szlifowanie tłoka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luk1993
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 8:57, 11 Lis 2007    Temat postu: szlifowanie tłoka

mam cos takiego jak to [link widoczny dla zalogowanych]
nie dokładnie takie samo ale akurat wchodzi tak do tłoka ze bys ie go dobrze szlifowało ale nie wiem czy czegos tak tym nie popsuje jak myślicie ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Nie 10:10, 11 Lis 2007    Temat postu:

spadłem z krzesła, lepiej się za to nie zabieraj, a w ogóle co ty chcesz w tłoku szlifowac ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 10:30, 11 Lis 2007    Temat postu:

jesli juz to se poscieraj wady odlewnicze od wewnatrz, ale to papierem scierny a nie zadnyk kamieniem Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luk1993
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 11:05, 11 Lis 2007    Temat postu:

no w tłoku sie ścina 1 mm taj nuzki i sie to szlifuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 11:45, 11 Lis 2007    Temat postu:

ale oprocz tego wady odlewnicze czyli takie podluzne "gorki" metalu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 21:51, 11 Lis 2007    Temat postu:

no zetnij sobie 1mm skrzydelka to moze 10km przejedziesz i sie nei rozleci ;p osobiscie nie polecam tuningu w stylu "odchudzania" podzespolow ktore sa narazone na najwieksze przeciazenia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Conqeror
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:43, 13 Lis 2007    Temat postu:

E tam jeśli nei przedobrzysz to będize dobry efekt . Ale jeśli masz puchnac tłok to po nagrzaniu wogle nie ma sił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil50
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sob 20:11, 29 Gru 2007    Temat postu:

no co ty ja bym na twojim miejscu kupil nowy tlok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin