Autor Wiadomość
pks100
PostWysłany: Czw 18:41, 07 Maj 2009    Temat postu:

macq napisał:
Zdziwiłbyś się. Jak nie dasz kulki i będzie na sucho chodziło, to i tak się zetrze.


Racja, wracajac do tematu lepiej zachartowac kulke niz orginalny popychacz, ktory pracuje 20 000km, to po pierwsze. Po drugie jak barkuje regulacji to wsadza sie jeszcze jedna kulke w dekiel. Po trzecie sprzeglo(tarcze) sie regeneruje uzywajac odpowiedniej mieszanki olejow w skrzyni biegow z dodatkami syntetycznymi, niestety simmeringi sie moga wtedy rozkleic, a wczesniej silnik nalezy przeplukac. Pozdrawiam
sylwesterek777
PostWysłany: Czw 15:12, 07 Maj 2009    Temat postu:

DZIEQ Smile

Pochwałę można wyrazić w inny sposób , napewno nie nabijając sobie posty ..
Motórzysta
motórzysta
PostWysłany: Czw 13:59, 07 Maj 2009    Temat postu:

Podgrzewasz do temperatury powyżej przemiany austenitycznej na wykresie żelazo węgiel to dla stali 727 , 723 stopnie , różnie podają i chłodzisz z prędkością krytyczną - po prostu wkładając w wodę lub olej
Tomek15
PostWysłany: Czw 12:48, 07 Maj 2009    Temat postu:

trejki napisał:
popychacze gdy są zachartowane to nie mają prawa się ścierać.
najlepiej w popychaczach chartować same końcówki, bo jak sie cały drut zachartuje to może pęknąć

no to jak zachartować końcówki??
Lopez
PostWysłany: Śro 19:07, 06 Maj 2009    Temat postu:

I możesz także włożyc między długi popychacz a prawy dekiel, aby ci się np. śrubka regulacyjna nie wycierała (tak jak u mnie).
motórzysta
PostWysłany: Śro 17:18, 06 Maj 2009    Temat postu:

Patrząc w przekroju na górę silnika , masz kosz sprzęgłowy , krótki popychacz , kulkę , długi popychacz .
sylwesterek777
PostWysłany: Śro 17:13, 06 Maj 2009    Temat postu:

A gdzie powinna się znajować ta kulka, pomiędzy tymi popychaczami?Przed pierwszym od sprzęgła?Po tym drugim w deklu? Bo ja już niemam od kiedy pamiętam tej kulki :/
macq
PostWysłany: Śro 20:29, 04 Mar 2009    Temat postu:

Zdziwiłbyś się. Jak nie dasz kulki i będzie na sucho chodziło, to i tak się zetrze.
trejki
PostWysłany: Śro 19:07, 04 Mar 2009    Temat postu:

popychacze gdy są zachartowane to nie mają prawa się ścierać.
najlepiej w popychaczach chartować same końcówki, bo jak sie cały drut zachartuje to może pęknąć
maniek2000
PostWysłany: Wto 21:54, 20 Sty 2009    Temat postu:

trzeba odkręcić dekiel od strony iskrownika a nie sprzęgła , a motor przechulić w stronę kopki i dzwigni hamulca tylnego
Goger
PostWysłany: Pią 16:46, 07 Lis 2008    Temat postu:

no w prawo po........ mi sie
dzięki że zauwarzyłes
motórzysta
PostWysłany: Pią 16:38, 07 Lis 2008    Temat postu: Re: Pomoc gdy brakuje regulacji aby podciagnac sprzęgło

Goger napisał:
przechylic motor w lewa strone


Zależy jak kto stoi .. wydaje mi się że w prawo Smile
Pasiek
PostWysłany: Czw 5:15, 06 Lis 2008    Temat postu:

Kulka musi być, inaczej popychacze [w środku są dwa, krótszy i dłuższy] będą się ścierać wzajemnie, trzeba będzie ciągle sprzęgło dokręcać. W pewnym momencie nie będzie już można nic dokręcić, tylko trzeba będzie wymienić popychacz[e]..
kajtekq
PostWysłany: Śro 20:40, 05 Lis 2008    Temat postu:

ja niemam takiej kulki i chodzi ogarek ale napewno sie komus przyda mogl bys zapodac fotki to by było git
Goger
PostWysłany: Śro 19:10, 05 Lis 2008    Temat postu: Pomoc gdy brakuje regulacji aby podciagnac sprzęgło

Witam jestem początkujący ci którzy sa juz tu dłużej napewno o tym wiedzą ale dla nowych i początkujacych napewno sie to przyda
a wiec jesli brakuje komuś regulacji aby podciągnac sprzęgło to zanim zdecyduje się na wymiane tarzczy sprzęgłowych niech sprawdzi czy ma taką kulkę za popychaczem a żeby to zrobic nalerzy odkrecic dekiel od sprzegla a jest koło startera poczym wyciagnać popychacz i przechylic motor w lewa strone powinna wypaśc take kuleczke jeśli jej tam nie ma to najlepiej włorzyc tak kulke z koronki od rowera tylko dopasować aby swobodnie weszła gdy wlorzymy kulke nalerzy poskładać i wyregulować a regulacje koledzy juz dawno opisali

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group