Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Membrana

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:12, 17 Kwi 2009    Temat postu: Membrana

Witam mam zamiar wstawić memrane go ogara 200 na cylinder i mam pytania odnośnie przeróbki:
1) Z czego mogę dorobić kostkę pod membranę
2)Czy muszę powiększać okno dolotowe ?
3) Jak składać to wszystko do kupy? najpierw kostka , potem membrana a następnie kruciec?
4) co osiągnę wstawiająć mębranę , czy zyskam na v-maxie? i na mocy

Jęśli był taki temat to sorry nie znalazłem. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Sob 6:34, 18 Kwi 2009    Temat postu:

co do punktu 4 to zyskasz na mocy i na pewno trochę na prędkości ale żywotność silnika znacznie zmaleje Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:16, 18 Kwi 2009    Temat postu:

co powiecie na reszte pytan?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 17:37, 18 Kwi 2009    Temat postu:

Cytat:
1) Z czego mogę dorobić kostkę pod membranę
Kostka aluminium, innego wyjścia nie ma. No chyba, że wolisz mosiądz Smile
Cytat:
2)Czy muszę powiększać okno dolotowe ?
Musisz zrobić przejście z dużego przelotu (sztabka alu, membrana), na małą (okno ssące). Musisz zrobić coś na kształt 'stożka', czyli utworzyć przejście z dużego przelotu na mały- bo kanału w tulei nie możesz zwiększyć do takiego poziomu jak masz przelot na membranie...pokrętnie wyjaśnione, jakbyś coś nie skumał, to zrobię rysunek.

Cytat:
3) Jak składać to wszystko do kupy? najpierw kostka , potem membrana a następnie kruciec?
No nie licząc uszczelek, to prawidłowa kolejność
Cytat:
co do punktu 4 to zyskasz na mocy i na pewno trochę na prędkości ale żywotność silnika znacznie zmaleje
Dlaczego ma zmaleć? Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dismaster
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno

PostWysłany: Sob 19:17, 18 Kwi 2009    Temat postu:

nic nie powinno zmaleć, silnik tylko będzie dostawał pełną dawke paliwa, nic nie będzie wypluwał przez gaźnik, a całe reszta jak wypisał wyżej Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dismaster dnia Sob 19:18, 18 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:57, 18 Kwi 2009    Temat postu:

mac ,jak miałbyś ochote to zrób rysunek będe się wzrował z niego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 20:31, 18 Kwi 2009    Temat postu:

To powinno troche rozjaśnić:



Po prostu w cylku kanał ssący jest cały czas taki sam. Jak zakładasz membranę, to musisz podciąć aluminium w kanale, by przejście dużego przelotu w mały było płynne. Co do kanału w samej TULEI, to możesz go powiększyć, ale minimalnie (w granicach 1mm)

Edit: Do motórzysty- wiem, że ten rysunek nie spełnia wszelkich wymogów by nazwać go technicznym, ale narysowałem go w minutę Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Sob 20:36, 18 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin