Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wsk 125ccm vs simson s51
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xawer
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto 13:18, 23 Cze 2009    Temat postu:

Wszystko fajnie tez bym brał mz ale nie bierzecie jednego pod uwagę ja potrzebuję leganie jeździć mam kartę i myślałem o A1 i wsk ale skoro mówicie ze simek lepszy .Zawsze myślałem ze Simson jest goryszy przez -75ccm nie ma podejścia.
P.s jak by ktoś nie wiedział A1 uprawnia do max 125ccm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 15:26, 23 Cze 2009    Temat postu:

szukaj na allegro okazji motorowerów do 2 tys czesto się takie pojawiają (najcześciej ns-1, nsr, rg, rd itp.) ale bym doradził kupić rg tym sobie przynjamniej pośmigasz bez czestych remątów i ma dobrą prędkość

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Wto 15:29, 23 Cze 2009    Temat postu:

LoKo994 napisał:



A co do WSK 125 :
- Często siada skrzynia biegów

Pzdr


skrzynia? w WSK i SHL skrzynia to jest najmocniejszy element, choćbyś się pastwił to skrzyni nie zabijesz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Wto 15:53, 23 Cze 2009    Temat postu:

Profi napisał:
LoKo994 napisał:



A co do WSK 125 :
- Często siada skrzynia biegów

Pzdr


skrzynia? w WSK i SHL skrzynia to jest najmocniejszy element, choćbyś się pastwił to skrzyni nie zabijesz


Ale tylko w 125... w WSK 175 skrzynia jest słaba


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Lopez dnia Wto 15:55, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LoKo994
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Oborniki WLKP

PostWysłany: Wto 16:04, 23 Cze 2009    Temat postu:

Xawer napisał:
P.s jak by ktoś nie wiedział A1 uprawnia do max 125ccm.


Wiem bo sam ide na A1 w przyszłym roku na wiosne Razz
Pzdr

Ps. Lopez daje ci pochwałe za pomoc z PW Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LoKo994 dnia Wto 16:06, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xawer
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto 16:20, 23 Cze 2009    Temat postu:

Rg spoko sam myślałem ale to musi być do 50ccm . Znajomy kupił hondę 80 zarejestrowania motorower niby spoko ale na motorower juz przerejestrować mu się nie udało wiec odpada. Najbardziej do mnie przemawia wypowiedz Hakuj (widać ze swój gośćSmile ) o kupnie Simsona i remoncie i tuningu (70cmm itp. Gaźnik od mz 150etz Wink ) . Dziękuje wszystkim za dobre rady i czekam z niecierpliwością na kolejne propozycje.

Pozdrawiam Kamil(Xawer)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Wto 19:09, 23 Cze 2009    Temat postu:

Idioci oczywiscie ze mialem na mysli wieske 125 ale nie chcialo mi się dla niedomyślnych edytować postu bo net mi sie wlecze ....

Co do wytrzymalosci skrzyni , popieram profiego , sam hamuję biegami i to czasem ostro i do tej pory rozwalilem zębatkę zdawczą a nie skrzynie , ogolnie 125 z załozenia miala byc motocyklem wytrzymalym dla poczatkujących , debilnych wiejskich pijaczków Wink ( nie mam na celu obrażenie nikogo , wkońcu mój dziadek tez miał wfm )

Co do simka do remontu jak już mówilem 800 i jest sim z papierem , czasem moze sie na chodzie w dobrym stanie trafic , to potem mozna sprzedac cylinder , glowice itd .....

Za ok 1000 zł zrobisz 80 wielopłukową , możliwe ze na membranie , albo 90 , choc tutaj jest już pewne ryzyko zwiazane z wytrzymałościa i części są drogie ( tłoki dopasowuje się z Hondek MTX / MBX 80 ) , chociaz ja mogłem kupic 90/5 po szlifie za 200 zł ... Wink

Co do tych lepszych motorowerów ( czyt. japonce itd ) za ok 2000 . Sam takiego szukałem i nie znalazłem . I dobrze . Taki motor w 90 % przypadkow wymaga wkładu finansowego na poziomie 50 % swojej wartosci bądz wiecej , a to juz kopresji nie ma , a to łyse opony i wyjechany napęd , a to lakier złazi itp ...

