Jawka 50 a cylinder 60 ccm
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Pią 22:59, 30 Kwi 2010    Temat postu:

u mnie roznica jest na 50 jechal 65km/h a na 60 dobijam do 80 przy dobrychwiatrach Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 21:10, 01 Maj 2010    Temat postu:

... i z górki o nachyleniu 30 stopni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel987
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kobylany (KROSNO)

PostWysłany: Nie 7:51, 02 Maj 2010    Temat postu:

chyba jeszcze nie zdążył go dotrzeć, ale ciekawe czy duzo roznica miedzy 50 a 60 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Nie 7:53, 02 Maj 2010    Temat postu:

Daniel987 napisał:
chyba jeszcze nie zdążył go dotrzeć, ale ciekawe czy duzo roznica miedzy 50 a 60 Very Happy


50 a 55 raczej, to 60 to tylko chwyt marketingowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiano341
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:40, 11 Cze 2010    Temat postu:

jest roznica i to nawet spora tylko dlugo nie pojezdzi zaraz lozyska walu i korbowod mu sie zrobi jak lyzka ;] w dodatku moim zdaniem szkoda moto emisja cieplna tego silnika bedzie dla niego katorga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Valamir
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarówka Podlaska

PostWysłany: Sob 7:13, 12 Cze 2010    Temat postu:

damiano341 napisał:
jest roznica i to nawet spora tylko dlugo nie pojezdzi zaraz lozyska walu i korbowod mu sie zrobi jak lyzka ;] w dodatku moim zdaniem szkoda moto emisja cieplna tego silnika bedzie dla niego katorga

hmm jawki tak szybko nie zajeżdżę Wink a co do tego to mam od tej pory co mój tato kupił motor zero luzów na wale Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Valamir dnia Sob 7:14, 12 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiano341
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:46, 12 Cze 2010    Temat postu:

twoja sprawa ja mowie na przykladzie kolegi jak to bylo moc byla nie powiem 2 lacza palil na asfalcie ale jak nie bedziesz jezdzil tak jak on to pojezdzisz dluzej niz 2 tygodnie Razz pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Valamir
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarówka Podlaska

PostWysłany: Sob 10:08, 12 Cze 2010    Temat postu:

Nie mam zamiaru go katować bo szkoda motorka Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiano341
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:11, 12 Cze 2010    Temat postu:

powiem ci tak czeski tlok po 3 szlifie ma 38.75 mm ~~39 mm a te cale niby 60tki maja niby 40 mm ale mysle ze to jest chwyt marketingowy i maja rowniez 39 w dodatku to polskie wiec wolal bym zrobic 3 szlif oryginalnemu cylowi czeskiemu ale moge sie mylic wiem tylko ze w czechach jest dostepny cylinder + glowica tuningowa ale one sa sloneczkowe w polsce tego nie kupisz i nikt tego nie importuje ale ponoc na tym mozna wycisnac 100km/h

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Valamir
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarówka Podlaska

PostWysłany: Sob 12:05, 12 Cze 2010    Temat postu:

Mam jeszcze ten mój oryginalny czeski cylinder ale na razie tylko leży w garażu i nie wiem co z nim zrobie Cool

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Valamir dnia Sob 12:05, 12 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin