Dzwiek jak w H-D

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
007MALutki
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krośnice

PostWysłany: Wto 19:06, 05 Wrz 2006    Temat postu: Dzwiek jak w H-D

Cześć mam pytanie??
Da się jakoś przerobić wydech aby jawka chodzila jak Harley???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Wto 19:32, 05 Wrz 2006    Temat postu:

na pewno nie, silnik czterosuwowy wydaje wogóle inne dzwieki niz poczciwy dwusuw, nawet po zmianie tłmnika na wolny wydech nie bedzie tego efektu, ja proponuje wyciszyc jawkę na maksa, i jakis poteżny subofer zamontować ( to nie jest ironia), moim zdaniem nie da się

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Śro 12:44, 06 Wrz 2006    Temat postu:

jak sie nie da wywalasz wydech wstawiasz rure od paczatku do konca i koncowke samochodowa albo bez i dzwiek jak trzeba ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Śro 14:06, 06 Wrz 2006    Temat postu:

@up. Oj wierz mi ze to nie jest dobry pomysł ta rura od początku do końca. Tak napierd@la ze sobie cięzko wyobrazic. WIem bo sprawdziłęm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Śro 16:50, 06 Wrz 2006    Temat postu:

no wiem ze glosna ale choppera cichego nie widzialem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Śro 17:00, 06 Wrz 2006    Temat postu:

mój ociec miał kawasaki el 250b ( ze dwa miesiące temu) i chodził jak rasowy ścigacz i kręcił sią do 15-16 tysiecy obrotów, standardowe motorki są cichsze od naszych bzyków

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Śro 19:33, 06 Wrz 2006    Temat postu:

U mnie w garażu stoi Suzuki GS 450 z pustym wydechem Very Happy to jak jest silnik 4suwowy to brzmi pięknie jak sie odkręci manetkę. Ale nasze dżawy to dwusuwy i mówiąc brzydko: brzęczą hałaśliwie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Śro 20:00, 06 Wrz 2006    Temat postu:

będą pierdzieć, i to nie bedzie ładnie brzmiało jak Suzuki gsx600f mojego ojca

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Śro 20:57, 06 Wrz 2006    Temat postu:

A z tymi modyfikacjami wydechu to ja bym tak nie szalał. Układ wydechowy ma w dwusuwach bardzo duże znaczenie, i od jego sprawności zależy w duzej mierze moc silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Czw 12:08, 07 Wrz 2006    Temat postu:

z tym sie zgadzam , wszelki ingerencje w standardowym tłumnika moga pogorszyc jego osiągi, tłumniki sa produkowane każdy do konkretnego silnika, wiec wt czyli robienie tłumnika z puszki po piwie to jest bezsens, cel moze byc odwrotny do zamierzonego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Czw 14:41, 07 Wrz 2006    Temat postu:

Żeby zrobić dobry tłumik to należałoby wszystko odpowiednio wyliczyć itp. Trzeba najpierw wiedzieć, jak to zrobić...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin