Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Składanie jawki od podstaw
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 8:04, 14 Mar 2010    Temat postu: Składanie jawki od podstaw

Witam .
Mam pytanie opłaca mi się kupic rame bez kół z bakiem i siedzeniem i błotnikami za 30zl ?
Silnik za 100zl .
I bym musiał kupic dzwignie do hamowania i drut do hamowania ,filtr powietrza ,linke od sprzegla i od gazu ,Koła bym zalatwil od wujka od KoMara (19)Cali ...
Ale bym błotniki podniosl to by sie zmiescily
I tu moje pytanie opłaca sie to wszystko skladac ?
Moze ktos skladal to niech opowie czy strasznie ciezko i wgl .
prosze was o pomoc Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bobslej0 dnia Nie 8:05, 14 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Nie 8:41, 14 Mar 2010    Temat postu:

skladanie nie jest ciezkie. musisz przekalkulowac ile by Cie to wynioslo czy wgl sie oplaca

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kr1s_56
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Brzesko

PostWysłany: Nie 9:26, 14 Mar 2010    Temat postu:

a ta rama to z papierami????


lepiej kupic całą jawke do remontu takie jest moje zdanie ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianos200
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzele ( mazowieckie )

PostWysłany: Nie 10:31, 14 Mar 2010    Temat postu:

ja bym złożył na twoim miejscu . zawsze jedna jawka więcej na naszych drogach Smile pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Nie 14:06, 14 Mar 2010    Temat postu:

no to byloby najlepsze rozwiazanie ale prawda jest okrutna. kazdy chce jezdzic czyms za jak najmniejszy wydatek z wlasnej strony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Nie 15:28, 14 Mar 2010    Temat postu:

ja bym tam złożył bo zawsze tak robię Wink kupuje złoma i remontuje lecz z tymi kołami będzie lipa bo nie wiem dokładnie ale jawka ma chyba szerszy roztaw tylnego zawieszenia i będziesz musiał jakieś tulejki na ośkę dawać Smile PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 15:47, 14 Mar 2010    Temat postu:

Ale ogara 200 chce skladac ...
Kola 19 powinny byc dobre mam kolege ktory ma tylne 19 cali i dziala.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bobslej0 dnia Nie 15:59, 14 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Nie 16:04, 14 Mar 2010    Temat postu:

aha no w opisie masz składanie jawki Razz no to tak to koła pasują Wink będą problemy z włożeniem ale dasz rade pzdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 16:05, 14 Mar 2010    Temat postu:

Chyba bede musial blotniki wyginac ...
Ale oplaca sie go wogule skladac ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Nie 16:10, 14 Mar 2010    Temat postu:

Powiem ci tak.... zależy ile masz kasy. Czy chciał byś części nowe czy używane??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 16:11, 14 Mar 2010    Temat postu:

raczej uzywane ...
Mam okolo 200zl
Ej a bez filtra powietrza tego ze skrzynka i wogule obejdzie sie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Nie 16:15, 14 Mar 2010    Temat postu:

wiesz to zależy robiłeś już kiedyś takie coś??? jeżeli nie jesteś cierpliwy i nie lubisz się grzebać to lepiej kup se gotowego sprzeta Very Happy nie wiem ja bym robił ale pamiętaj to nie jest tak że sobie obliczysz ile cię wyniesie takie złożenie bo zawsze coś wypadnie i trzeba kupić to to to to i zawsze większa suma sie nazbiera poprostu to zależy od ciebie ja tam lubie grzebać i kasy mi nie żal Very Happy ja bym robił PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 16:20, 14 Mar 2010    Temat postu:

Czasu mam . Zima jest jeszcze to wiesz . A silnik za 100 zl zalatwilem juz z cewka butelkowa sprawny i wgl. pozniej fotki zapodam . Ja lubie sie grzebac ale nie w romecie kadecie NIE POLECAM TEGO ROMETA !!! Mam 400 zl ale wiesz chce zostawic hajsu troche na wahe .
Oplaca sie kupic silnik jawki sprawny za 100 zl z wysylka juz i z cewka butelkowa?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bobslej0 dnia Nie 16:41, 14 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makster_26
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielone płuca polski

PostWysłany: Nie 16:54, 14 Mar 2010    Temat postu:

Ja za tak nie duże pieniądze składałbym jawke...
Pytasz czy się opłaca, wszytko zależy w jakim jest stanie silnik i wgl. jeżeli w 100% sprawny to chyba sie opłaca;)
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 17:23, 14 Mar 2010    Temat postu:

O widze kolega mieszka tylko 60 km ode mnie Smile
Bylem zobaczyc rame i nie ma widelek swiatel ..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin