Autor |
Wiadomość |
cfelus |
Wysłany: Nie 16:10, 03 Wrz 2017 Temat postu: |
|
Gdzie ten schemat |
|
|
holipa |
Wysłany: Nie 7:57, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
żeby to miało jakiś sens powinien być do tego dołączony schemat modyfikacji cewek i instalacji tak by ładowanie akumulatora zrobić |
|
|
slawosz_121 |
Wysłany: Sob 20:18, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
Schemat na pewno działa. Sprawdzony na mojej jawce. Tylko pamiętajcie aby odłączyć masę od cewki wysokiego napięcia. Ja nie odłączyłem i ciągle miałem zwarcie. Uświadomiłem mój błąd po 4 godzinach myślenia czemu nie działa zapłon. Pochwała leci za schemat. |
|
|
jawek 50 |
Wysłany: Wto 18:31, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
Dzwonek napisał: | Mam pytanko czy odczuje jakas zmiane w osiagach? i jakiej mozy najlepiej powinien byc aku?i ile bez ladowania wytrzyma? |
Najlepiej jak największy akumulator bo bez ładowania to daleko się nie zajedzie na takim zestawie |
|
|
drbartek96 |
Wysłany: Pon 15:06, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
Super,dzięki wypróbuje na mojej jawce |
|
|
Dzwonek |
Wysłany: Czw 7:26, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
Mam pytanko czy odczuje jakas zmiane w osiagach? i jakiej mozy najlepiej powinien byc aku?i ile bez ladowania wytrzyma? |
|
|
giller |
Wysłany: Pon 19:08, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
mój przełącznik miał taki kołnierzyk więc zakrywał całą dziurę i zawsze można wyrównać papierem ściernym lub pilnikami |
|
|
adi |
Wysłany: Pon 18:30, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
Głupio to wygląda , śmierdzi jak wypalasz i nie jest równa dziura. |
|
|
giller |
Wysłany: Pon 17:49, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
To jest schemat zapłonu bateryjnego a nie akumulatora z ładowaniem
a wypalanie otworu lutownicą czy wywiercenie wiertarką jest bez znaczenia |
|
|
adi |
Wysłany: Pon 15:04, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
Lepiej wywiercić dziurę w schowku wiertarką niż przepalać lutownicą
i na schemacie niema ładowania akumulatora no to będziesz codziennie ładował akumulator. |
|
|
jedrek707 |
Wysłany: Pon 10:47, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
JA też dałem pochwałę. Ładnie narysowane wszystko przejrzyste |
|
|
JAWa890 |
Wysłany: Pon 9:38, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
super dam ci pochwałe i tov wypróbuje na sportowej jawie 50 |
|
|
giller |
Wysłany: Nie 16:00, 14 Lis 2010 Temat postu: Zapłon Bateryjny ;) |
|
W tym tutorialu pokażę wam jak zrobić zapłon bateryjny, z przełączeniem na zwykły z cewki
Niektórzy z was spytają po co? Odpowiedź jest prosta zapłon bateryjny daje lepszą iskrę i lepiej przepala mieszankę.
Przełączanie między zapłonem bateryjnym a iskrowym jest bardzo przydatne, ponieważ kiedy akumulator się wyczerpie można bez problemu jechać dalej
Potrzebne rzeczy.
1. 2 metry przewodu
2. Akumulator
3. lutownicę
4. przełącznik kołyskowy 3-pozycyjny
5. chwila wolnego czasu
A więc do roboty:
Lutownicą wypalamy dziurę w schowku na przełącznik
Wstawiamy go a resztę podłączamy wg schematu:
|
|
|