Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarecki
Początkujący
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:12, 31 Mar 2009 Temat postu: numery nadwozia inne niz w dowodzie |
|
|
witam
mam jawke kupiłem ja bez papierów i teraz trafił sie goscio co miał papiery od ogara 200 i zarejstrowałem . Juz mam tablice wszystko oki tylko jak pały złapią i numery ramy nie beda sie zgadzały z tymi co w dowodzie to co?? miał tak ktos? I w dowodzie jest romet ogar 200 a tu jawa co moga zrobic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:16, 31 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jak trafisz na tępego gliniarza to h....ja zrobi. Ale moim zdaniem raczej załatw sobie papiery do jawki bo raczej tak chyba nie można.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Śro 12:26, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
przebij numery i tyle , silnik w zasadzie ten sam gliny tępe powiesz im ze to wer. sprzed facelifftingu kumpel ma simsona s51 a papiery na SR i sie nie rzucaja ....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hakuj dnia Śro 12:27, 01 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Śro 18:12, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
kolego w Jawie 50 nie ma numerów ramy, więc mogą Ci naskoczyć, p prostu numery nie były nabijane, tylko były na tabliczce i silniku (takie same oczywiście) kiedyś nie miałem tabliczki i sie czepiał, że nigdzie nie ma numerów, to mu tłumacze, że w jawie nie ma numerów, w końcu chyba zrozumiał i mnie puścił, a ja sobie kupiłem tabliczkę nabiłem odpowiednie numery i przynitowałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|