Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Co tu wybrać ?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Co wybrać ?
NSR 125
78%
 78%  [ 11 ]
CBR 125
14%
 14%  [ 2 ]
Daelim Roadwin 125
0%
 0%  [ 0 ]
Cagiva Planet 125
7%
 7%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 14

Autor Wiadomość
LoKo994
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Oborniki WLKP

PostWysłany: Czw 13:24, 12 Lis 2009    Temat postu: Co tu wybrać ?

Mam do was pytanie jaki moto wy byście wzieli Question
Fakt, że to będzie dopiero w przyszłym roku ( bo musze zdać A1 za pierwszym razem warunek rodziców ) Razz, ale jaki motocykl byście wzieli Question
Ja się zastanawiam nad:
- Honda NSR 125
- Honda CBR 125
- Daelim Roadwin 125 ( wersja szosowa Exclamation )
- Cagiva Planet 125
Tak jak napisałem narazie się musze zastanowić bo na A1 ide w marcu, ale chce być pewny wyboru Very Happy
I prosze mi tu nie pisać, że nie bierz Daelima bo to Koreańczyk Exclamation Doradźcie mi w kwestii dostępności części, awaryjności itp.
Dodam, że rocznik nie będzie starszy niż 2000r.
Pzdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LoKo994 dnia Czw 15:16, 12 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:42, 12 Lis 2009    Temat postu:

Sluchaj ja bym bral pod uwage tylko NSR 125 i CBR 125... Jesli lubisz mocniejsze wrazenia i nie liczysz sie z kosztami bierz dwusuwa NSR... Szybsza, wieksze obroty ale troche pierdzi wiadomo 2-suw... A i wiecej spali nie mowie dokladnie ile bo nie wiem.

Jesli zalezy ci na oszczednosciach i nie masz pragnienia przyspieszania to CBR 125 Wink 4-suw, fajny basowy dzwiek i malo pali! Wg danych producenta od 2,5-4 litrow...

Ale ja bym bral NSR


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 14:38, 12 Lis 2009    Temat postu:

tak nsr 125, mocny i szybki dwusuw, tylko że jej wadą jest wpadanie w shimme, co może być gardzo groźne, chyba że chcesz postawić na ekonomie to 4-suw, choć i tak możesz taką hondą 100 osiągnąć, a może rs 125 lub mito 125 ci podpasują?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 15:07, 12 Lis 2009    Temat postu:

Cytat:
tak nsr 125, mocny i szybki dwusuw, tylko że jej wadą jest wpadanie w shimme
Za dużo się fm naczytałeś. Dużo lekkich motocykli ma tendencję do shimm'ow, ba, każdy motocykl może w nie wpaść jeśli kierowca jest doopa i cwaniak. Leciutkie moto ponadto powiewa na wietrze jak chorągiewka na 3 maja. Nie ma co cwaniakować, najpierw trzeba nauczyć się jeździć, ponadto nie żałować na opony (większość używek tu odpada, ja co prawda takowe kupowałem do af1, ale jeździłem nadzwyczaj ostrożnie). No ale to taki troche offtop

Nsr 125- Motocykl szybki, ładnie wyglądający, ale jednak pierdziawka- 2t. Koszta utrzymania takiego motocykla są dość duże- markowe oleje, częste wymiany tłoka, ewentualnie tulejowanie cylindra, czy regeneracja nicasilu. Tobie to raczej nie grozi, bo widzę, że szukasz czegoś młodego...chociaż czy ja wiem, bardzo ciężko znaleźć nieskatowane 125

Cebra natomiast to odwrotność nsr. W miarę dynamiczna, oszczędna, no i nie martwimy się tłokiem. Wada natomiast to wygląd (moim zdaniem)- kółka jak z simsonka.

Wbrew pozorom ogromnej różnicy w spalaniu nie ma, ale dochodzi olej do dozownika (2t, 30-40zł za litr). Nsrka przy normalnej jeździe spali 5-6 litrów, pałowanie litr- dwie więcej.

Cytat:
Dodam, że rocznik nie będzie starszy niż 2 tyg.
Tego nie rozumiem xd Nsrki już nie produkują.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Czw 15:10, 12 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LoKo994
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Oborniki WLKP

PostWysłany: Czw 15:12, 12 Lis 2009    Temat postu:

Ja właśnie mocno się zastanawiam nad NSR 125. Galakty napisałeś, że troche pierdzi, ja się tym nie martwie, bo wsadze tłumik od cbr 600 Very Happy
A co do rs to mi się nie podoba. Na ekonomie nie będe patrzył, niech pali nawet te 6,5 l. to co Razz Z tym NSR mam tylko mały problemik bo tacie i bratu ( oni też jeżdżą swoimi moto.. ) ona się podoba, ale mama nie lubi ścigaczów Very Happy Więc w razie co postawie przed faktem dokonanym Smile

PS. Miało być niż 2000r. Very Happy Już poprawiłem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LoKo994 dnia Czw 15:14, 12 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:14, 12 Lis 2009    Temat postu:

hahaha tlumik od cbr 600 lol... I co myslisz ze to jej basu da? Sry ale mnie to smieszy Smile TO JEST 2T! Tlumik nic nie da jedynie bum bum pruuuu... (chyba zrozumiales).

Jak chcesz ladny dzwiek to CBR...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LoKo994
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Oborniki WLKP

PostWysłany: Czw 15:17, 12 Lis 2009    Temat postu:

Aha Sad A jest w takim razie jakikolwiek tłumik, który zmieni dźwięk na troche poważniejszy Question Sorki za offtop Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariuszmuczko
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:22, 12 Lis 2009    Temat postu:

ja bym radzil poszukac yamahy tzr125 to jest najmocniejsza 125-ka na rynku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 15:30, 12 Lis 2009    Temat postu:

macq napisał:
Cytat:
tak nsr 125, mocny i szybki dwusuw, tylko że jej wadą jest wpadanie w shimme
Za dużo się fm naczytałeś. Dużo lekkich motocykli ma tendencję do shimm'ow, ba, każdy motocykl może w nie wpaść jeśli kierowca jest doopa i cwaniak. Leciutkie moto ponadto powiewa na wietrze jak chorągiewka na 3 maja. Nie ma co cwaniakować, najpierw trzeba nauczyć się jeździć, ponadto nie żałować na opony (większość używek tu odpada, ja co prawda takowe kupowałem do af1, ale jeździłem nadzwyczaj ostrożnie). No ale to taki troche offtop

no i dużą rolę odgrywa taki amortyzator skrętu.. i nie fm, tylko opinie użytkowników
pozwolę jeszcze dać takie coś.. http://www.polskajazda.pl/Forum/Motocykle/NAJLEPSZE_moto_125___/2,3,3317


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Czw 15:53, 12 Lis 2009    Temat postu:

mariuszmuczko napisał:
ja bym radzil poszukac yamahy tzr125 to jest najmocniejsza 125-ka na rynku


Tak sie składa, ze jest na odwrót. TZR i NSR to najsłabsze ścigi na rynku, najmocniejsze to Mito, RS, AF1...
CBR to 4T - mały, dosc powolny w porownaniu do 125 w 2T, oszczędny, przyzwoity dźwięk...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:02, 12 Lis 2009    Temat postu:

Z najlepszych 125 to Aprilia RS Wink Nie pamietam ile dokladnie ma koni ale na A1 napewno sie pod tym wzgledem nie lapie Razz

No CBR jak powiedzialem, maly oszczedny silniczek, ladny dzwiek ale mocy to wogole nie ma mul jak cholera podlug NSR...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 17:03, 12 Lis 2009    Temat postu:

Cytat:
i nie fm, tylko opinie użytkowników
Opinie użytkowników z tego forum są mało warte szczerze powiedziawszy. Skoro połowe użytkowników leciało rs 125 190km/h, ewentualnie 180 mitówką, to ja podziękuję. Najlepiej podoba mi się określenie "180 bez wiatru", kurna, to co on po księżycu jeździł, że wiatru nie było? Opory powietrza przy takiej prędkości są takie, że taką lekką pierdziawkę toby zwiało, nie mówiąc o tym, że fizycznie tyle nie pójdzie. Seria z trudem 170 wydrze (rs).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Czw 17:07, 12 Lis 2009    Temat postu:

Nigdy nie jeździłem ani dużo o nich nie wiem ale coś tam słyszałem i ja bym wziął Cagiva Planet 125 lub Daelim Roadwin 125 bo są fajne i podobna zajebiaszcze wrażenia z jazdy. A po drugie to ja lubię takie motorki. Nie lubię takich ścigów jak NSR.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 17:21, 12 Lis 2009    Temat postu:

macq tylko Ty nie myśl że zaciągałem wiadomości ze źródła które podałem w linku w ostatnim poście. sam nie wierzę w prędkości jakie osiągali tymi sprzętami, bo jak zaznaczyłeś by ich zwiało przy takiej prędkości na tych sprzętach, tylko że niektórzy wymieniali cechy, plusy/minusy takich sprzętów, które mogły by pomóc Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 17:33, 12 Lis 2009    Temat postu:

W każdym bądź razie jeździłem nsrkami, rskami, sam miałem poprzedniczkę rski i dużej różnicy w prowadzeniu nie ma, bo samo prowadzenie pozostawia dość dużo do życzenia. Teraz jeżdząc 260 kilowym turystykiem odczuwam tą różnicę; musi nieźle dmuchać, żeby ciągnęło mi motocyklem w którąkolwiek stronę, a 125'tką przy 150km/h i silnym wietrze pozostaje tylko zdrowaśki klepać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin