pomysł na no właśnie nie wiadomo
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 12:07, 27 Maj 2008    Temat postu:

Tu nie chodzi o to, że dajesz pomysł i jesteś już nienormalny. Chodzi o to jaki pomysł dajesz. Pomysl może by się sprawdzil, ale nie tutaj. W Jawce nie ma co kombinowac z wiatraczkami itp. Trzeba przedewszystkim zając się dobrze dobranym tłumikiem i ustawieniem gażnika. To jest droga do sukcesu a nie przez wiatraczki... Czasami trzeba się zastanowić 3 razy jako to napisał macq. Pomyśl dobie, że takie powietrze z tego wiatraczka jest bez sensu. Przyłożyłeś kiedyś rękę do gaznika? To sobie przyłóż i zobacz, że gaznik wytwarza dosyć spore ssanie powietrrza z filtra i nie potrzebna mu żadna pomoc Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń/okolice

PostWysłany: Wto 12:12, 27 Maj 2008    Temat postu:

Ten wiatraczek nie ma prawa bytu Exclamation Silnik sam zasysa powietrze, wtłaczanie nic mu nie pomoże, nawet zaszkodzi, myślicie że dlaczego ogar ma muła pod wiatr, powietrze jest wtedy wtłaczane do puchy filtra i moto przygasa bo ma za dużo powietrza w stosunku do paliwa, taki sam efekt co wiatraczek da wdmuchnięcie powietrza ze sprężarki o niskim ciśnieniu, czyli... silnik się zadusi z powodu zbyt dużej ilości powietrza Exclamation Nawet rozmiaru rurki nie powinno się zmieniać, bo to jest wszystko starannie wyliczone. Sam mam powiększoną rurkę i mi moto gaśnie przez nią, musiałem zakleić trochę otwór taśmą żeby chodził. Tak więc filtr powietrza zostawiajcie w spokoju, już lepiej założyć gaźnik z simka, pozdro.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Konek dnia Wto 14:18, 27 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 23:27, 27 Maj 2008    Temat postu:

Konek456 napisał:
Ten wiatraczek nie ma prawa bytu Exclamation Silnik sam zasysa powietrze, wtłaczanie nic mu nie pomoże, nawet zaszkodzi, myślicie że dlaczego ogar ma muła pod wiatr, powietrze jest wtedy wtłaczane do puchy filtra i moto przygasa bo ma za dużo powietrza w stosunku do paliwa, taki sam efekt co wiatraczek da wdmuchnięcie powietrza ze sprężarki o niskim ciśnieniu, czyli... silnik się zadusi z powodu zbyt dużej ilości powietrza Exclamation Nawet rozmiaru rurki nie powinno się zmieniać, bo to jest wszystko starannie wyliczone. Sam mam powiększoną rurkę i mi moto gaśnie przez nią, musiałem zakleić trochę otwór taśmą żeby chodził. Tak więc filtr powietrza zostawiajcie w spokoju, już lepiej założyć gaźnik z simka, pozdro.
Mniejszy opór powietrza pomaga, z resztą po to stworzono filtry stożkowe i gąbkowe. Wiadomo, że jak mamy większy przepływ, to trzeba dostroić silnik. Ja na ten przykład filtra nie posiadam (oczywiscie nie polecam czegoś takiego, ale ja bez filtra lepiej mi cokolwiek ustawić, czy poprawić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bebot
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:38, 28 Maj 2008    Temat postu:

Chodzi o filtr paliwa, ten na rurce biegnącej z baku do gaźnika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:30, 28 Maj 2008    Temat postu: Re: pomysł na no właśnie nie wiadomo

Prze_cinek napisał:
Wpadłem na taki pomysł żeby do filtra powietrza zamątować wentylator prawie taki sam jak do kompytera ale na 6V :p jestem tylko ciekaw czy to by cos zmienieło teorwtrycznie to by powietrze lepiej dochodziło czyli więcej powietrza tym samym więcej paliwa równa się więcej mocy?? Question


Czytaj uwaznie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bebot
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:57, 28 Maj 2008    Temat postu: Re: pomysł na no właśnie nie wiadomo

mangus napisał:
Prze_cinek napisał:
Wpadłem na taki pomysł żeby do filtra powietrza zamątować wentylator prawie taki sam jak do kompytera ale na 6V :p jestem tylko ciekaw czy to by cos zmienieło teorwtrycznie to by powietrze lepiej dochodziło czyli więcej powietrza tym samym więcej paliwa równa się więcej mocy?? Question


Czytaj uwaznie...


A co to jest? Do czego służy, czy musi być i jak wygląda?
Oraz gdzie jest?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:59, 28 Maj 2008    Temat postu:

Czy Ty człowieku nie wiesz co to jest filtr powietrza? No chyba z nazwy można się domyślić. Filtruje powietrze... Z gaznika idzie taka rura właśnie do filtra powietrza...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bebot
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:06, 28 Maj 2008    Temat postu:

W samochodzie wiem jak to wygląda, ale w jawce szukam, szukam i znaleźć nie mogę ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:09, 28 Maj 2008    Temat postu:

Pod bakiem poszukaj.... Koniec OT!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin