Autor Wiadomość
cfelus
PostWysłany: Nie 16:10, 03 Wrz 2017    Temat postu:

Gdzie ten schemat
holipa
PostWysłany: Nie 7:57, 01 Lip 2012    Temat postu:

żeby to miało jakiś sens powinien być do tego dołączony schemat modyfikacji cewek i instalacji tak by ładowanie akumulatora zrobić
slawosz_121
PostWysłany: Sob 20:18, 30 Cze 2012    Temat postu:

Schemat na pewno działa. Sprawdzony na mojej jawce. Tylko pamiętajcie aby odłączyć masę od cewki wysokiego napięcia. Ja nie odłączyłem i ciągle miałem zwarcie. Uświadomiłem mój błąd po 4 godzinach myślenia czemu nie działa zapłon. Pochwała leci za schemat.
jawek 50
PostWysłany: Wto 18:31, 26 Cze 2012    Temat postu:

Dzwonek napisał:
Mam pytanko czy odczuje jakas zmiane w osiagach? i jakiej mozy najlepiej powinien byc aku?i ile bez ladowania wytrzyma?



Najlepiej jak największy akumulator bo bez ładowania to daleko się nie zajedzie na takim zestawie Wink
drbartek96
PostWysłany: Pon 15:06, 25 Cze 2012    Temat postu:

Super,dzięki wypróbuje na mojej jawce Smile
Dzwonek
PostWysłany: Czw 7:26, 09 Cze 2011    Temat postu:

Mam pytanko czy odczuje jakas zmiane w osiagach? i jakiej mozy najlepiej powinien byc aku?i ile bez ladowania wytrzyma?
giller
PostWysłany: Pon 19:08, 15 Lis 2010    Temat postu:

mój przełącznik miał taki kołnierzyk więc zakrywał całą dziurę Wink i zawsze można wyrównać papierem ściernym lub pilnikami Smile
adi
PostWysłany: Pon 18:30, 15 Lis 2010    Temat postu:

Głupio to wygląda , śmierdzi jak wypalasz i nie jest równa dziura.
giller
PostWysłany: Pon 17:49, 15 Lis 2010    Temat postu:

To jest schemat zapłonu bateryjnego a nie akumulatora z ładowaniem

a wypalanie otworu lutownicą czy wywiercenie wiertarką jest bez znaczenia Wink
adi
PostWysłany: Pon 15:04, 15 Lis 2010    Temat postu:

Lepiej wywiercić dziurę w schowku wiertarką niż przepalać lutownicą
i na schemacie niema ładowania akumulatora no to będziesz codziennie ładował akumulator.
jedrek707
PostWysłany: Pon 10:47, 15 Lis 2010    Temat postu:

JA też dałem pochwałę. Ładnie narysowane wszystko przejrzyste Wink
JAWa890
PostWysłany: Pon 9:38, 15 Lis 2010    Temat postu:

super dam ci pochwałe i tov wypróbuje na sportowej jawie 50
giller
PostWysłany: Nie 16:00, 14 Lis 2010    Temat postu: Zapłon Bateryjny ;)

W tym tutorialu pokażę wam jak zrobić zapłon bateryjny, z przełączeniem na zwykły z cewki Wink

Niektórzy z was spytają po co? Odpowiedź jest prosta zapłon bateryjny daje lepszą iskrę i lepiej przepala mieszankę.
Przełączanie między zapłonem bateryjnym a iskrowym jest bardzo przydatne, ponieważ kiedy akumulator się wyczerpie można bez problemu jechać dalej Smile


Potrzebne rzeczy.

1. 2 metry przewodu

2. Akumulator

3. lutownicę

4. przełącznik kołyskowy 3-pozycyjny

5. chwila wolnego czasu

A więc do roboty:

Lutownicą wypalamy dziurę w schowku na przełącznik

Wstawiamy go a resztę podłączamy wg schematu:


Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group