W 2000 lepiej zrobic cacy simka niż mieć trupa japończyka tylko dlatego że fajnie wygląda i ma ten znaczek .


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez hakuj dnia Wto 19:11, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PrzemeK93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kolno

PostWysłany: Wto 19:16, 23 Cze 2009    Temat postu:

bez obrazy, ale kazdy chwali swoje Smile ja kupilem ns1 za 2 tys. i byla po remoncie: szlif tlok uszczelniacze, lozyska. no i zebatki sam zalozylem tylko nowy lancuch i zmienilem plyny ;]] z tym ze on byl sprowadzony i jeszcze do tego rejestracja jakies 400 zl ale tlumaczenia juz byly ;]]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Śro 18:27, 24 Cze 2009    Temat postu:

Wiesz okazje się zdarzają , ale oszczędny płaci 2 razy . Jak ktos chce kumpel ma nsr 125 bez papierów silnik byl cacy ale teraz juz się sypie ledwo 150 leci po wiejskiej za 2500 . Znajdzie jakiegos napalonego dzieciaka co się z ogara przesiada sprzeda mu a potem bedzie zasrywał fora tematami ze motor sie grzeje i kopci na biało ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 18:49, 24 Cze 2009    Temat postu:

Cytat:
ledwo 150 leci po wiejskiej
No tak, przecież simson w dobrym stanie poleci więcej Laughing

Hakuj, trzeba znać trochę temat, by się wypowiadać. Do starego japońca zakładasz tłoka za 2-3 stówki, uszczelki dorabiasz i jeździsz 15tys. Nie obchodzi Cię nic. Simson to co drugi winkiel skądś zastkuka, skądś zapuka, później coś siądzie i trzeba robić. Wiem, to są pierdoły, ogólnie simsony są wytrzymałe, no ale nie idealizujmy ddrowskiej techniki, bo na prawdę komunistyczne motorowery można dobrą kolarką wymieszać.

Mi jakby ktoś przyprowadził simsona żebym go naprawił, tobym go chyba wywalił za bramę z tym. Orobiłem się przy tych trupach i mnie już dobijały ddrowskie rozwiązania konstrukcyjne. Jak jest mechaniczny zapłon to jeszcze jako tako, ale elektronik to istne bagno. Tak samo gaźnik lubi się popsuć (jak to gaźnik), ale z dostępem choćby do komory pływakowej jest kiepsko. Ponadto kiepska jakość części zamiennych- platynki lecą w rękach, sprężyny zawieszenia pękają, cewki się palą itp.

Co do starych japońców i włochów. Słyszałem już różne dziwne opinie n/t takowych motocykli. Większość niestety ma się nijak do rzeczywistości. Ja sam jeżdząc 2 lata afką nie miałem żadnych, a to żadnych problemów z silnikiem. Parę razy pieprzył się osprzęt, ale nigdy nie było to nic poważnego. Niestety trzeba się liczyć, że japoniec czy włoch pochłonie więcej pieniędzy niż simson (na paliwo, oleje itp), no ale mamy motocykl, a nie pierdzikółko typu simson.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Śro 19:02, 24 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PrzemeK93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kolno

PostWysłany: Śro 19:32, 24 Cze 2009    Temat postu:

hakuj napisał:
Znajdzie jakiegos napalonego dzieciaka co się z ogara przesiada sprzeda mu a potem bedzie zasrywał fora tematami ze motor sie grzeje i kopci na biało ....


Domyślam się, że to "przesiadanie sie" z ogara jest skierowane do mnie, ale tu niestety musze cie zaskoczyc i powiem ze z ogara sie przesiadlem na Etz 150, a w miedzy czasie wiele innych moto mialem, i w tym samym czasie jezdzilem ogromna ilosci podobnych maszynek, wiec nie pier*dol, bo widze ze nie jestes w temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 20:22, 24 Cze 2009    Temat postu:

Ano, pozatym siądź na simsona i jedź nim w trasę, powiedzmy 300km. Potem przesiądź się na powiedzmy mbx/rg i przejedź się znowu.

Jadąc simsonkiem, nie dość, że Cie ludzie spychają z drogi, to prędkość przelotowa wynosi ~ 60km/h. Już nie mówię o postojach, wożeniu ze sobą sporej ilości kluczy, czy braku możliwości jazdy we dwie osoby (no chyba, że jadąc 50km/h)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Śro 20:23, 24 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PrzemeK93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kolno

PostWysłany: Śro 20:29, 24 Cze 2009    Temat postu:

Technika poszla do przodu ;]] nie porownanie ;]]

wolalbym starszego japonczyka niz simsona w podobnym wieku lub starszego ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xawer
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 21:25, 24 Cze 2009    Temat postu:

Ludzie dobry Simson Idze bardzo dobrze i nie przesadzajcie po tuningu mechanicznym bardzo fajnie chodzi ja wam powiem wole Simsona skromnego po solidnym tuningu i brać wasze cuda 80 RazzP (kocham minę ludzi jak tak się kocham to robić[jeszcze sam tego nigdy nie miałem okazji zrobić ale ...Seicento szwagra 1,4 turbo Smile fajne miny ludzi odchodzą]od samego paczenia się zakochałem Razz ) Poza tym wole mega zadbanego simka (jestem w kwestii motorów i samochodów dość pedantyczny ) niż porozwalanego wyjedzonego na maxa Japońca .Mojim skromnym zdaniem Japoniec ładny w dobrym stanie od 3000zl się zaczyna trafiają się "okazje" ze taniej .
byle nie tak jak znajomemu kupił taniutko super Passata z ksiązka serwisowa piękny z pełna elektryka, wszystko fajnie ale pojechaliśmy do warsztatu okazało się ze dach był do spawany.

Taki mały offtop mam nadziej ze nikt mnie nie nagrodzi za niego warnem ale pokaże jedna super okazje na peugeota 206.Pokazuje to jak perfidni potrafią być handlarze.

http://img164.imageshack.us/img164/5638/c75650184tl7.jpg
http://img134.imageshack.us/img134/2210/c75650181il5.jpg
http://img166.imageshack.us/img166/4779/peugotwrakyp5xw2.jpg

Dlatego jestem dość sceptyczny do okazji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Xawer dnia Śro 21:27, 24 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Czw 7:48, 25 Cze 2009    Temat postu:

PrzemeK93 napisał:
hakuj napisał:
Znajdzie jakiegos napalonego dzieciaka co się z ogara przesiada sprzeda mu a potem bedzie zasrywał fora tematami ze motor sie grzeje i kopci na biało ....


Domyślam się, że to "przesiadanie sie" z ogara jest skierowane do mnie, ale tu niestety musze cie zaskoczyc i powiem ze z ogara sie przesiadlem na Etz 150, a w miedzy czasie wiele innych moto mialem, i w tym samym czasie jezdzilem ogromna ilosci podobnych maszynek, wiec nie pier*dol, bo widze ze nie jestes w temacie.


Przemek : Nie miałem na myśli ciebie , ale widzialem na róznych forach 13 latków ktorzy mówia ze mu ogar 205 tylko 50 idzie i ze sie pieprzy i ze rodzice mu dołozą i bedzie mial nsr 125 . Mam znajomego który z zabitego simsona chce sie przesiasc od razu na nsr chociaz w życiu jezdzil tylko motorynka i tym gruchotem któremu wystarczyłoby zrobić szlif ....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin