Remonty, naprawy, tuning silników jak i całych motocykli.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usługi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 22:30, 12 Sty 2014    Temat postu: Remonty, naprawy, tuning silników jak i całych motocykli.

Witam.
Oferuję usługę remontu, napraw oraz wykonuję tuning silników jak i całych motocykli. Usługa obejmuje motocykle różnych pojemności oraz marek. Mam teoretyczne oraz praktyczne doświadczenie w silnikach od 5 lat, tuningiem silników zajmuję się w teorii od 3 lat, w praktyce od 2 lat. Mam do dyspozycji cały sprzęt warsztatowy, oraz elektronarzędzia do obróbki stali. (w tym dostęp do tokarki, migomatu oraz frezarki). Część moich prac publikował będę pod linkiem [link widoczny dla zalogowanych] . Mogę również zająć się naprawą silników spalinowych z innych pojazdów czy narzędzi. Kontakt w temacie, PW, lub gg: 15506895.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez plusminus dnia Pon 18:41, 13 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 21:33, 14 Sty 2014    Temat postu:

Tak z ciekawości tylko zapytam... ile byś wziął za generalkę silnika z GSX 550E z częściami? Silnik ma słabą kompresję i bierze olej, podejrzewam że dół raczej będzie ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 15:19, 15 Sty 2014    Temat postu:

No właśnie wszystko zależy od dołu silnika. Jeżeli on będzie wykazywał zużycie, to oczywiście nie ma sensu reszta prac. Części dostępne tylko na zamówienie, więc tu bym znał dokładny cennik, jeżeli bym zamawiał części. Sama robocizna, to koszt około 500zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 19:23, 16 Sty 2014    Temat postu:

moskit122 napisał:
Tak z ciekawości tylko zapytam... ile byś wziął za generalkę silnika z GSX 550E z częściami? Silnik ma słabą kompresję i bierze olej, podejrzewam że dół raczej będzie ok.


plusminus napisał:
Sama robocizna, to koszt około 500zł.


Mój kumpel przekładał typowi bebechy silnika w nowe kartery od R1 i wziął za to 350zł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 19:25, 16 Sty 2014    Temat postu:

Co innego jest przerzucić części z silnika do silnika a co innego bawić się w na przykład frezowanie gniazd czy planowanie głowicy czy inne obróbki. Nie zgodzisz się z tym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 22:22, 16 Sty 2014    Temat postu:

Tanio bierzesz Smile Pytałem z ciekawości bo ekonomicznie to się nie opłaca, chyba że ktoś już jako zabytek to chce robić. Jeśli dół był by padnięty to jeszcze zależy w jaki sposób, można naprawiać, jest sens ale tu też kasa... A co do góry to komplet pierścieni na tłok to ponad 250zł Smile do tego uszczelki, głowica itp itd i wychodzi 1500-2000 za motocykl który niewiele więcej jest wart. A o ceny części pytałem bo może akurat masz jakieś dojście Smile ale ta to w drugą stronę, jak coś potrzebujesz to pisz na PW, mam dojście do części oryginalnych omijając polskich dealerów czyli tygodnie czekania, do tego nasze hurtownie z dość niezłymi rabatami.
I ogólnie ja za taką kasę to bym właśnie co najwyżej "bebechy przekładał", po znajomości można wiadomo przy krzynce się bawić ale jeśli chodzi o konkretną robotę to trzeba się cenić Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 14:26, 17 Sty 2014    Temat postu:

plusminus napisał:
Nie zgodzisz się z tym?



Ja się na tym nie znam po prostu jak czytałem to mi się przypomniało że kolega miał kiedyś na warsztacie R1 i robił takie coś i napisałem ile wziął.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 16:08, 17 Sty 2014    Temat postu:

moskit122 napisał:
Tanio bierzesz Smile Pytałem z ciekawości bo ekonomicznie to się nie opłaca, chyba że ktoś już jako zabytek to chce robić. Jeśli dół był by padnięty to jeszcze zależy w jaki sposób, można naprawiać, jest sens ale tu też kasa... A co do góry to komplet pierścieni na tłok to ponad 250zł Smile do tego uszczelki, głowica itp itd i wychodzi 1500-2000 za motocykl który niewiele więcej jest wart. A o ceny części pytałem bo może akurat masz jakieś dojście Smile ale ta to w drugą stronę, jak coś potrzebujesz to pisz na PW, mam dojście do części oryginalnych omijając polskich dealerów czyli tygodnie czekania, do tego nasze hurtownie z dość niezłymi rabatami.
I ogólnie ja za taką kasę to bym właśnie co najwyżej "bebechy przekładał", po znajomości można wiadomo przy krzynce się bawić ale jeśli chodzi o konkretną robotę to trzeba się cenić Smile


Póki co to jest tylko praca hobbystyczna, więc nie ma ani kontaktów a ceny są przystępne z wiadomego powodu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usługi Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin