Autor Wiadomość
piotr.m
PostWysłany: Pią 21:17, 30 Kwi 2010    Temat postu:

niezły patent, właśnie ostatnio zastanawiałem się nad zrobieniem takiego czegoś, i ty mi podsunąłeś pomysł jak to zrobić. plus dla ciebie Very Happy
pawlo300
PostWysłany: Pią 8:36, 30 Kwi 2010    Temat postu:

bardzo dobre....... zaraz biorę się za wykonanie Very Happy plus Very Happy
[Pro][Boszcz]
PostWysłany: Pią 5:21, 30 Kwi 2010    Temat postu:

nie to jest bardzo fajna sprawa mozna dokladnie zaplon ustawic PLUS Wink
miloszeek
PostWysłany: Czw 21:12, 29 Kwi 2010    Temat postu:

ja zrobiłem coś takiego na gwincie m6, wtedy 1 obrót śruby = 1mm
bergu
PostWysłany: Czw 19:08, 29 Kwi 2010    Temat postu:

siema mam taki przyrząd oryginalny: http://piloty.eu/sony.html , :p ale plus za wykonanie
ogryzek
PostWysłany: Czw 12:09, 29 Kwi 2010    Temat postu:

pomysłowo to zrobione muszę takie coś wykonać
plusminus
PostWysłany: Czw 10:40, 29 Kwi 2010    Temat postu: Czujnik ustawiania zapłonu

Witam!
Chcę wam przedstawić prostej roboty czujnik do ustawiania zapłonu. A więc zaczynamy:
1. znajdujemy starą lub zużytą świecę;

2.Tłuczemy izolację


3.No i wybijamy izolację ze środka, ja to zrobiłem śrubokrętem tłucząc lekko młotkiem

4.Po wyjęciu całej izolacji otrzymujemy coś takiego;



5. Następnie gwintujemy na śrubę M8





6. I otrzymujemy coś takiego


Ja wstawiłem śrubę 1,5, czyli 1 obrót= 1,5mm, czyli jeżeli ustawiamy zapłon na 1,8mm, to robimy 1 pełny obrót i 83 stopnie, czyli ok. 2 oczka w śrubie.
Ustawianie zapłonu;
Ustawiamy tłok w GMP i wkręcamy urządzenie przez otwór od świecy. Wkręcamy śrubę, tak aby dotknęła tłoka i nastepnie cofamy tłok, wkręcamy śrubę wg. przelicznika, który wcześniej napisałem i znów jedziemy tłokiem do góry, tak, aby się spikną ze śrubą i przystępujemy dopiero do ustawień zapłonu oraz przerywacza.
PS: Pomysł ten posiadam od użytkownika Gandziorz-a z www.forum.motocyklistow.pl
Pozdrawiam.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group