Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
tunnig -pytania
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Czw 16:12, 27 Sty 2011    Temat postu: tunnig -pytania

mam kilka pytań co do tuningu jawki. wykonałem dwa rysunki oryginalnego wydechu, który miałby zostać przerobiony na styl tych sportowych
linki: http://nk.pl/#profile/38461191/gallery/album/2/2
http://nk.pl/#profile/38461191/gallery/album/2/1
piszcie co o tym sondzicie.i jeszcze jeden pomysł na coś tak zwanego nitro. pomyślałem że można by zrobić taki mały wtrysk denaturatu do gażnika. jak macie pomysły to piszcie.
i pytanie. o ile zmniejszyć wage układu tłok korbowud (czy jakoś tak:P) by jawka wkrencała sie na 10 000 obr/min ?? jeśli tematy były to serdecznie przepraszam. i prosze o nie zamykanie tematu przez moderatorów po przeczytaniu tego postu Razz. z GÓRY DZIĘKUJE
a i info : trzeba sie zalogować na nk. nie śmiejcie sie:P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kurupatwa dnia Czw 16:13, 27 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
enedueriketake
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 16:50, 27 Sty 2011    Temat postu:

Sory za ot, ale ku**a jak można zrobić konto na nk tylko po to żeby wrzucić zdjęcia hahahahahaha mistrz!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Czw 17:06, 27 Sty 2011    Temat postu:

a patrzyłeś na nie wogóle?? Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Czw 17:09, 27 Sty 2011    Temat postu:

jak już byś to robił to zrób tak bo spaliny będą podobnie wędrować jak w tym ze schematu i przeciwnik sie nie skapczy a ty polecisz a on będzie czuł twoje spaliny

jak chcesz żeby ci silnik kręcił 10k to radze zrobić wlew wprost do komory korbowej, mębrana obowiązkowa , gaźnik mębranowy splanowana głowica, i odchudzony tłok od środka, a zresztą wejdź w dział tuning lub włącz szukajkę i możesz zajrzeć na www.jawa50speed.wz.cz itp.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sportlen dnia Czw 17:13, 27 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Czw 17:36, 27 Sty 2011    Temat postu:

Przykleję się do tematu aby nie zakładać nowego.
Jaki zrobić tuning tłoka aby ogar szybciej szedł?
Wie że coś trzeba szlifować w środku ale jak to zrobić i czym?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Czw 18:25, 27 Sty 2011    Temat postu:

arekd napisał:
Przykleję się do tematu aby nie zakładać nowego.
Jaki zrobić tuning tłoka aby ogar szybciej szedł?
Wie że coś trzeba szlifować w środku ale jak to zrobić i czym?


Z tłokiem mówisz....
więc masz

Myślę,że wszystko jest zawarte w tym rysunku,wypiłować to możesz to pilnikami,a na "lustro" to ja robiłem papierem wodnym (nie wiem dokładnie jakim bo był w garażu i nawet nie patrzyłem) a później pastą automax i wszystko szmatką przetarłem i jest nieźle.
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Czw 18:40, 27 Sty 2011    Temat postu:

Jak zakręcisz chociaż raz jawką do 10k rpm to przerywacz się skończy bardzo szybko
zmontuj sobie jakieś CDI na Hallu to by było podstawą do dalszego tuningu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yookez
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kąty walichnowskie

PostWysłany: Czw 18:41, 27 Sty 2011    Temat postu:

sorki koleś ale nie będę zakładał nk żeby zobaczyć zdj jak byś nie mógł na imageshack wrzucić lub coś w tym stylu a co do pytania arekd pilnik i ogień

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Czw 18:46, 27 Sty 2011    Temat postu:

dobra mówiłem żebyście sie nie śmiali Razz a moduł do zapłonu bateryjnego jaki(lub od czego??) wziąc??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Czw 18:58, 27 Sty 2011    Temat postu:

Cytat:
a moduł do zapłonu bateryjnego jaki(lub od czego??) wziąc??

Kur jakie platynki? Masz 2 opcje albo zapłon Vape albo CDI na hallu koniec tematu wg mnie, bez tego nie ma się za to co brać,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mięta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:09, 27 Sty 2011    Temat postu:

I tak nie dokręcisz do tych 10k RPM....
No chyba że po ostrych zmianach i to na luzie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Czw 19:54, 27 Sty 2011    Temat postu:

Ogarzysta200 Nie chce mi wczytać obrazka i nic nie wiem ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Czw 19:55, 27 Sty 2011    Temat postu:

mięta napisał:
I tak nie dokręcisz do tych 10k RPM....
No chyba że po ostrych zmianach i to na luzie...

jak kupi jawkę od stejskyego to na pewno na biegu będzie miał ponad 10k


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Czw 20:02, 27 Sty 2011    Temat postu:

Człowieku co ty się tak spuszczasz nad tą stronką, jak jesteś taki mądry to kup i zobaczymy czy zakręcisz 10k . W każdym temacie co widzę twoja wypowiedz to jest odnośnik do tej stronki ze masz coś tak zrobione itp itd , wysyłasz innych żeby oglądali itd. Przekroczenie 10k rpm w Jawce jest wysoce nie realne na przerywaczu, a po tych obrazkach to można wywnioskować ze daleko z tym tuningiem nie zajdziesz.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mucie] dnia Czw 20:06, 27 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Czw 20:07, 27 Sty 2011    Temat postu:

Mam jeszcze jedno pytanie.
Skrócenie nóżki tłoka to trzeba zrobić tak http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://p1.bikepics.com/pics/2010%255C04%255C21%255Cbikepics-1957322-full.jpg&imgrefurl=http://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-t-oka-t26865.html&usg=__NQauLfC59XAx_bT7oG0rGBVIKcc=&h=768&w=1024&sz=71&hl=pl&start=0&zoom=1&tbnid=ijrHmHCNoFKcfM:&tbnh=126&tbnw=178&ei=7c9BTbP3PJGVOvfr_L0B&prev=/images%3Fq%3Djak%2Bskr%25C3%25B3ci%25C4%2587%2Bn%25C3%25B3%25C5%25BCk%25C4%2599%2Bt%25C5%2582oka%2Bjawa%2B50%26um%3D1%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26biw%3D1152%26bih%3D677%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=514&vpy=359&dur=426&hovh=134&hovw=178&tx=157&ty=95&oei=7c9BTbP3PJGVOvfr_L0B&esq=1&page=1&ndsp=21&ved=1t:429,r:13,s:0



Czy całą nóżkę od strony gaźnika skrócić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin