Kondensator od malca
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Sob 15:44, 10 Lut 2007    Temat postu:

Aha, a z tym podłączeniem kabelka do kondensatora to po prostu ten odcinam czy cos i musze do nowego przylutować?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 15:57, 10 Lut 2007    Temat postu:

o co ci chodzi ??nie musisz żadnego kabla odcinać ...w iskrowniku jest taka srubka do której idą wszystkie kable ,też idzie tam kabel od kondensatora ...
odkręcasz nakrętke wyjmujesz kabelek od kondensatora wymieniasz kondensator , wkładasz na miejsce starego kabelka nowy ,wszystko skrecasz i masz ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Sob 16:28, 10 Lut 2007    Temat postu:

Ah, faktycznie! Sorx za głupie pytanie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 17:45, 10 Lut 2007    Temat postu:

Zdarza się Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Sob 19:51, 10 Lut 2007    Temat postu:

Uciąć to możesz takie trzymanie na dwie śrubki bo tak to nie włożysz kondensatora na to jego miejsce, a przy okazji mangus założyłeś już u siebie kondensator Question Jeśli tak to napisz jakie ty odczułeś/zauważyłeś zmiany Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 13:32, 11 Lut 2007    Temat postu:

po pierwsze jeszcze nie kupiłem (tata ma mi załatwić) i po drugie jawe mam na działce a działke 40 km od warszawy i zaczęsto w zimie na nią nie jeżdze ...gdy tylko dostanę i założe to napisze ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gustaw
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Nie 15:47, 11 Lut 2007    Temat postu:

no chłopaki , silnik jawki konstruowali inżynierowie którzy maja głowe 100 razy mądrzejszą niż my razem do kupy wzięci i z jakiegoś powodu dali kondensator o wartościach takich a nie innych ,to przecież mogli dać jeszcze większy od maluszka i pracował by jeszcze lepiej . a pozatym kondensator w pewnym momęcie sie musi rozładować co też ma istotną role w pracy silnika gdyż najlepiej pracuje gdy czas ładowania kondensatora jest określony pewną liczba sekund którym odpowiada wartość niempamiętam dokładnie ale chyba 250uF . wię nie wciskaj kitu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 15:57, 11 Lut 2007    Temat postu:

ale przecież gdy jawa była konstruowana to inżynierowie czescy nie mieli pojęcia że był taki pojazd jak maluch a z resztą może oni też mieli ograniczenia prędkości i nie chieli żeby jawy nie przekraczały prękdości i po za tym wtedy silnik jawy był nowiutki i nie trzeba było żadnych modyfikacji a teraz jest trochę inaczej , nasze sprzęty maja juz swoje lata i przyda im sie taka zmiana ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gustaw
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Nie 16:32, 11 Lut 2007    Temat postu:

czy ty siebie słuchasz.. może nie mieli malucha ale mieli inny pojazd w którym wykożystywany jest kondensator , jak np w jawie 350 przecież tez ja one z lat tych co ogar , pozatym czesi skalowali liczniki źle bo ogar najlepszy jaki tylko jest (orginał) nie pojedzie więcej jak 60 bo jego moc jest za mała . bierąc pod uwage simsona to ze ma 80 na zegarze tez jest takim bajerem i mimo ze ma 4 biegi to są to biegi tzw krótkie co w efekcie daje większą moc lecz pod każda górke trzeba redukować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 16:50, 11 Lut 2007    Temat postu:

no i co z tego że zle skalowali liczniki ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gustaw
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Nie 16:51, 11 Lut 2007    Temat postu:

to z tego ze jak jedziesz 20 to pokazuje 35

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 16:53, 11 Lut 2007    Temat postu:

no i co to ma związane z kondensatorem ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrik92
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:54, 11 Lut 2007    Temat postu:

sluchajcie spytalem sie na innym forum osoby ktora na elektryce/elektronice zna sie zajebiscie i powiedzial ze teoretycznie tak powinna byc wieksza iskra ale cewka musialaby wytworzyc wiecej pradu. A co o tego ze simsonem pod kazda gorke trzeba redukowac to sie nie zgadzam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 16:57, 11 Lut 2007    Temat postu:

ale przecież kędzior sprawdzał ten kondensator a twój kolega napisał że teoretycznie ... a jak widac w praktyce jest inaczej ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrik92
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:38, 11 Lut 2007    Temat postu:

moze kedzior mial juz zrabany kondensator albo to daje jakies tak male efekty no ale tak logicznie jakbym przewinac cewke tak zeby dawala wiecej pradu to dopiero efekt bylby zauwazalny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin