Simek

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Śro 11:04, 24 Paź 2012    Temat postu: Simek

Witam
mam problem mały z Simkiem, pisze tu bo wiem ze co nie którzy takiego sprzeta posiadają. Mianowicie chodzi o to że falują obroty i simek gaśnie na niskich obrotach, co więcej a co jest najciekawsze z tym wszystkim gaźnik czyli ssanie, poziom paliwa itp. lewe powietrze, zanieczyszczenie filtra jakiego kolwiek jest wykluczone! Sprawdzane było wszystko na różnych możliwościach i jest tak samo. Moje pytanie... czy może tak być że powoduje takiego typu problem świeca? Nie ma na niej żadnej charakterystycznej cechy która mogla by dawać jakie kolwiek wątpliwości lecz wychodzi chyba na to ze nie ma innej żadnej możliwości? Dodam ze z simkiem sie tak dzieje dopiero jak chwile pochodzi, tak jak by rozgrzewal sie i wariowal. Simek mial mala kapitalke, cyl 60 i tak dalej, wszystko po zlozeniu wszystko gralo elegancko cykal na niskich obrotach palil elegancko.. Teraz ostatnio sie to zaczelo tak pier*** po kilkunastu Km.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 11:58, 24 Paź 2012    Temat postu:

Jak z docieraniem? Bo samo docieranie powoduje zmiany w charakterystyce silnika, docierasz na "ostro" czy powoli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 12:13, 24 Paź 2012    Temat postu:

a świeca jak wygląda po takim falowaniu na obrotach? rozumiem że masz dobraną ciepłotę, wydech czysty? możesz też prąd sprawdzić, rozumiem że simek na platynach ?Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Śro 12:25, 24 Paź 2012    Temat postu:

Docieram powoli. Świeca ma właśnie spalanie że tak powiem zajebi***.. lekko czerwonawa bez nagaru. Iskra niebieska. Właśnie że nie platyniacz, czysty elektronik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 13:52, 24 Paź 2012    Temat postu:

W takim zmierz mu kompresję..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Czw 17:35, 25 Paź 2012    Temat postu:

a magnes nie jest pęknięty przypadkiem w zapłonie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Wto 22:22, 06 Lis 2012    Temat postu:

Kompresja jest OK. Magnes sprawdze dopiero jutro i się okaże. Dużą zmianę ostatnio odczułem po tym jak zmieniałem poziom w komorze pływakowej. Tak pisałem wcześniej że to nic nie dawało, jednakże ostatnio gaźnik wykręciłem jeszcze raz, przeczyścilem wszystko jeszcze raz, i zminy jako takie zachodzą, co prawda kazda jedna zmiana mija sie z celem ale zmienia sie charakterystyka pracy silnika, co zmiana to inaczej pali pracuje czy sie zbiera. Jutro tez prawdopodobnie będzie nowa świeca wiec to bedzie kolejny element kóry bedzie mozna wylkuczyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Śro 5:53, 07 Lis 2012    Temat postu:

A gaźnik regulujesz jak piszą tzn wkręć na maksa i odkręć 2,5 obrotu? Jeżeli gaźnik jest już dawno zużyty to nic Ci takie kręcenie nie da. Musisz sam metodą prób i błędów regulować skład mieszanki i jej poziom w komorze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin