Przelewanie jikova w lecie.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk182
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Wto 13:59, 05 Cze 2012    Temat postu: Przelewanie jikova w lecie.

Witam. Mam takie małe pytanie, czy w waszych, dobrze wyregulowanych gażnikach jikova na zimnym silniku bez przelewania żle wam pali i ma muła na średnich obrotach?Bo u mnie tak jest ale jak go przeleje to wszystko jest ok, pytam bo myślałem, że przy takich temperaturach nie powinno się przelewać.U innych na zimnym silniku bez przelewania jest wszystko w porządku.Mam nowy gażnik ale nie moge go idealnie ustawić, chodzi mi o dysze bo niby mają być wkręcone do końca ale były fabrycznie dokręcone i po nagrzaniu troszke go przylewa na wolnych obrotach więc dokręciłem mocniej i niby wszystko już jest ok ale to odpalanie zimnego silnika.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez elektryk182 dnia Wto 14:01, 05 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 15:55, 05 Cze 2012    Temat postu:

niestety jikov tak ma... albo będzie dobrze palił na zimnym i będzie przylewał po rozgrzaniu albo będzie gorzej palił za to na rozgrzanym będzie ok (prawie, bo nie będzie pełnej mocy), jest to spowodowane archaicznością gaźnika bo nie ma odrębnego układu ssania, ogólnie bez przelewania silnik powinien odpalić w lecie bez problemu ale musiał byś trochę poczekać aż gaźnik dokładnie się wypełni paliwem czy też nie zakręcać kranika ale jak wiadomo przy tej szczelności to tylko strata paliwa a przy wyższym poziomie w komorze można by osiągnąć skutek odwrotny.

Słowem podsumowania... albo się pogodzisz z tym albo wymień gaźnik, każda regulacja będzie miała plusy i minusy, inny gaźnik wyeliminuje wiele minusów jikov'a


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elektryk182
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Wto 19:32, 05 Cze 2012    Temat postu:

Chodzi ci o tą "dziure" na wysokich obrotach?Bo jeśli tak to można by zrobić pewien kompromis między tym spadkiem mocy a przylewaniem ale denerwuje mnie że fabryka tego nie ustawiła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 21:28, 05 Cze 2012    Temat postu:

to nie jest tak ze fabryka nie ustawiła, fabryka dała gaźnik z którym nie musisz nic robić praktycznie. Oprócz pilnowania zaworka w komorze pływakowej to gaźnik jest właściwie bezobsługowy ale to się mści... Co do kompromisu możesz próbować ale zapewne i tak się nie uda:) Po prostu brakuje systemu żeby silnik na zimnym miał mieszankę bogatszą a na ciepłym uboższą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elektryk182
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Sob 10:27, 09 Cze 2012    Temat postu:

Pier.... to żemiosło ani tak ani tak się nie da ustawić musi być h..... ustawiony :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin