Autor Wiadomość
Wilku
PostWysłany: Wto 12:07, 15 Lip 2008    Temat postu:

Dobra dzieki pzdr Very Happy
Edit: Stronka nie wchodzi !! Cuś sie musiałes pomylić ,ale ok znalazlem inna aukcje Wink
hary94
PostWysłany: Wto 10:45, 15 Lip 2008    Temat postu:

http://www.allegro.pl/item399616610_iskrownik_nowy_jawka_jawa_50_ogar_200_mustang.htm

Tutaj masz aukcje z zaplonem wiec tym mozesz sie kierowac przy podłączaniu... Pozdrawiam
Wilku
PostWysłany: Wto 10:04, 15 Lip 2008    Temat postu:

Jakby coś to jestem już zarejestrowany Cool Razz
wilku
PostWysłany: Wto 7:29, 15 Lip 2008    Temat postu:

Dzieki za odpowiedz Very Happy Jeszcze mam taka prosbe czy moglby ktos mi wysłać zdjecie zapłonu tylko nie przerobionego od ogara 200 ?? Smile Z góry dzieki. A e-mail wilczur13@interia.pl
macq
PostWysłany: Pon 18:10, 14 Lip 2008    Temat postu:

Młoteczek to ruchoma część przerywacza- od niego odchodzi blaszka i do blaszki jest przykręcony przewód
wilku
PostWysłany: Pon 15:36, 14 Lip 2008    Temat postu:

siemka Smile moze glupie pytanie ale nie jestem jeszcze dobrze obczajony ... który to ten młoteczek ?? bo wlasnie podłączam zapłon i nie wiem tylko tej jednej rzeczy Very Happy
Bazi
PostWysłany: Nie 19:37, 03 Lut 2008    Temat postu:

Fajnie, że opisałeś to się przyda nowicjuszom, tylko trzeba ich odsyłać do tego działu^^ dodam, żę warto cienkim paskiem taśmy izolacyjnej tak do połowy owinąć gwint śróbki, która trzyma nam wszystkie kable i izolatory w isktowniku, wtedy przebicie zostanie wyeliminowane. Tylko nie nawincie jej za daleko, bo odizolujcie kondensator,cewke Wn lub NN<hehe>
mangus
PostWysłany: Nie 12:12, 18 Lis 2007    Temat postu: Podłączenie przwodów w iskrowniku+ przerwa

No więc też częstym problemem jest podłączanie Kabelków i jaka ma być przerwa. Otóż zaczynając od tego pierwszego problemu.
Kolejność kabli na iskrowniku:
1. Młoteczek
2. Uszczelka płaska
3. Kowadełko
4. Uszczelka wchodząca do środka owtworu w kowadełu
5. Uszczelka płaska
6. Kable (obojętnie w jakiej kolejności):
*Konedensator
*Cewka N/N (nisksiego napięcia; ta w iskrowniku)
*Cewka W/N (wysokiego napięcia; ta na ramie)

Odnośnie przerwy to powinna wynosić 0.3-0.4 mm.
Jak tak złożycie swój iskrownik i dobrze ustwaicie zapłon to wasz motorek powinien chodzić jak ta lala Wink

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group