Autor Wiadomość
kornel9797
PostWysłany: Sob 14:57, 07 Sie 2010    Temat postu:

sportlen poje*** cię....
Po pierwsze odkop a po drugie co bez filtra... no weź napisz że robisz co tydzień dwa szlif cylindra i nowy tłok z gaźnikiem....
Nie ma to jak rozwalić jawe i mieć nasrane we łbie co nie?

Sory za odpowiedź ale nie mogłem....
Kuba1231
PostWysłany: Sob 9:51, 07 Sie 2010    Temat postu:

Nie odkopuj
sportlen
PostWysłany: Pią 20:18, 06 Sie 2010    Temat postu:

a ja tam jeżdżę bez filtra i czyszcze dysze co tydzień co półtora miesiąca lub 2
cały gaźnik nie ma nic lepszego jak jazda bez filtra
tojtas
PostWysłany: Wto 14:04, 06 Kwi 2010    Temat postu:

Ale to podajesz to na podstawie oryginalnego licznika Jawy?
Wydaje mi się że taka modyfikacja filtra powierza nic nie da a to jest efekt placebo.

Wsadź oryginalny filtr, nich Ci zmierzy v-max jakiś skuter czy auto i potem to samo na tej samej trasie i przy podobnym wietrze.
Ogarzysta200
PostWysłany: Pon 13:23, 05 Kwi 2010    Temat postu:

Ok 5 km/h...Zmierzę dokładnie jak będę miał nową linkę..
bergu
PostWysłany: Nie 21:49, 04 Kwi 2010    Temat postu:

100mil na godz. :p , fajny pomysł ja zrobiłem trochę inny z filtrem od malucha i gumową rurą, w twoim jedynie bym zmienił te sprężyny na coś innego lepiej by wyglądało ale za pomysł 5
tojtas
PostWysłany: Nie 21:42, 04 Kwi 2010    Temat postu:

O ile lepszy v-max w Twoim przypadku?
Ogarzysta200
PostWysłany: Nie 20:57, 04 Kwi 2010    Temat postu: Filtr powietrza własnej roboty-żadna tandeta!

No więc witam.Chcę przedstawić tutaj jak łatwo, prosto i szybko zrobić własny filtr powietrza.Opiera się on na częściach z filtra stożkowego i oryginalnego.

Arrow O to co nam jest potrzebne:
-stary filtr stożkowy,
foto:
http://www.bankfotek.pl/view/607280
-wkład oryginalnej puszki filtrowej-filtr
foto:
http://www.bankfotek.pl/view/607293

Arrow Przechodzimy do działania
1.Rozbieramy stożek na części pierwsze
-tak to wygląda (powinno być bez tych dziurek w okrągłym deklu,lecz ja je już wywierciłem):
http://gfx.efotek.pl/images/2zqtp48b9kss4hv9mwkl.jpg

2.Ta sama czynność tylko z oryginalnym filtrem
-filtr po rozbiórce:
http://gfx.efotek.pl/images/vrp754c6yucmylk7akp.jpg

3.Zostawiamy sobie te części:
-oryginalny filtr, pokrywkę i sprężyny
http://gfx.efotek.pl/images/jyw0xf14v3xdum9e9uwa.jpg
-dekielek od stożka
http://gfx.efotek.pl/images/ves88j3hjep5qnqgxn.jpg

4.Wiercimy małym wiertłem dziurki w dekielku od stożka (u mnie już wcześniej wywiercone)
http://gfx.efotek.pl/images/ves88j3hjep5qnqgxn.jpg

5.Wkładamy filtr w dekielek i mocujemy go za pomocą pokrywki i sprężyn
fotki:
http://gfx.efotek.pl/images/84fxpbmz2ndmyuu0s16.jpg
http://gfx.efotek.pl/images/rjez4hw4hx1okfm54rrb.jpg
http://gfx.efotek.pl/images/4djuc8znznufk70l2s.jpg

To jest przeróbka dla tych którzy posiadali kiedyś filtr stożkowy,który się już nie nadawał do użytku.Cała operacja nie kosztowała mnie nic.Miałem w domu akurat wszystkie te części,które są potrzebne.Jeśli macie stary filtr stożkowy,a nie posiadacie oryginalnego,to można go kupić za góra 15 zł!A za stożek zapłacicie (za ten chiński) 30 zeta albo i więcej!Więc opłaca się zrobić własny....

Dodam,że ogar na tym filtrze jakby lepiej chodzi...Wkręca się szybciej i ma lepszy v-max niż nawet na stożku.

Przepraszam za słabą jakość zdjęć gdyż akurat nie miałem aparatu a jedynie telefon.

Myślę,że tutek się podoba i komuś przyda Wink

Pozdrawiam Smile


Tutorial by Ogarzysta200.
Wszelkie kopiowanie zabronione!

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group