Autor |
Wiadomość |
piotr.m |
Wysłany: Pią 21:17, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
niezły patent, właśnie ostatnio zastanawiałem się nad zrobieniem takiego czegoś, i ty mi podsunąłeś pomysł jak to zrobić. plus dla ciebie |
|
|
pawlo300 |
Wysłany: Pią 8:36, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
bardzo dobre....... zaraz biorę się za wykonanie plus |
|
|
[Pro][Boszcz] |
Wysłany: Pią 5:21, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
nie to jest bardzo fajna sprawa mozna dokladnie zaplon ustawic PLUS |
|
|
miloszeek |
Wysłany: Czw 21:12, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
ja zrobiłem coś takiego na gwincie m6, wtedy 1 obrót śruby = 1mm |
|
|
bergu |
Wysłany: Czw 19:08, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
siema mam taki przyrząd oryginalny: http://piloty.eu/sony.html , :p ale plus za wykonanie |
|
|
ogryzek |
Wysłany: Czw 12:09, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
pomysłowo to zrobione muszę takie coś wykonać |
|
|
plusminus |
Wysłany: Czw 10:40, 29 Kwi 2010 Temat postu: Czujnik ustawiania zapłonu |
|
Witam!
Chcę wam przedstawić prostej roboty czujnik do ustawiania zapłonu. A więc zaczynamy:
1. znajdujemy starą lub zużytą świecę;
2.Tłuczemy izolację
3.No i wybijamy izolację ze środka, ja to zrobiłem śrubokrętem tłucząc lekko młotkiem
4.Po wyjęciu całej izolacji otrzymujemy coś takiego;
5. Następnie gwintujemy na śrubę M8
6. I otrzymujemy coś takiego
Ja wstawiłem śrubę 1,5, czyli 1 obrót= 1,5mm, czyli jeżeli ustawiamy zapłon na 1,8mm, to robimy 1 pełny obrót i 83 stopnie, czyli ok. 2 oczka w śrubie.
Ustawianie zapłonu;
Ustawiamy tłok w GMP i wkręcamy urządzenie przez otwór od świecy. Wkręcamy śrubę, tak aby dotknęła tłoka i nastepnie cofamy tłok, wkręcamy śrubę wg. przelicznika, który wcześniej napisałem i znów jedziemy tłokiem do góry, tak, aby się spikną ze śrubą i przystępujemy dopiero do ustawień zapłonu oraz przerywacza.
PS: Pomysł ten posiadam od użytkownika Gandziorz-a z www.forum.motocyklistow.pl
Pozdrawiam. |
|
|