Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 22:30, 12 Sty 2014 Temat postu: Remonty, naprawy, tuning silników jak i całych motocykli. |
|
|
Witam.
Oferuję usługę remontu, napraw oraz wykonuję tuning silników jak i całych motocykli. Usługa obejmuje motocykle różnych pojemności oraz marek. Mam teoretyczne oraz praktyczne doświadczenie w silnikach od 5 lat, tuningiem silników zajmuję się w teorii od 3 lat, w praktyce od 2 lat. Mam do dyspozycji cały sprzęt warsztatowy, oraz elektronarzędzia do obróbki stali. (w tym dostęp do tokarki, migomatu oraz frezarki). Część moich prac publikował będę pod linkiem [link widoczny dla zalogowanych] . Mogę również zająć się naprawą silników spalinowych z innych pojazdów czy narzędzi. Kontakt w temacie, PW, lub gg: 15506895.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez plusminus dnia Pon 18:41, 13 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 21:33, 14 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Tak z ciekawości tylko zapytam... ile byś wziął za generalkę silnika z GSX 550E z częściami? Silnik ma słabą kompresję i bierze olej, podejrzewam że dół raczej będzie ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 15:19, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
No właśnie wszystko zależy od dołu silnika. Jeżeli on będzie wykazywał zużycie, to oczywiście nie ma sensu reszta prac. Części dostępne tylko na zamówienie, więc tu bym znał dokładny cennik, jeżeli bym zamawiał części. Sama robocizna, to koszt około 500zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 19:23, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
moskit122 napisał: | Tak z ciekawości tylko zapytam... ile byś wziął za generalkę silnika z GSX 550E z częściami? Silnik ma słabą kompresję i bierze olej, podejrzewam że dół raczej będzie ok. |
plusminus napisał: | Sama robocizna, to koszt około 500zł. |
Mój kumpel przekładał typowi bebechy silnika w nowe kartery od R1 i wziął za to 350zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 19:25, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Co innego jest przerzucić części z silnika do silnika a co innego bawić się w na przykład frezowanie gniazd czy planowanie głowicy czy inne obróbki. Nie zgodzisz się z tym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 22:22, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Tanio bierzesz Pytałem z ciekawości bo ekonomicznie to się nie opłaca, chyba że ktoś już jako zabytek to chce robić. Jeśli dół był by padnięty to jeszcze zależy w jaki sposób, można naprawiać, jest sens ale tu też kasa... A co do góry to komplet pierścieni na tłok to ponad 250zł do tego uszczelki, głowica itp itd i wychodzi 1500-2000 za motocykl który niewiele więcej jest wart. A o ceny części pytałem bo może akurat masz jakieś dojście ale ta to w drugą stronę, jak coś potrzebujesz to pisz na PW, mam dojście do części oryginalnych omijając polskich dealerów czyli tygodnie czekania, do tego nasze hurtownie z dość niezłymi rabatami.
I ogólnie ja za taką kasę to bym właśnie co najwyżej "bebechy przekładał", po znajomości można wiadomo przy krzynce się bawić ale jeśli chodzi o konkretną robotę to trzeba się cenić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 14:26, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
plusminus napisał: | Nie zgodzisz się z tym? |
Ja się na tym nie znam po prostu jak czytałem to mi się przypomniało że kolega miał kiedyś na warsztacie R1 i robił takie coś i napisałem ile wziął.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 16:08, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
moskit122 napisał: | Tanio bierzesz Pytałem z ciekawości bo ekonomicznie to się nie opłaca, chyba że ktoś już jako zabytek to chce robić. Jeśli dół był by padnięty to jeszcze zależy w jaki sposób, można naprawiać, jest sens ale tu też kasa... A co do góry to komplet pierścieni na tłok to ponad 250zł do tego uszczelki, głowica itp itd i wychodzi 1500-2000 za motocykl który niewiele więcej jest wart. A o ceny części pytałem bo może akurat masz jakieś dojście ale ta to w drugą stronę, jak coś potrzebujesz to pisz na PW, mam dojście do części oryginalnych omijając polskich dealerów czyli tygodnie czekania, do tego nasze hurtownie z dość niezłymi rabatami.
I ogólnie ja za taką kasę to bym właśnie co najwyżej "bebechy przekładał", po znajomości można wiadomo przy krzynce się bawić ale jeśli chodzi o konkretną robotę to trzeba się cenić |
Póki co to jest tylko praca hobbystyczna, więc nie ma ani kontaktów a ceny są przystępne z wiadomego powodu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|