Autor Wiadomość
drbartek96
PostWysłany: Pon 15:09, 25 Cze 2012    Temat postu:

Bardzo dobry tutorial.przyda się Smile
elektryk182
PostWysłany: Pią 13:18, 01 Cze 2012    Temat postu:

Ustawiłem na 12mm do miejsca łączenia dekielka z komorą pływakową,powinno być chyba ok?
plusminus
PostWysłany: Śro 19:32, 30 Maj 2012    Temat postu:

Jeżeli dobrze pamiętam, to na samej krawędzi dekielka wymiar brałem..
elektryk182
PostWysłany: Śro 19:20, 30 Maj 2012    Temat postu:

Drugi koniec suwmiarki ma być dokładnie w miejscu gdzie można założyć uszczelke pod dekielek czy tutaj gdzie jest górna pokrywa już?
moskit122
PostWysłany: Czw 16:12, 29 Mar 2012    Temat postu:

skoro gwintowałeś na 1.5 to przy tym rozmiarze to chyba standard, drobny tam chyba był wcześniej (x1.0-x1,25?) aczkolwiek pewny nie jestem, po prostu śrubka ma pasować i taki gwint trzeba dobrać
plusminus
PostWysłany: Czw 15:40, 29 Mar 2012    Temat postu:

Dokładnie. Tylko, ze o ile dobrze pamiętam tam jdzie śrubka z drobnym gwintem.. Tak?
moskit122
PostWysłany: Czw 15:36, 29 Mar 2012    Temat postu:

po prostu musi być śruba pasująca w ten gwint pod komorą no i śruba musi mieć dziurę przez którą przepłynie ciecz, plusminus dał do przykładu regulację linki, możesz wziąć zwykłą śrubę, przewiercić powiedzmy wzdłuż na wylot (zrobić z niej tulejkę z gwintem) 1mm większą średnicę niż drucik i ładnie zalutować punktowo na krzyż do góry i na dole i pasuje.
Mleko
PostWysłany: Czw 14:44, 29 Mar 2012    Temat postu:

Czy zwykla sruba sie do tego nada, bo akurat ta od manetki gazu jest mi potrzebna?

I jak mam zrobic dziure w tej srubie ;p moze ktos dac przyklad jak on to rozwiazal?
jawkowicz223
PostWysłany: Czw 16:52, 08 Wrz 2011    Temat postu:

Umnie nie ma mowy o cieknięciu bo jest idealnie wyreguolowany ale jak ktoś ma z tym problemy to w końcu rozkmini
Pieczer
PostWysłany: Czw 13:48, 08 Wrz 2011    Temat postu:

Dzięki za wyjaśnienie. Chyba można zamknąć, aby nie było zbytniego spamu w tym temacie.
moskit122
PostWysłany: Śro 21:34, 07 Wrz 2011    Temat postu:

no w rurce musisz mieć tyle cm wody pionowo w górę, bo wtedy będzie większe ciśnienie, zaworek ma trzymać przy pełnym zbiorniku jak i działać gdy paliwa masz mniej.
Jak nie sprawdzisz szczelności w ten sposób to może i uda Ci się ustawić poziom ale podczas jazdy po nastu minutach i tak może zacząć na przykład zalewać bo poziom paliwa się podniesie na skutek nieszczelności zaworka.
Pieczer
PostWysłany: Śro 19:56, 07 Wrz 2011    Temat postu:

Sorry moskit, że zapytam, ale co masz na myśli mówiąc 'słup wody' ? Jakbyś mógł to wytłumaczyć to byłbym wdzięczny.
moskit122
PostWysłany: Wto 19:26, 06 Wrz 2011    Temat postu:

Dopiero teraz temat zauważyłem, sorry że odkopię ale należało by dodać do tego dość istotną informację.
Przed ustawieniem poziomu paliwa należy sprawdzić szczelność zaworka poprzez podłączenie od góry słupa wody o wysokości ok 45cm, jeśli przez 15 minut poziom paliwa nie podniesie się to znaczy że zaworek jest dobry i można przystąpić do regulacji, jeśli poziom pójdzie do góry zaworek należy wymienić.
No i poziom ustawiamy przy slupie wody w okolicach 15-20cm.
fso777
PostWysłany: Pią 21:19, 12 Lis 2010    Temat postu:

Dokładnie ,moj pali 2,5-3 l i mi nie cieknie gaznik
tara512
PostWysłany: Pią 20:24, 12 Lis 2010    Temat postu:

Jak wyregulujesz gaźnik tak jak trzeba to nie będzie ciekło.
Ps na oryginalnym też spokojnie można na 2,5 litra zejść jeśli nie cieknie a 5 litrów jak ci na 100km schodziła to większość pewnie ci wyciekła Smile

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group