tunnig -pytania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Czw 20:09, 27 Sty 2011    Temat postu:

Tak , jak na powyższym obrazku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Czw 20:20, 27 Sty 2011    Temat postu:

arekd zerknij w pw Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotr.m
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Czw 20:27, 27 Sty 2011    Temat postu:

nie masz ją zeszlifować o 1 mm od strony króćca ssącego, oto fotka: [link widoczny dla zalogowanych] a co do tuningu tłumika, możesz wziąć wyciągnąć oryginalna przegrodę (tą z dziurami) i na jej miejsce wsadzić stożkową o długości jakiś 10 cm taki stożek może wykonać ci tokarz, taką przegrodą będziesz mógł również ustawiać prace silnika, dając ją w stronę kolanka motor może zyskać na przyśpieszeniu, ale silnik będzie mało dynamiczny

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotr.m dnia Czw 20:34, 27 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Czw 20:49, 27 Sty 2011    Temat postu:

Cytat:
dając ją w stronę kolanka motor może zyskać na przyśpieszeniu, ale silnik będzie mało dynamiczny
Zdanie kompletnie bez sensu , skoro wzrasta przyspieszanie to wzrasta dynamika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Czw 21:38, 27 Sty 2011    Temat postu:

jak ktoś zrobi jak na zdjęciu arka d to gwarantuję większe spalanie jak i moc z czym koniczne jest kupienie gąbki lub stożka
i co do mucie]a to co? zazdrościsz że robię to co czesi? szkoda ci? sam też tak możesz robić ale wygodniej ci jest gadać że się "spuszczam"
radzę się czepić kogo innego Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sportlen dnia Czw 21:42, 27 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 21:51, 27 Sty 2011    Temat postu:

Kochany sportlenku pokaż przynajmniej jedną rzecz jaką zrobiłeś z tej stronki pomijając tuning tłoka, bo to już jest powszechne, bym był bardzo zadowolony jak byś Swoją wypowiedź poparł pięknymi zdjęciami. Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez plusminus dnia Czw 21:59, 27 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Pią 1:05, 28 Sty 2011    Temat postu:

Takie "tuningi " tłoka to se możesz wsadzić , masz może jakieś 50/4 spawaka podkowę wtedy możemy gadać . Poza tym pozwól że przytoczę jedna z twoich wypowiedzi


"potrzebny jest tak rozharatany cyl z 2 szlifu że aż wejdzie z 3(ma ciasno wchoidzic!)
zembatki 11/55 splanowac glowice rozwiercic dlawik odbloknąc dac wieksze dysze
sciagnac filter lub dac stozek . ja mam tak zrobione i jawka leci 80km/h i cienkie wski nie maja szans " to się kwalifikuje do głupoty roku. Po tej wypowiedzi widać jakim jesteś mechanikiem "tunerem".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mucie] dnia Pią 1:07, 28 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Pią 8:34, 28 Sty 2011    Temat postu:

powiem ci tak
daję ci spokój niech ci będzie ale i tak nie masz szans z moim sprzętem a jak tak byś przerobił tłok to on się w tedy szybciej napełnnia wachą czyli tak jak byś miał wlew wprost do komory korbowej co daje niezłego kopa
a co do +- to miałem kupowac aparat ale ojciec mi odradził "po ch*j ci to?"
ale jak se kupie jakiegos tela z aparatem 5mpx to ci bd mógł zrobic zdjęcia splanowanej głowicy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Pią 10:01, 28 Sty 2011    Temat postu:

troche odbiegliśmy od tematu Razz a po co kłutnia?? ale tera pytanie na temat. co myślicie o tym "nitro" ?? ma to szanse powodzenia?? wiem że przy denaturacie żywotność silnika spada diametralnie (czy jakoś tak ten wyraz szoł Razz) ale kop by był i to spory Razz i jak co to gdzie to dać?? wtrysk do gażnika czy do komory korbowej ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Pią 10:40, 28 Sty 2011    Temat postu:

Cytat:
daję ci spokój niech ci będzie ale i tak nie masz szans z moim sprzętem

Pozostawię to bez komentarza. Żaden rozpuszczalnik ci nic nie da , jak masz kasę to rób wlot przez komorę korbową. Btw ile masz $ na tuning ?[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Pią 21:16, 28 Sty 2011    Temat postu:

co do tego nitro to lepiej prawdziwe zrobic wytwarzając je w ten sposób [link widoczny dla zalogowanych]
później jak nabijesz do butelki tego podtlenku azotu(musi byc nabity pod ciśnieniem żeby miał siłę dostać się do gaźnika) to od butelki dajesz rurkę (taką jak od paliwa) i przez trójnik żeby razem w 1 rurce razem z wachą poleciał do szczelnego gaźnika i później pod świecę
Przyrost mocy jest od 15 do 20% (nie pamiętam dokładnie)
!!!Za Wszelkie Szkody Nie Odpowiadam, Robisz To Na Własną Odpowiedzialność!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Sob 9:15, 29 Sty 2011    Temat postu:

sportlen napisał:
co do tego nitro to lepiej prawdziwe zrobic wytwarzając je w ten sposób [link widoczny dla zalogowanych]
później jak nabijesz do butelki tego podtlenku azotu(musi byc nabity pod ciśnieniem żeby miał siłę dostać się do gaźnika) to od butelki dajesz rurkę (taką jak od paliwa) i przez trójnik żeby razem w 1 rurce razem z wachą poleciał do szczelnego gaźnika i później pod świecę
Przyrost mocy jest od 15 do 20% (nie pamiętam dokładnie)
!!!Za Wszelkie Szkody Nie Odpowiadam, Robisz To Na Własną Odpowiedzialność!!!


człowieku. podtlenek azotu do dwusuwa? to się nijak ma do sztuki mechanicznej. zabijesz ten silnik ;/


nie próbujcie tego w domu.


edit:
zapomniałbym. podtlenek azotu dostarcza się do cylindra nie z paliwem , tylko dodatkowo , w wysokiej temperaturze on momentalnie rozpada się na azot i tlen. co zwieksza ilość tlenu i poprawia moc silnika


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez holipa dnia Sob 9:18, 29 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Sob 10:14, 29 Sty 2011    Temat postu:

Ale odpowiedzcie mi na jedno proste pytanie. Tak jak na tym zdjęciu [link widoczny dla zalogowanych]


Czy tak [link widoczny dla zalogowanych] całą nóżkę z jednej strony.
Bo na pierwszym jest takie zaokrąglone a na drugim równo ścięte.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Sob 10:58, 29 Sty 2011    Temat postu:

arekd napisał:
Ale odpowiedzcie mi na jedno proste pytanie. Tak jak na tym zdjęciu [link widoczny dla zalogowanych]


Czy tak [link widoczny dla zalogowanych] całą nóżkę z jednej strony.
Bo na pierwszym jest takie zaokrąglone a na drugim równo ścięte.


no weź to na chłopski rozum. z jednej strony jakieś foto z googli , z drugiej strony schemat p. Sałka. jasne że każdy postąpi według schematu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Sob 11:00, 29 Sty 2011    Temat postu:

Ile razy można pisać ,tak jak na 1szym. Sałek miał przestarzałe pomysły, teraz się robi tak jak na 1szym i tyle.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mucie] dnia Sob 11:01, 29 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin