie mam jawe 50 mustang. jest po generalnym remoncie silnika i już jest dotarta i wogóle jest ok.
z przodu mam zębatke 12! i jak jade na 2 biegu to sie bardzo rwie jest bardzo mocna!
ale jak się rozgrzeje albo wogóle to jak jade na 3 to jest strasznie mulna nie chce się szybko rozpędzać tylko strasznie powoli czego to moze być wina że jest taka mulna aha mam 3 pierścieniowy tłok czy to coś może na to wpływać ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pią 19:37, 01 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
mozliwe ze polski tlok i puchnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:46, 01 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
nie wiem co wy macie do polskich tłoków!! mi sie nic nie dzieje!! robiłem trasy po 40km i nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lino
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 7:59, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Nawet jak puchnie to wkońcu się dotrze i będzie git.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 8:24, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Lino napisał: | Nawet jak puchnie to wkońcu się dotrze i będzie git. |
tlok nie ma stycznosci z gladzia cylindra i tloka sie nie dociera jezeli puchnie wtedy wlasnie ma kontakt z gladzia cylindra ale on sie nie dotrze nigdy jezeli puchnie to zawsze bedzie. Co do morfiozy - moze kupiles polski ale dobry tlok nie z rzemiosla np. firma ALMOT - produkuje polskie tloki i cylindry do simsona i nie tylko i sprzedaje caly komplet za 260 zl a niemiecka RZT skupuje cylindry od polakow i sprzedaja je po kolosalnych cenach od 150 - 500 i wiecej EURO w zaleznosci od zestawu. macie link na strone tej firmy:
[link widoczny dla zalogowanych] ===> i pomyslec ze takie [bluzg] cylindry polacy robia jednak cos jeszcze potrafia. Dlatego dobre tloki drozsze nie puchna poniewaz sa wykonane z wysokiej jakosci aluminium
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Sob 9:53, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
racja ja mam 60 z ALMOTU i chodzi extra jak bedizecie kupywali to sprawdzciermiedzy zeberkami pisze ALMOT wtedy cylinder i tlok w zestawier bedzie dobry pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piątal
Emerytowany Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 10:46, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
może po prostu jawa tak ma, że na 3jce nie rwie się jak szalona, nie wpadł nikt na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:54, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Kojot napisał: | Co do morfiozy - moze kupiles polski ale dobry tlok nie z rzemiosla np. firma ALMOT - produkuje polskie tloki i cylindry do simsona i nie tylko i sprzedaje caly komplet za 260 zl a niemiecka RZT skupuje cylindry od polakow i sprzedaja je po kolosalnych cenach od 150 - 500 i wiecej EURO w zaleznosci od zestawu. macie link na strone tej firmy:
|
kupiłem najzwyklejszy polski tłok za 9 złotych!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez morfioza-tuning dnia Sob 14:22, 02 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
macio_tcz
Wymiatacz
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Sob 14:12, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
co wy macie z tym puchnieciem tlokow zostawcie je w spokoju ja w jeden dzien w lato przejechalem ze 100km na polskim tloku 3 pierscieniowym i nic sie nie stalo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 14:38, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
to nie wiem macie farta ja kupilem do jawki i do sima polskie tloki obydwa puchly
P.S ja mialem 2 pierscieniowt wiec moze te 3 pierscieniowe sa lepsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:20, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Kojot napisał: | to nie wiem macie farta ja kupilem do jawki i do sima polskie tloki obydwa puchly
P.S ja mialem 2 pierscieniowt wiec moze te 3 pierscieniowe sa lepsze |
bardzo możliwe!! koniec z tłokami !! ruszmy głowami i pomóżmy kumplowi z forum rozwiązać problem!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 7:27, 03 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
może macie racje co do tych tłoków bo jak jawa jest zimna to idzie na 3 biegu szybko i dobrze sie rozpędza a jak jest ciepła albo gorąca to prawie wogóle nie chce dobrze śmigać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Nie 7:38, 03 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
ktos mi z forum opowiadal sposob zeby tloki nie puchly tylko nie pamietam kto, niewazne. Pamietam ze trzeba go bylo gotowac we wrzacej wodzie po czym jak tloczek stracil polysk normalnie wsadzic go trzeba do motoru i tlok ma nie puchnac nie wiem na ile to prawdy ale mozliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Pią 15:42, 08 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Gotować?? Może komuś chodziło o coś w rodzaju rozhartowywania tłoka? Ale takich rzeczy się nie robi w temperaturze wrzenia wody...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Pią 16:30, 08 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
To się dokłądnie gotuje w oleju, za jakiejś dwiie godzinki dam linka( to byłą chyba stronba fenixa o wsk)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|