zapłon co jest

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiln497
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nieborów k. Łowicz

PostWysłany: Wto 18:30, 05 Paź 2010    Temat postu: zapłon co jest

czy przez złe ustawienie zapłonu motór może nie mieć siły i przerywać??Dodam że jeździ Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamiln497 dnia Śro 14:00, 06 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 18:34, 05 Paź 2010    Temat postu:

Może.
Jeśli nie ma siły i przerywa może być też padnięty kondensator.
Powrót do góry
kamiln497
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nieborów k. Łowicz

PostWysłany: Wto 18:40, 05 Paź 2010    Temat postu:

no tzn. kolega mi zapłon ustawiał i na początku jeździł ale następnego dnia przestał i ustawiłem tak na oko bo średnio umiem i przerywa. A i jeszcze co zrobić jak mam na platynkach przerwe to musze na sam dół ciągnąć żeby mi sie otwierały??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 19:15, 05 Paź 2010    Temat postu:

Ah, rozregulował się zapewne. Na oko to chłop w szpitalu umarł (tak pani w podstawówce mówiła ) Blue_Light_Colorz_PDT_07
Na sam dół ciągnąć, że o co chodzi? Platynki regulujesz tak, że odkręcasz tam jedną śrubkę, władasz szczelinomierz i zakręcasz. Platynki mają mieć te 0,4mm gdy tłok osiągnie GMP. 1,8mm-2mm przed GMP przerwa na platynkach ma być 0,05mm.
Powrót do góry
Poldyziu
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 20:14, 05 Paź 2010    Temat postu:

Albo świece wymień ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 20:23, 05 Paź 2010    Temat postu:

Pierw popraw nazwę tematu..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamiln497
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nieborów k. Łowicz

PostWysłany: Śro 16:36, 06 Paź 2010    Temat postu:

chodzi o to że jak wkładam szczelinomierz to musze odciągnąć na maxa (na siłe) i dokręcić a jak sie jeździ to po minucie się rozregulowywuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Sob 14:02, 18 Gru 2010    Temat postu:

Mam pytanie w sprawie zapłonu. Chciałem ustawić dziś zapłon no ale nie mogłem przekręcić iskrownikiem więc zdjąłem iskrownik całkowicie wyczyściłem itp.
Zakładam odpalam i coś się zakopciło z zapłonu potem kombinowałem ale nałożyłem go no odpaliłem ładnie działa itp. ale przedtem na wolnych obrotach elegancko chodził a teraz jak puściłem gaz to po 5 sekundach zgasł. Ale znowu na max gazu ma lepsze i większe obroty. Czyli jest lepiej czy gorzej? Bo może coś się stało z kondensatorem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Sob 21:06, 18 Gru 2010    Temat postu:

Kiedy masz maxymalne rozwarcie platynek, wtedy bierzesz szczelinomierz i ustawiasz te 0.5 - 0.6mm żeby miały w tym momencie takie rozwarcie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Nie 9:21, 19 Gru 2010    Temat postu:

Wiem wiem ale co może być przyczyną złego działania na wolnych obrotach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 10:01, 19 Gru 2010    Temat postu:

Jeśli kręciłeś iskrownikiem i teraz gaśnie na wolnych obrotach, to zapewne masz lekko opóźniony zapłon, jeśli Ci to nie przeszkadza, to nie musisz jego przestawiać. Masz teraz zapewne lekko mocniejszą 'górę' obrotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Nie 10:24, 19 Gru 2010    Temat postu:

Dokładnie tak jak mówi plusminus. Wyższe obroty;]
A teraz powiedz mi jeszcze czy gdy będę tak jeździł to czy będzie się dużo szybciej grzał i czy nie się nie stanie ogólnie ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arekd dnia Nie 10:25, 19 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Nie 11:18, 19 Gru 2010    Temat postu:

Silnikowi się nic nie stanie ale ciut szybciej się będzie grzał Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Nie 18:52, 19 Gru 2010    Temat postu:

Dzięki. A prędkość jak? Bo są wyższe obroty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Nie 20:33, 19 Gru 2010    Temat postu:

Zdziebko przyspieszenie zmaleje ale V-max powinien zostać podobny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin