Autor |
Wiadomość |
pks100 |
Wysłany: Czw 18:41, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
macq napisał: | Zdziwiłbyś się. Jak nie dasz kulki i będzie na sucho chodziło, to i tak się zetrze. |
Racja, wracajac do tematu lepiej zachartowac kulke niz orginalny popychacz, ktory pracuje 20 000km, to po pierwsze. Po drugie jak barkuje regulacji to wsadza sie jeszcze jedna kulke w dekiel. Po trzecie sprzeglo(tarcze) sie regeneruje uzywajac odpowiedniej mieszanki olejow w skrzyni biegow z dodatkami syntetycznymi, niestety simmeringi sie moga wtedy rozkleic, a wczesniej silnik nalezy przeplukac. Pozdrawiam |
|
|
sylwesterek777 |
Wysłany: Czw 15:12, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
DZIEQ
Pochwałę można wyrazić w inny sposób , napewno nie nabijając sobie posty ..
Motórzysta |
|
|
motórzysta |
Wysłany: Czw 13:59, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
Podgrzewasz do temperatury powyżej przemiany austenitycznej na wykresie żelazo węgiel to dla stali 727 , 723 stopnie , różnie podają i chłodzisz z prędkością krytyczną - po prostu wkładając w wodę lub olej |
|
|
Tomek15 |
Wysłany: Czw 12:48, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
trejki napisał: | popychacze gdy są zachartowane to nie mają prawa się ścierać.
najlepiej w popychaczach chartować same końcówki, bo jak sie cały drut zachartuje to może pęknąć |
no to jak zachartować końcówki?? |
|
|
Lopez |
Wysłany: Śro 19:07, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
I możesz także włożyc między długi popychacz a prawy dekiel, aby ci się np. śrubka regulacyjna nie wycierała (tak jak u mnie). |
|
|
motórzysta |
Wysłany: Śro 17:18, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
Patrząc w przekroju na górę silnika , masz kosz sprzęgłowy , krótki popychacz , kulkę , długi popychacz . |
|
|
sylwesterek777 |
Wysłany: Śro 17:13, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
A gdzie powinna się znajować ta kulka, pomiędzy tymi popychaczami?Przed pierwszym od sprzęgła?Po tym drugim w deklu? Bo ja już niemam od kiedy pamiętam tej kulki :/ |
|
|
macq |
Wysłany: Śro 20:29, 04 Mar 2009 Temat postu: |
|
Zdziwiłbyś się. Jak nie dasz kulki i będzie na sucho chodziło, to i tak się zetrze. |
|
|
trejki |
Wysłany: Śro 19:07, 04 Mar 2009 Temat postu: |
|
popychacze gdy są zachartowane to nie mają prawa się ścierać.
najlepiej w popychaczach chartować same końcówki, bo jak sie cały drut zachartuje to może pęknąć |
|
|
maniek2000 |
Wysłany: Wto 21:54, 20 Sty 2009 Temat postu: |
|
trzeba odkręcić dekiel od strony iskrownika a nie sprzęgła , a motor przechulić w stronę kopki i dzwigni hamulca tylnego |
|
|
Goger |
Wysłany: Pią 16:46, 07 Lis 2008 Temat postu: |
|
no w prawo po........ mi sie
dzięki że zauwarzyłes |
|
|
motórzysta |
Wysłany: Pią 16:38, 07 Lis 2008 Temat postu: Re: Pomoc gdy brakuje regulacji aby podciagnac sprzęgło |
|
Goger napisał: | przechylic motor w lewa strone |
Zależy jak kto stoi .. wydaje mi się że w prawo |
|
|
Pasiek |
Wysłany: Czw 5:15, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
Kulka musi być, inaczej popychacze [w środku są dwa, krótszy i dłuższy] będą się ścierać wzajemnie, trzeba będzie ciągle sprzęgło dokręcać. W pewnym momencie nie będzie już można nic dokręcić, tylko trzeba będzie wymienić popychacz[e].. |
|
|
kajtekq |
Wysłany: Śro 20:40, 05 Lis 2008 Temat postu: |
|
ja niemam takiej kulki i chodzi ogarek ale napewno sie komus przyda mogl bys zapodac fotki to by było git |
|
|
Goger |
Wysłany: Śro 19:10, 05 Lis 2008 Temat postu: Pomoc gdy brakuje regulacji aby podciagnac sprzęgło |
|
Witam jestem początkujący ci którzy sa juz tu dłużej napewno o tym wiedzą ale dla nowych i początkujacych napewno sie to przyda
a wiec jesli brakuje komuś regulacji aby podciągnac sprzęgło to zanim zdecyduje się na wymiane tarzczy sprzęgłowych niech sprawdzi czy ma taką kulkę za popychaczem a żeby to zrobic nalerzy odkrecic dekiel od sprzegla a jest koło startera poczym wyciagnać popychacz i przechylic motor w lewa strone powinna wypaśc take kuleczke jeśli jej tam nie ma to najlepiej włorzyc tak kulke z koronki od rowera tylko dopasować aby swobodnie weszła gdy wlorzymy kulke nalerzy poskładać i wyregulować a regulacje koledzy juz dawno opisali |
|
|